Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@baasj
Volgensmij is het een belg he :jerry
en daar moet dat dan weer wel..
Laat eens custom chippen, want met je huidige veraneringen moet je eigenlijk wel meer pk’s behalen. Eigenlijk tussen de 170 en 180 pk moet je uitkomen.
Vorig jaar bij mij iemand achterop gereden… en het enige wat die zij is waarom remde je?
Dus ja dat had die wel gezien alleen hij was vergeten dat als ik rem dat hij dat ook moet@ Jos….
Dit is volgensmij jou foto van bumperstops…. toch?



Nog even ontopic, je distributieriem heeft veel te verduren van remmen zonder koppeling..
Rijdend met de auto niet enkel foutcodes kijken, maar ook de waardes in de gaten houden. Maar eeh dop je egr maar eens af vermoed dat je probleem dan is verholpen.
Ik heb ook zwarte lichten en nee, je bent nogsteeds zichtbaar netzoveel als met normale lampen enkel heb je geen reflectoren die reflecteren als je deze onderin je bumper zou verwerken zullen ze het waarschijnlijk bij een apk goedkeuren.
Dit is die van mij, een paar jaar terug lans de weg op het werk.

Houd er in iedergeval rekeningmee. Ik zou dan gewoon gaan voor bumperstops. En teven je wielkasten laten rollen. Want vermoedelijk krijg je het anders alsnog als er drie man achterin zit. Ondanks ze gerold zijn.
En zo zien er zwargespoten achterlichten uit:

Dan viert die inderdaad minder in maar waarom is dat een no go? Ook uitrollen zal wel helpen maar je hebt nu gewoon de verkeerde bandenmaat er rond liggen wat eigenlijk nog een ernstigere nogo is dan bumperstops.
is nu hoogte wang is nu 40% van 225 = 90mm
en hoort te zijn 35% van de 225 = 78mmbanden diameter verschhil = 24mm dus je teller wijkt ook veel af.
Ik zou er zelfs 215/35/18 op leggen
Waar raakt die de wielkast? In het kunstof? Of de rand / plaatwerk?
Als die het plaatwerk raakt is uitrollen een optie, Raakt die het kunstof kun je beste bumperstops monteren.
Gewoon 2 rubberen deurstops halen en deze in het midden van je veer monteren met een bout er doorheen.
249 Gehaald op de tomtom met z16xe met f18wr+ bak en licht gekieteld tot zon 8000rpm
Je bandenmaat is ook te groot waardoor je teller gaat afwijken.
Je banden maat klopt niet.
Als je er 215/35/18 omheen legt zal je probleem wel opeglost zijn.
Wat zijn de et waardes van de velgen?
Is die niet inmiddels van Bluns hier op het forum?? Maar eeh het is apk afkeur in iedergeval omdat er geen reflectoren zichtbaar zijn.
En je niets mag aanbrengen voor je huidige verlichting.Vandaag gedeelde calibra trubo aandrijfasmonteren.
Morgen gaat de compressor er af nu is die alluminium kleur, en ik spuit hem in mooi rood.
Zijn aan de buitenkant gespoten.
Jaa hij zit er toch echt op hoor… die hangt aan de achterkant van het blok onder het dbilas spruitstuk.
Mischien nog een intercooler monteren, dan zal het duidelijker zijn.Als er metaal in je carter zit is er waarschijnlijk wat kapot aan je zugiers/drijfstangen ofzo. Maar als je kat helemaal dicht heeft gezeten is deze daardoor stuk gelopen.
Veel turbos zijn niet eens watergekoeld, dus je zult het aan het rijden van de auto vrijwel niet merken.
Je zou het dan wel moeten zien aan de voorzeide van je blok zou dan water moeten druppelen of verdampen.Maar ik heb een sterk vermoeden dat ze mischien de koppakking niet goed hebben gemonteerd of dat de kop niet helmaal in orde is.
Wissel je bobine eens uit met de orginele motor.
4cm lager als een orginele astra g (club, njoy enz.)
2cm lager als een orginele astra g sport II (zoals mijne orgineel was)Nu nog mn haaievin antenne monteren…
@nosuspect2 wrote:
Wel, het is idd een Sintra waar de motor in is gegaan, echter bleek achteraf dat de ruilmotor afkomstig is van een Omega met 155kw. Nu is er echter niet genoeg vermogen en loopt deze niet heel lekker.
De vraag met de katalysator is omdat ik deze er tussenuit heb moeten halen, omdat deze helemaal verstopt zaten. Omdat de motor nu nog niet lekker loopt wil ik deze nog niet vervangen. Pas als deze goed loopt wil ik ze vervangen.Dus het zou de ecu kunnen zijn. Is die van een Omega dan uitwisselbaar met een Sintra?
Dat hij niet lekker loopt heeft vermoed ik niets met de ecu temaken. Wat bedoel je met loopt niet lekker?
22 januari 2012 om 18:06 In reactie op: Originele OPC achterspoiler vervangen door lage spioler #17980056Als je je orginele spoiler wil verkopen laat het maar weten. Ik heb in iedergeval dan wel interesse, volgensmij zijn de orginele ofwel via opel geleverde opc spoiler en irmscher spoiler kwa gatenpatroon gelijk. Als je hem via een andere levrancier hebt rechstreeks van irmscher zijn ze volgensmij anders.
-
AuteurBerichten