Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nouja eeh ik heb met een x20xer met orginelen nokken gereden en turbo en dat gaat prima. Het idee erachter is denk ik omdat je bij een turbo vrij veel toeren moet maken voordat het vermogen in komt je beter niet te agressieven nokkenassen kunt nemen om onderin ook nog beetje leuk te rijden.
2 graden verschil zullen de kleppen iets langer open zijn dus ik zou eigenlijk zeggen afhankelijk van wat het kost anders zou ik voor 260 262 gaan.
Wat nog zou kunnen is dat een van de toerentalsensoren niet meer goed is. Krukass of nokkenas sensor die andere waardes doorgeeft dan daadwerkelijk worden gedraaid, maar dan zou je dat moeten merken in rijden en zou het mml meestal wel gaan branden.
Je zult dan wel zon 10 pk winst behalen. Maar ben er wel bewust van des te hoger het aantal graden des te later je koppel pas echt in komt.
Het heeft zeker wel zin, omdat het aantal graden anders is openen de kleppen op een ander moment en langer, maar niet verder.
Vaak zou je denken ana stappenmotor deze heeft een z16xe niet dus dat zou het niet kunnen zijn. Dan zou je gasklep moeten reinigen. Helaas heeft dit niet geholpen. Nu vermoed ik dat de egr vervangen is door imitatie of enkel is schoongemaakt. Deze zorgt er vaak voor dat de auto dan afslaat of stottert. Levert uitlezen iets op?
Spot er niemand hier ooit in regio eindhoven een zwarte 5 deurs g met opc achterbumper en zijskirts en xenon lampkes?
X20XEV: 256° lift is 10,2
X20XER: 260° – 266° lift is 10,6
Inlaat en uitlaat nokkenas zijn verschillend bij de x20xer, bij de x20xev gelijk@alexv wrote:
@Haasje17 wrote:
Die 2cm met orginele sport veren ziet het vrouwtje echt niet hoor…
nou neem maar van mij aan de eerste beste drempel dat ze het merk en die is hier 50 meter verder op dus verlagen is echt geen optie.
Ze zal echt niet merken dat het lager is enkel stugger en dat zal ze ook merken met andere stuggere.. Want Sport veren zijn Orgineel Opel 2cm lager
En als er een sas controller gedoneerd zou worden met 2 disks???? Mag je zelf ook een deel van de hardware aanleveren?
Dat je accu aan vervanging toe is, maar dan zou tevens je auto ook niet moeten starten vermoed ik want dan is die ook echt leeg.
Ja maar 250gb blijft een sata disk en de toeganstijden van een satadisk zijn velemale slechter dan die van een sas disk. En raid 1 ? Sofware Raid? Dan staat je cpu voor je te reknenen ipv van de controller.
Oja… ik geef enkel advies he…
Wij draaien voor een aantal klanten verschillende SQL servers waarbij de disks de preformance bepalende factor zijn en de CPU’s uit zn neus staan te wreten.
Inderdaad hij is zijn zijvleugelsverloren!
Ik heb er nog een liggen orgineel niet gescheurde gietijzeren spruitstuk. Wat wil je ervoor geven?
Dat klopt, maar er moet nog een operatingsystem. Webserver, SQLServer, Swapfile, En dan De Database en Php Files op.
Zonder dat er uberhaubt data op staat houd je nog 200 gb over. Ga je winodws draaien zelfs nog minder. maar lijkt me dat dit linux wordt.Die 2cm met orginele sport veren ziet het vrouwtje echt niet hoor…
@DarkNL08 wrote:
Dit zal een RAID1 setup zijn lijkt me, gemirrorde disk.
Ik zou wel adviseren om een aparte databaseserver erbij te nemen, dat verminderd de loadtijd aanzienlijk!
Raid 1 is nu niet echt een preformance wonder… En 250 gb disk voor dit gehele forum is denk ik beetje krapjes.
Hardware of Sofware raid is ook nogal een groot verschil.Is 2×250 GB niet een beetje krap? En 250GB is in iedergeval geen SAS disk ofwel gewoon een sata disk. Is een 4 tal SAS disks en RAID 10 niet een veel betere oplossing?
dit mag gewoon voor de apk als ze het maar doen!
Weet je wat nu het mooie is van politiek. Om gekozen te worden bedenken ze vanalles en proberen ze allerlij dingen om maar te worden gekozen. Heb je ze eenmaal gekozen dan word het stil en gebeurd er vrijwel niks meer. En ja dan word er maar over gekeuveld en gekeuveld maar nooit een knoop doorgehakt.
En waarom niet… het is toch simpel meerderheid ermee eens doorvoeren klaar is kees. Meerderheid oneens conainer open en erin. Volgende maar ze blijven steeds maar hangen bij problemen en er komen er steeds meer bij maar gaan er minder af dan er bij komen.
Waarom? Omdat ze steeds maar debateren en debateren en debateren en debateren…
Makkelijk geld verdienen met oude koeie uit de sloot halen of houden…
een vooorbeeld hiervan is Mauro, hij word uitgezet wat eigenlijk niet juist is zij hebben 10 jaar gedaan om te beslissen. En dat blijft het duren omdat niemand prioriteiten kan stellen blijkbaar.
En of je nu PVV, CDA. PVDA, SP enz. stemt maakt allemaal geen ene moer uit, want weke partij heeft er nu daadwerkelijk gedaan wat ze suggereren te gaan doen? En als ze het al gedaan hebben hoelang heeft dat geduurt?
En meestal duurt het langer dan één cabinetsperiode waardoor de volgende dus weer geen zin of tijd erin wil steken…
En heb je ook fotos van het eindresultaat?
Nee hoor geen andere nokkenassen of nokkenastandwielen.
Hoogteregelingkabel ligt er ook al zit ergens in de buurt van je benzinetank.
Ehhmmm ik had een ongeblaze z16xe, met dbilas inlaat spagettie custum chip, catvervanger, group a uitlaat goed voor 150 pk dus de x20xev moet dat zeer zeker wel halen. En compressieverhouding cylinderinhoud enz van een x20xer is gelijk aan die van de x20xev zou je de ecu van een x20xev en de inlaatnokkenas wisselen zou die al netzoveel pks hebben als een x20xer. Dus met alle wijzigingen die die nu heeft gedaan moet die al hoger uitkomen als een x20xer mits de ecu goed is afgesteld.
@Baas J. wrote:
Koplampsproeiers is niet al te moeilijk volgens mij. Meeste zijn aardig voorbereid er op.
Klopt inderdaad is enkel reservoir en motortje. Vervoglens sproeiers met slang. Zekering en relais bijplaatsen en het werkt.
Hoogteregeling is voglensmij wel wat ingewikkelder.
Jawel ik heb nu xenon en philips NightGuide welke ook heel erg wit zijn.
Osram Night breaker is ook erg goed. -
AuteurBerichten