Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het zou er vrijg gemakkelijk in moeten passen. Anders heb je vermoed ik geen H7 Lampen.
Lekken regelmatig, stuk gaan valt wel mee, zolang je zorgt dat er olie in blijft. Zoemen doen ze altijd.
@Juffer1 wrote:
Denk dat je condensatoren bedoeld aangezien een spoel icm een gelijkspanning direct sluiting geeft…
Nee hoor als je condensatoren hoort fluiten trillen zijn ze bijna op hun eind.

Je hoort het spoeltje..
De 56.0 hangt ook aan de c18xe motoren en die kan ik tocha ltijd uitlezen via de paperclip.
In epc gekeken, ze maken gebruik van dezelfde koppakking dus daaruit maak ik op dat de koppen gelijk zijn!
Ratelde je versnellingsbak of suisde deze? Je homokineten hoor je niet omhoog te kunnen drukken je assen tussen de kineten wel.
Als het van een vectra met Z16XE, X16XE(L), Z18XE, X18XE1 is dan past dat prima. Zijn allemaal F17 bakken. Mag ik vragen waar je je bak laat wisselen? Opel Dealer? Of Universele Garage? Oja en op je foto;s die beschadegingen daar kun je nog prima een paar ton mee rijden.
Meestal doen ze dat todat ze goed warm zijn geworden en stoppen ze daarna met zoemen. Kan ook blijvend zijn en eigenlijk ook vrij logisch omdat in het apparaat allemaal spoelen en transistors zitten welke trillen waardoor je dat zoemen hoort.
Volgensmij heb je je relais of zekering neit in de juiste zitten.
Gruis komt best snel voor als je paar keer tandjes heb gepoetst. wil niet zeggen dat de bak meteen versleten is.
Ooohh waschooon een halve v6…
Wat bedoel je met gas wat stroever? Dat het pedaal stroever is?
En meestal komt moeilijk schakelen door een niet goed afgestelde schakel stang.
In iedergeval hoort er een F17 Bak onder bij f16,f18 bak heb je aan de bakzijde andere homokineten nodig en een andere koppelingsmplaat met andere vertanding.
Een transponder kan maar 1 maal geprogrameerd worden. Als je dus je orginele sleutel wil programeren en imobiliser moet je de ecu uitprogrameren en dan de imobiliser en sleutel hierop aanmelden als waren.
Heb je wel je huidige ecu overgezet hoeft er niets te gebeuren. Heb je nu de sleutel verwijderen uit de lijst van de imobiliser dien je een nieuwe transponder te kopen en aan te melden hierop en de imobilser aante melden op je ecu. DIt geld ook als je nu je orginele terugplaatst omdat je waarschijnlijk de sleutel hebt verwijderen uit de lijst in de imobiliser.
Prima oplossing toch? Ik gebruikt die veren ook niet, maar heb er wel een flex stuk tussen zitten volgensmij bij de coras niet en dat zou ik dan toch wel adviseren anders scheurt je uitlaat straks.
Die draadjes trek die nu eens uit dat rubber en pleur die in de vuilnisbak. De stekker die van je auto afkomt past gewoon in de balast zelf. In de rubberendop van de lamp maak je een rond gat let op rond anders scheurt hij verder… en iets kleiner dan de rubber die aan de draad van de xenonlamp hant en die trek je heel vorzichtig erdoro zodat de kap weer dicht is xenonpit stop je waar de huidige lamp zit en draadje laaad je los ergens bungenen in je koplamp die van je orginele verlichting zit toch niet meer aangesloten.
28 januari 2012 om 11:17 In reactie op: 1.6 16V (X16XEL – 74kw) chippen? vermogen opkrikken? #17975669M45 zit op diverse mercedesen…
28 januari 2012 om 11:00 In reactie op: 1.6 16V (X16XEL – 74kw) chippen? vermogen opkrikken? #17975667daarom rijd ik ook met een m45 cmpressor en nietm et een dbilas turbo kit a 5000 eurosss. Nu gerealiseerd voor zo’n 900 euros en een hoop uurtjes hobbien…
Ik denk toch dat je ketting niet meer op tijd staat.
28 januari 2012 om 10:21 In reactie op: 1.6 16V (X16XEL – 74kw) chippen? vermogen opkrikken? #17975713Dbilas geeft met dat vermogen gewoon garantie dus waarom zou dat niet tot de miljoen goed gaan?
En anders flus troep erin en dan een dagje rijden. En dan alles eruit nieuwe oliefilter en olie dr in.
Ik denk dat die niet alleen maar schuldig was een oplichting, maar mischien ook wel aan fraude.
28 januari 2012 om 07:18 In reactie op: 1.6 16V (X16XEL – 74kw) chippen? vermogen opkrikken? #17975711Tot de 200 pk gaat zeker goed met standaard internals daarboven word het wat gevaarlijker. maar die 15 pk maakt ook nie veel mee ruit. Heb er weer zo;n 10.000 km opzitten.
Gespot in best reed voor me bij de makro en reed vervolgens twee rotondes rechtdoor en de derde rechtsaf richting het dorp.
Een blauwe Astra G Met Zilveren Acherlichten Ghromen Cofferbakstrip, Spoiler, Reflectoren onderop de bumper. 17″ Wieltjes voglensmij. Heb deze al eens vaker gespot ging toen in oirschot de snelweg op en in best er weer af. Zit een 1.8 motorke in..
Iemand van hier?
Hij is verhoogd he. Staat die nu op orginele hoogte of hoger? Zijn het hele soepele dempers Eigenlijk niet geschikt voor rijden zonder verlaging? Is het bij stevig doorrijden of altijd in bochten?
-
AuteurBerichten