Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Voor degene met dode pixels, ik zou ze graag van je overkopen om ze te repareren. Of als je ze gerepareerd wil hebben stuur ze naar me op of breng hem langs. Kost me ongeveer 2 dagen om ze te repareren.
Nouja zelfde sofware op een letturbo maakt evenveel veschil
Je hebt nodig ecc bedieningspaneel, middenconsole kachelhuis met kachelmotor en kachelwerstand.
Vervolgens de ecc stekker de grijze blauwe zit compleet aan je kachelhuis. Als je op de grijze stekker geschakelde + continu voeding en negatief zet werkt in princiepe de complete module al. Als je dan tevens de andere draden eraan soldered werkt deze beter omdat deze dan ook de motorsnelheid en dergelijke meet en of de airco wel en niet actief is. Ik heb het zelf ook gedaan met deze handleiding http://home.wanadoo.nl/tlmhazenberg/ECC.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;Andere bak past er ook gewoon onder is geen probleem.
Alleen vermoed ik dat je bak niet stuk is.AF20 en AF20RM zijn gewoon zelfde bakken in princiepe.
AF22 past er ook onder.Ik denk eerder dat het de frictieplaat (koppeling) is die vervangen dient te worden.
is gewoon 1 op 1 uitwiselbaar doordat het schoepenwiel in de turbo anders is is het verstandig om de software aante passen en is bij chippen meer vermogen mogelijk, maar is niet noodzakelijk.
@Baas J. wrote:
92065166 (614006) KRUKAS X20XER
90543995 (614113) KRUKAS X20XEV
90442367 (614079) KRUKAS C20XE / C20LETNummers zijn dus niet gelijk, hoeft niet te zeggen dat het niet past overigens. Maar er zit dus verschil in anders hadden ze hetzelfde nummer.
Nieuw type krukas c20xe/ c20let is gelijk aan die van de x20xer.
Die van de x20xev heeft enkel een ander nummer door het verschil in boutgaten.
Het zorgt ervoor dat er minder trillingen in het onderblok komen. Die je voelt tijdens rijden.
Het voelt sportiever als je ze eruit haalt en je mtoor word er wat ruwer van.Ook hoeft dit niet meer worden rondgeslingerd door de krukas dus je zult ergens wel wat vermogen versschil krijgen, maar dat is minimaal.
Standaard handrem gaat prima, maar ik zou het niet doen als je standaard blokje hebt is erg slecht voor je drijfstanglagers en krukaslagers.
Oja, rijd hem eerst goed warm niet enkel het koelwater tot 90 graden want dan is die dus niet warm.. Want met koude moter gegarandeerd elende.
Ga maar naar de VOD jaja Vullings Boxtel.
Als je Stoelframe overzet wel.. En eeh de sport stoelen van de astra zijn tevens ontworden door recaro..
@KadAstra-EF wrote:
@Henkie.B wrote:
Heeey
Jeroen
mij is hetzelfde overkomen ik heb de 3e geld overgemaakt
ik ben hard bezig met spoorzoekertje want ik wil die man kapot maken
mij blij maken met een dik spruitstuk
nou heb ik nog een mail adres daarmee ben ik gemailt
m.wel95@upcmail.nl
Mocht je meer info voor me hebben hoor ik het graag en ik laat jouw
ook alle vorderingen wetenGroeten Henk
Ik denk dat we hiermee wel aan zijn adres kunnen komenErg vervelen allemaal maar even over een upcmailadres:
Je kan onder een upcmailadres meerder synoniemen aan hangen.
Dus het is goed mogelijk dat als je de verkoper/oplichter dit adres verwijderd heeft.
In dat geval kun je dus degene niet meer bereiken !!
je krijgt dan je mail retour met de mededeling dat het adres niet juist is.Ik heb zelf ook UPC dus ik weet hoe dit in elkaar steekt.
Sterkte voor de gedupeerden…
Rik :)
Ja dat klopt wel, maar upc kan nogsteeds achterhalen wie dat alias heeft aantemaakt. Omdat dat altijd aan een bepaalde gebruiker hangt. Enkel mogen ze deze info niet vrijgeven.
Nee hoor de 1.6 8v zijn vrijlopers de 1.4 8v. niet!
Als je auto zonder garantie koopt en hij is aangesloten bij de bovag moeten ze verplicht toch 3 maanden garantie geven. Ongeacht wel of niet in de prijs.
Vraag eens aan de garagist hoe ze het prolbeem hebben opgelost met dat 3e remlicht wat niet goed werkte?
Wellicht vind je daar het aantwoord van je probleem?Als je de startmotor draaid en je doet de motorkap open gaat dan wel de multieriem rond? Zondiet ligt de starterkrans van je vliegwiel af.
@robert_corsa wrote:
sluit mij aan bij baas j. vind die namelijk ook super:D
Dat zijn dezelfde stoelen als in de opc astra g’s alleen met andere bekleding he.
9 februari 2012 om 11:42 In reactie op: bochtverlichting (in mistlampen) en dagrijledverlichting #17989607Volgensmij kun je dat bij de signum ook gewoon activeren via een opcom
Nouja, eehmm ik vond mijn voorstel wel een goed idee, maar moet wel iemand met response komen he waar we ook nog wat aan hebben.
crazyleds daar komen die van mij vandaan. zijn 4 smd leds op een fitting zoals ik ze heb
wat voor 1.6 gaat het z16xe z16se x16xel x16szr? Eigenlijk is uitlezen het makkelijkste. Maar ik vermoed dat ze een stekker of dergelijke zijn vergeten. of los is gegaan.
Na wat voor verichtinge brand het lampje? Willekeurig? Merkbaar verschil aan de motor?
Onderblokken van x20xev zijn allemaal gelijk aan die van de x20xer kwa boutengaten. Dus kun je gewoon wisselen. Zou kunnen dat je bij een hele oude de draad in het onderblok een maat groter moet tappen voor het carter. En in de vectra astra f enz zijn er ook geleverd met tweedelig carter. ALs je de carterpan wisseld ook de olieaanzuigbuis. Dit kan je wel een probleem opleveren aangezien somige een ovale buis hebben. ik heb dit bij de c18xe toen opgelost door de orginele in te korten. Stuk eruit slijpen en aan elkaar lassen. Als het blok niet uit een omega komt kun je ook het stalen carter laten zitten. als je de spagetie van de x20xer gebruikt.
Jazeker heb zelf zelfs ook een c18xe in een astra g gesleutelt was enkel steun en carterpan wisselen. Past die er zo in Mechanisch gezine dan he en dan kabelboom wisselen is het gewoon een g motor.
Pak gewoon een vectra omega of ander x20xev blok en zet de nokkenasen inlaatspruitstuk en kabelboom en ecu over van je x20xer heb je gewoon een x20xer. karterpan omschroeven en motorsteun aan diszijde en past er zo in.
7 februari 2012 om 21:32 In reactie op: Climat control vooruit verwarming wil niet aan… help!! #17982604Kun je de klep niet richten en dan de stekker van de stelmotor eruit trekken?
-
AuteurBerichten