Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het enige wat 1 en 4 kan zijn is de bobine, bougies of bogiekabels.
Gewoon even naar m-tech bellen en vragen.
21 maart 2012 om 12:04 In reactie op: Gevraagd airco slang zie foto’s motor ruimte c20xe met airco #17898064c20ne of let is zelfde.
zet de auto eens op contact en maak s een foto van de lampjes.

Dat middelste lampje is je motor management lampje.
Controleer dan eens je zekeringen… als die het niet doet zal er vast ergens een stuk zijn.
Als jij het gas een kee rhebt integrapt zakt dan het toerental wel tot het juiste?
Schakeldraad is in de meeste gevallen zwart of rood.
Geel is permanent.Ik denk dat die verkleuring niet komt van pingelen. Altans jij rijd met standaard ecu toch? Denk je niet dat hij een veel te arm mengels heeft waardoor je dit krijgt?
Vervangen door ledjes? Hebben ze het wel gedaan?
Dashverlichting word niet geschakeld met een relais. Mischien dimmer aanstaan?Hier is een handleiding voor je astra: http://homepage.ntlworld.com/andrew.reynolds983/Manuals/Astra2002Manual.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mistlampen is zekering 12 en 15 is interieurverlichting
19 maart 2012 om 12:58 In reactie op: Coupe Achteras naar de klote! (vervanging gezocht) gemaakt!! #17884320In iedergeval, een tip je hoeft niet specefiek die van een coupe die van een hatch, sedan of station past ook gewoon. of die van een zafira a
http://www.getparts.nl/detail.asp?id=3637&bigpic=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Vervang ook even het wiellager.
Dan is dat van je stuurbekrachteging. Hier zit een stuurpomp reservoir.
Gewoon niet zeuren en maar meer betalen voor de benzine grotendeels zijn we ook zelfschuld hieraan. Omdat we allemaal graag zuinigere en belastingvrij willen gaan rijden… Moet ergens het geld terugverdient gaan worden.
En meest simpele oplossing, ga niet meer tanken langs de snelweg, maar ergens bij een onbekende onbemande pomp. Als er geen enkele meer tankt langs de snelweg. En bij bekende merken… Moet de prijs wel omlaag. Anders gaan die pompen faliet.
19 maart 2012 om 11:28 In reactie op: Toch maar de riem vervangen 90.000 met 1 riem en 9 jaar….. #17889139Inderdaad en de interval van de 1.6 motoren van 2002 z16xe is gewijzigd van 60.000 naar 90.000 aangezien dat dezelfde riemset is als op een xel vermoed ik dat dat ook gewoon goed gaat. Maar beter is om de vervanginstermijn aan te houden.
7
Gewoon de orginele GM bogies gebruiken.
Ik denk dat dat veren hoort zoals het nu is bij een orginele doe er sport veren of verlagingsveren onder 2 tot 4 mm lager dat is een hele verbetering.
19 maart 2012 om 11:25 In reactie op: motorManagement lampje knippert soms bij starten (frontera) #17828619Knippert het lampje met een sleuteltje erin? (dan is er waarschijnlijk wat mis met je sleutel en of imobiliser)
Knippert het lampje met motortje (dan is waarschijnlijk je krukassensor stuk)
VMWare op een mac? Parallels gebruiken…
Rechtsvoor is vrijwel altijd motorolie, Demonteer de kunstof kap eens en kijk daaronder. Als het daaronder ligt, rubber van je oliedop vervangen. Anders vermoedelijk een scheurtje in de klepdeksel of klepdekselpakking.
In de meeste gevallen zijn het je stabilisator stangen. Waarvan de rubbers stuk zijn of de stang niet meer goed zit. Deze stangen vervangen en je probleem is vaak verholpen kosten iets van 30 euro bij de dealer.
OKe, dat komt omdat wanneer men een apparaat afkoppelt zoals egr en de motor dan laat lopen een storing krijgt wanneer je de auto twee maal hebt herstart hoort deze wanneer het apparaat weer aanwezig is de storing te wissen.
Je weet dat als je hem straat legaal wil hebben dat een c20let lastig word om om te laten keuren?
Als je geen vermogen meer hebt komt die dan nog wel boven de 4500 toeren. Zoniet, dan is je nokkenassensor defect.
Kom je daar wel boven dan is je egr klep het probleem en kun je deze het beste afdoppen met een blinde pakking.Te hoog stationair is meestal of de temperatuursensor van de koelvloeistof of een vacuem lek.
De klop sensor registeerd zoals het heet de kloppingen in het blok als de zuigers gaan kantelen of ontsteking niet op het juiste (te vroeg) tijdstiop optreed word dit door de klopsensor geregistreerd. en het motormanagement past dat dan aan.
-
AuteurBerichten