Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@NoFear1696 wrote:
@predator wrote:
Ik heb totaal geen problemen met de Friedrich uitlaat.
ik rij ook al 2 jaar rond met Friedrich :thumb
als de uitlaat onder spanning wordt opgehangen onder de auto gaan alle rvs uitlaten scheuren ook die van Simons :vertagNou de uitlaat hangt helemaal vrij dus nergens tegenaan en kan lekker wiebelen in de rubbers (vooraan na mijn spagettie een flexstuk ertussen (meeste hebben dat niet) Hij is afgescheurd aan de einddemper en de achterkant van de middendemper. (nu middendempervervanger ertussen) maar de dempers blijven scheuren op de lasnaden.
@Maurice89 wrote:
Vandaag in Breda gezien :thumb Mooie wagen :thumbup Zat dit lederen intrieur er al in? Of zelf gekocht
Interieur zat er al in, alleen dan zonder dat leder eromheen. Is orgineel sport II interieur alleen dan later bekleed. Dat kun je zien aan de achterkant van de stoelen die zijn namlijk nog van stof (rede is omdat je vaak bij andere interieurs ziet dat daar strepen en dergelijke over staan van kleding van mensen achterin.
@BlueAstraG wrote:
Netjes kerel!!! Nog even de sticker van de “distributieriem” weg en de motorruimte is perfectos!
Tja pas distributie laten vervangen is samen met spuiten iets wat ik uitbesteed. Heb het eerder zelf gedaan maar kwam er toen na een 60.000 km toch achter dat ik op het randje zat. Dus nu laat ik de garage dat doen, maar die dachten plakken we maar niet op zn klepdeksel cover… (had het liever in het boekje geschreven gezien) maar toch over nagedacht meeste dealers doen dat niet.
Niemand opgevallen dat ik een gordeldier en een cowboyhoed in de auto had liggen.
Mm ik had kentekenplaten bij maar dr nie op gedaan… Zal de kap volgende keer dicht laten… dan word dr mischien ook naar de rest gekeken.. :jerry
9 juli 2012 om 21:44 In reactie op: Astra G Aandrijving kapot en rammeltje in bak(is al te laat) #18032700Hang er een F18 onder met VW koppelingsplaat en je orginele vliegwiel en de rest orgineel van een astra g (aandrijfassen en baksteuenen) Dan is die bijna niet stuk te krijgen. En ja boutenpatroon komt zo goed als overeen enkel de onderste drie niet. maar kan je weglaten. en stulje van je carterpan uitveilen aan de bakzijde.
Als er iemand is die mijn auto een keer samen met mij wil polijsten en kleinen… graag dan ziet die er nog beter uit.








Weer een paar fototjes…
Rick had mij ook aan het twijfelen gemaakt maar ik had toch maar s de beginpost gecheckt.
Tot morgen…De aircofan word ook aangestuurd door de koelmodule. Omdat je nu deze heb verwijderd denkt deze dat er wat mis is en om veilig te koelen blijft deze extra lang koelen.
Wat is er allemaal gespoten? Vaak kun je dit soort problemen ook krijgen door een slechte massa? Kabel vergeten? Te veel lak geen verbinding?
De lampen komen prima door de apk. Wanneer er naast de ringen tevens nog drie leds zitten en een stadslicht dan niet, die zijn er namelij ook dan moet je enkel zorgen dat je een aantal stadslichten uitschakelt je mag per kant maar 2 keer een stadslicht in je lamp hebben voor de apk. Al zijn er wel apk stations die hiet niet eens naar kijken.
Ikkeeee

Heb je een RVS of een Chroomstaal uitlaat van friedrich?
Nu na een aantal keer mijn friedrich motorsportuitlaat gelast te hebben (scheuren op lasnaden) en delen vervangen te hebben toch maar besloten om een simons rvs uitlaat systeem te kopen (geen group a maar n).
Heb net mijn auto bijde garage opgehaald hebben ze er een nieuw diffrentieel in gezet. Vandaar dat ik stevig doorrijd.
5 juli 2012 om 04:40 In reactie op: Lederen intrieur boer + ramentinter gezocht omgeving Brabant #18041045http://www.lunaglasstinting.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Betere zijn er volgensmij niet.
Heeft er niemand hier een opel movano dan?? Hhaha.. ik doe mijn kentekenplaten er wel op weet iedereen wat mijn forumnaam is.
Rechterkant bij de voeten van je bijreider achter het plastic paneel.
ET warden van een astra g zijn zowel 38 als 49 afhankelijk van de steekmaat.
Die problemen met je lagers is eigenlijk beetje onzin, omdat deze lagers bij diverze andere merken ook worden gebruikt en daar hebben de autos ook andere et waarden. Wanneer je wielen aan de binnenkant of buitenkant aanlopen krijg je wel problemen als je dit voorkomt of niet aan de orde is gaat het prima.
20 en 25 is wel erg weinig, maar zijn het dan 4 gaats wielen?
Mtech maakt inderdaad niet alles zelf, maar motorsteunen en dergelijke en ombouwkits worden door hen zelf vervaardigd. Tevens worden de uitlaatsystemen van friendrich welliswaar door hen gemaakt, maar zijn er wel verschillen tussen zoals m-tech ze aanbied en friedrich. M-tech ontwerpt namelijk hun eigen uitlaatsysteem en laat ze vervaardigen bij friedrich motorsport.
Volgensmij moet het gewoon goed gaan omdat je anders als je zo ver stuurt als mogelijk en rondjes zou rijden het verschil tussen de sensoren toch behoorlijk groot is.
Bij kapotte dis bobine geeft de opcom ook geen foutcodes.
Zolang alle overige sensoren gewoon hun werk blijven doen.Vaak gaan de disbobines wel op de zelfde cilinder stuk en op de sloop is dan niet altijd een goede te vinden.
Maar als je de kabel en boegie wisselt met een ander maakt dat geen verschil?Zijn inderdaad al veel vrije uurtjes in vergaan. Maar als je iets moois wil hebben moet je daar wat voor over hebben.
-
AuteurBerichten