Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan ook aan de ecu liggen, maar zou eerdere andere dingen controleren.
ECU vervagnen kan door een 2e hans ecu te zoeken welke is uitgeleerd en deze wee in te leren.
Of je zoekt een ecu, met de daarbij behorende transponder, imobiliser, en ecu.Verbruikt de auto veel olie of koelvloeistof? Boegies goed van kleur? Boegie toevallig vergeten te vervangen?
Werkt zeker goed en veilig mits je je motor goed laakt afstellen.
volgensmij moe tje ze ook inleren/ inschakelen in de ecu.
Is niets mis met je bios hoor. Als je hem wil flashen instaleer hem eerst gewoon opnieuw download dat de asus update tool kun je hem vanuit windows flashen. Werkt prima. NIET UITZETTEN als lijkt dat hij hangt bij flashen, maar gewoon geduld hebben.
ABS pomp besteld van een 2.0 dus als het goed is straks ook esp.
Nu nog goedkoop een knop vinden met een gun metal gray stukje interieurdeel.



Bumper volledig gemonteerd met mistlampjes en afdekkapjes…
Ik denk dat je brandstofpomp niet genoeg druk maakt of je filter ernstig vervuilt is.
Benzine filter zit aan de bestuurderszijde net voor het achterwiel.Bouwjaar maakt niet zo gek veel uit,
Die banden maat meer dan 2% afwijken is onzin zolang alle 4 de banden een gelijke grote hebben gaat het prima.
De ABS sensoren worden namlijk niet alleen voor de zafira gebruikt maar ook op de astra en corsa en daar hebben de banden toch echt ook een andere omtrek.
14 november 2012 om 22:58 In reactie op: Astra G Z16XE Uitvallen / Tellebak is net flipperkast #17992049Anders abs ecu laten repareren toevallig nog iemand een adresje?
Inderdaad of ergens een poreuse slang welke niet erg veel lekt, maar zweet en warm dus redelijk wat lekt.
14 november 2012 om 22:54 In reactie op: Astra G Z16XE Uitvallen / Tellebak is net flipperkast #17992047Massa Geschakelde Plus Constante Plus bekableing naar tellerbak en abs signaal moet die hebben.
Staat toevallig ook nog netjes op het convertertje gedrukt. Dus ga ik dat maar eens doen.14 november 2012 om 22:49 In reactie op: Astra G Z16XE Uitvallen / Tellebak is net flipperkast #17992045Daar hoopte ik op dat wim nog wakker was.. haha.
Weet je toevallig ook wat wel en niet is gekabeld, achter in de zekeringkast zit alle bedrading toevallig gewoon.
Loopt ook een draad naar de tellerklok. Ik ga morgen denk ff nieuw batterijke halen voor mijn multimeter. maar..zou dan het abs signaal niet tot daar liggen.14 november 2012 om 22:42 In reactie op: Astra G Z16XE Uitvallen / Tellebak is net flipperkast #17992043Niemand?
Jazeker wel, te kleine banden maakt al veel uit. In snelheid, wellicht zit er een korte bak onder van een astra, miscien een langere monteren. Normaal zou die ongeveer rond de 3500 moeten liggen.
Denk niet dat er nog een lip onder komt dan word die denk ik aan de lage kant hij is nu net zo laag als de orginele met lip zegmaar.
14 november 2012 om 18:26 In reactie op: Astra G Z16XE Uitvallen / Tellebak is net flipperkast #17992042Gelukkig hij rijd weer min of meer.
Enkel werkt mijn km teller nog niet (abs ecu stuk)
Maar dat lijkt ook niet te werken met de snelheidsconverter? Iemand hier ervaring mee?
Ben ik mischien een zekering hiervoor vergeten?Bij hoge toren brand het sleutel lampje soms morgen ook even uitlezen hiervoor.
Gelukkig hij rijd weer min of meer.
Enkel werkt mijn km teller nog niet (abs ecu stuk)
Maar dat lijkt ook niet te werken met de snelheidsconverter? Iemand hier ervaring mee?
Ben ik mischien een zekering hiervoor vergeten?Bij hoge toren brand het sleutel lampje soms morgen ook even uitlezen hiervoor.
Maak er eens een foto van?
Koelslang met vacuum potje?
Mischien is de stekker van de tankontluchtingsklep. Maar meeste gevallen is die stekker rood van kleur.
Welke draadkleuren heeft de stekker?Die plastic buis hoort naar je waterpomp te gaan met een rubberen slangetje en andere deel hoor tnaar de onderkant van je radiator te gaan.
Kleine pijpje gaat dan naar je kachel.Net onder de kop hoort een kunstof pijp te lopen dat is de andere kachel buis.
Wit tweepolig stekkertje is inlaattemp sensor.
Hoe zien je bougies eruit? Bruin van kleur? Verbruikt hij veel olie en of koelvloeistof?
Start hij soms moeilijk?Er moet ook nog een relais worden geplaatst voor je mistlampen anders gaat het niet werken.
Bij Astra G’s hangt er ook een tweepolig stekkerjte, maar dat is dan eignelijk altijd voor de motorkapschakelaar (alarm)
is dat bij de f ook niet zo?
Combo van wim heeft wel flink wat pit met een 1.6 manzel blokje dr in… Wat wat olie drinkt en wat rijk loopt…
Start de motor ook wel eens moeilijk? Want je boegies vertellen dat je motor nogal rijk loopt of dat je ontsteking niet goed werkt.
Dus ik zou het stotteren eerder zoeken in de lamda sensoren of bobine.ik denk niemand, want een 1800 td bestaat niet.
-
AuteurBerichten