Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Geen verschil dan is deze juist niet stuk. Hij zou dan beter of slechter moeten gaan lopen. Maar geen verschil dan ga er maar vanuit dat het wat anders is.
Blue-Dragon en Blue Astra G hebben dit al een tijdje.
XEV blok met nokken inlaat en uitlaat en ecu heb je ook gewoon een xer.
bij het nieuwe type van de c20xe zitten de gaten (m 2.8) voor de steun er al maar moet je er draad in tappen.
benzine relais overbruggen ofwel pomp continu laten draaien en dan starten. werkt dat relais vervangen. heb zelf c18xe gehad ui 93 geen startonderbreker. c20xe 92 gehad die het wel.had
Ledjes al gewisseld met een van de schermpjes? Pennetjes maken die wel goed contact op de printplaat?
Er zit een soort glaasje in wat het licht moet verspreiden. Als je leds niet voldoende licht geven of in de buurt komen van dit raampje zullen je knoppen maar heel weinig licht geven. Waar heb je de leds vandaan? Asbaklicht is lampje wat in de aansteker zit.Wat bedoel je met startonderbreker werkt niet meer?
Want volgensmij heeft deze motor een ecu welke startonderbreker heeft.
En zal dat je probleem zijn, weet het niet zeker, maar vermoed dat dat het is.Als je een led verkeertom doet geeft deze geen licht.
Je mag iet meer dan 4 stadslichten hebben ofwel 2 per kant. Sommige apk meesters tellen 2 ringen als 2 + stadslicht en is afkeur,
Dus dan heb je juist geen dubbel stadslicht want die gaan uit bij aanzetten van je dimlicht. En anders kun je ze het beste bij je stadslicht voegen inderdaad.Diverse modellen van de astra F uit 1993 hebben startonderbreking. En het is niet altijd afhankelijk van het motortype.
Als staronderbreking werkt gebeurt er hetzelfde. Mocht de reserve sleutel niet werken of zelfde resultaat geven zou ik heb benzinepomprelais controleren / vervangen en eventueel de pomp controleren of vervangen.Zoiezo is de slijtage aan de wiellagers verwaarloosbaar omdat de wiellagers in de meeste gevallen op meerdere autos worden gebruikt.
zoals de wiellagers van een Corsa C, Astra G, Combo C en Zafira A worden gedeeld. En dus ook verschillende et waardes.Angels zou plug en play moeten zijn enkel de ringen zou je zelf iets voor moeten verzinnen.
Omdat de ringen als dagrijverlichting dienen krijg je dat relais erbij. Zodat je ringen overdag aan zijn, maar bij het inschakelen van het dimlicht uitgaan en enkel je normale verlichting werkt.Want als je bij universele garage dit probleem hebt of problemen met sim module hebt word er vaak lukraak startmotor enzo vervangen en andere onderdelen, maar eenmaal bij de opel dealer vaak enkel de sim module vervangen en zijn alle problemen opgelost en dus ook diverse kosten onnodig geweest.
Even heeft de dealer gezegt dat de ecu stuk was?
Welk bouwjaar is je auto? Welk motortype?
Knippert er een lampje als hij niet start?En is de sim module al eens vervangen? Sim module kan ook dit soort problemen veroorzaken en is goedkoper dan een nieuwe computer. Er is zelfs een modificatie voor sim module smet dit soort problemen.
de x16xel in de astra g is veel meer een z16xe dan de x16xel in de astra f
astra g

astra f

Daarop past het niet! Ik heb het eens geprobeerd met veel aanpaswerk past het maar niet van harte.
Ik zou dus gewoon een dbilas spruitstuk aanschaffen dat is plug and play.Zal geen vectra A zijn geweest, want de z16xe is daarin nooit geleverd.
Let erop dat je dus straks wel een x20xer blok of in iedergeval met de scherpere nokken enz hebt. Anders ga je van 160 pk naar 135pk.
Omdat deze blokken niet met bosjes aan de bomen groeien zijn ze zo duur.
In nederland zijn er hooguit iets rond de 300 die er rond rijden. Mischien zelfs minder.
Terwijl er van de x20xev zon 30.000 rondrijden.Bakken achter de c20xe, welke geschikt zijn zijn F16,F18,F20 F23, F28 of M32. Deze zijn er in wr en cr te krijgen.
Korte WR of de wat langere CR bakken zijn beste geschikt voor achter de C20XE.Als je een MID hebt
Kun je erop weergeven wat je gemiddelde snelheid is / Gemiddeld verbruik / huidig verbruik rijberijk een stopwatch en trajectberijk. Ook worden automatisch verlichtingcontrole / niveameldingen van oliepeil en koelvloeistofpeil weergegeven.Na chippen een zwarte wolk heeft meestal weinig met het chippen temaken, maar met een sterk vervuild motorbok wat gechipt is. Resultaat van chippen, is vrij verschillend tussen deze motoren. Maar zeer zeker de moeite waard bij deze motoren.
Ik zou toch echt voor de ebay gaan, pasvorm mag dan mischien wat minder zijn, maar ik heb de ervaring dat de pasvorm van de dure merken ook wel eens te wensen over laat. En 100 euro voor een rvs uitlaat voor een corsa b is echt veel te veel. Je kunt ze voor minder op maat laten maken.
Kat vervanger is leuk, maar bij de keuring moet je een kat hebben, wat ik zou doen is de kat vervangen dan aanschaffen en een sportkat en deze ertussen lassen.
Ik heb veel aftermarket uitlaten gehad op mijn auto, ik heb gemerkt dat de stale varianten vaak vroegtijdig roest vertonen op de lastnaden en daar gaan scheuren. Ik zou gaan oor een rvs uitlaat dan heb je er een aantal jaren geen omkijken meer na.
Wat ik ook heb gemerkt is dat een group n uitlaat een stuk prettiger rijd dan een group a uitlaat. Je houd wat meer koppel onderin over. Sportkatalysator zou ik een universele kopen en zelf rvs pijpen zodat je zelf een goede passende katalysator kunt maken.
Orgineel zou er 175 / 65 R14 onder horen.
Dus met 15 inch komt 185 / 55 R15 op de minste afwijking op km teller, dus ik zou dat proberen, maar verschil is klein.
In hoeveren wijken de et waardes van de velg af ten opzichte van de orginele? -
AuteurBerichten