Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Aah mooi om te horen dan gaat het goedkomen. Bij overzetten carterpan ook de olieaanzuigbuis overzetten he.
Zet ze toch maar eens naast elkaar en rijd er maar in dan merk je de verschillen. De Z22SE is een compleet alluminium blok en zal nooit een echt circuit blok worden. Is en blijft een rustig blok ook met compressor kun je ermee blazen, maar is het toch echt niet voor circuit gebruik geschikt. dan kun je beter een z22xe monteren met nokken van een xer. Dan heb je nogsteeds het karakter van de xer motor.
dan ben ik bang dat daar toch alleen de d2s in kunnen. Maar zitten de balasten er dan niet in bij?
Maar dan zijn het denk ik geen depo”s maar orginele xenon units? Maar dan heb je ook als het goed is de ballasten erbij en niet los nodig.
als ze het met normale ook niet doen denk ik dat ze ecc ooit uit elkaar hebbe gehad en de glaasjes er niet meer in zitten om het licht naar de knoppen te leiden.
Gewoon achter de metalen klemmetjes. Klemetjes omhoog lipje recht naarboven klemmetje terug.
Dat klopt maar kon alsnog gewoon hele keuringstraject bij de rdw gaan doen. Ook al had ik van opel nederland typegoedkeurings papieren enz en koste alsnog rond de 1000 euro.
Jawel haha vroeger is nogsteeds makkkelijk net als nu als ze maar van voor 1998 zijn.
Bij depos hoort een h 7 zonder aanpassing te passen.
Volgensmij alle baksteunen. En de meeste F28 die zijn 4×4 bakken welke dus ook nog omgebouwd dienen te worden naar voorwiel.
Maar nogsteeds geen knopjes verlicht?
Kwa onderhoud en betrouwbaarheid zou ik dan gaan voor isizu 1.7 dieseltje.
Pak je een F16, F20 of F18 hoef je geen baksteunen te veranderen bij de F28 wel. Vliegwiel en koppeling kun je gewoon behouden. Druklager is wel anders.
F16, F20, F18 of F28 is mogelijk allemaal zelfde aandrijfassen. En stangeschakelt.
Het motorkarakter van de xer en z22se is ook heel erg verschillend.
De xer uitvoeren met charger gan ook of met turbo. En dan blijf de xer toch een veel leuker speels karakter hebben dan de z22se.Dan zal een 2.2 met supercharger best leuk zijn, maar dan ben je ook weer een 5000 euro kwijt voor blok en fatsoenlijke ombouw met supercharger.
Kijk eens aan de bovenkant van je koplamp daar hoort op te staan D2S/H7 of andersom.
Maar heb je nu depo projectorlampen of de orginele opel xenon projectors?De veren die je wil kopen verlagen de normale astra g met 3 cm dus dat is 1 cm meer dan nu.
Je hebt d2s lampen gekocht voor in je koplampen heb je roginele koplampen met xenon?
Want hier hoort standaard een balast op te zitten als dat zo is.
Omdat je het hebt over balasten denk ik dat je aftermarket hebt. En daar zul je voor zowel d2s of H7 evenveel aanpassingen moeten doen. Omdat je dus als je geen balasten hebt zoiezo een gat moet maken in de koplamprubber zul je dat bij zowel de d2s als h7 moeten doen. Maar aan je lamp zelf hoef je vrijwel niets aan te passen dan de rubber aan de achterkant. Doorvoer naar je lamp vanaf de ballast.H7 lampen passen ook.
De eigenaar van de auto krijgt een brief thuis met daarin vermeld dat het voertuig geflitst is met een te hoge snelheid.
Hierbij word het boetenbedrag vermeld dat bepaald is door de officier en of je wel of niet moet voorkomen.
Bij de bekeuring zit een brief welke je moet ondertekenen als bestuurder (verklaring van wie er dus gereden heeft).
Als deze niet word ingevuld word de boete verhaalt op de eigenaar van het voertuig.Mocht je niet eerder zo veel te hard hebben gereden krijg je enkel een boete mocht dat niet zo zijn is er wel degelijk de kans dat ze je rijbewijs invorderen.
Komt de egr foutcode terug? Zoniet denk ik eerder aan de krukassensor welke niet goed functioneert. Zeker omdat je vermeld dat hij op temperatuur uitvalt. Of kan natuurlijk nog altijd de ecu zijn welke defect is.
Vectra C En signum schroefset is uitwisselbaar.
De Z22SE vergt veel meer aanpassingen dan een X20XEV / ER. Hiervan is de inlaat uitlaat compleet anders ecu / kabelboom anders en motorsteunen anders. een Z20LET vergt minder aanpassingen althans steunen zijn gelijk als die van een xev /xer.
Ik zou gewoon gaan om er een X20XER of XEV met XER specs in te leggen. Om zo nog een echte opc 1 te behouden.
Ook heeft de Z22SE minder vermogen dan de XERIk bumper van een gewone ommega erop zetten en de normale motorkap Deze in kleur laten spuiten.
Dan denk ik dat je aan het interieur nog het een en ander moet redden. Maar dan gaat het niet in de papieren lopen.Waar blijven ze hangen achter of voor? Als ze achter blijven hangen en je hebt bosch klauwen en ze hebben ze vervangen voor bosch. Direct terug gaan en lucas laten plaatsen.
Blokken rammelen schuimpje dr tussen? Daar klopt iets niet. Dat moet echt gewoon een stalen beugeltje zijn wat dan niet goed zit. -
AuteurBerichten