Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als ik je carterpan ontwerp zo bekijk zou het dan niet gewoon kunnen komen doordat je teveel onderdruk in je onderste deel van je carterpan krijgt?
Vandaag Rond 12.30 zwart astra G coupe met zwarte velgen met chrome rand bij Gm Tuningparts op de stoep.
Rond dezelfde tijd een blauwe astra G uitgebouwd in oirschot bij de multimate, staat er vrijwel altijd als de multimate open is.
Ook wel eens gezien in de wijk bij de friettent in oirschot richting spoordonk, volgensmij woont de eigenaar daar in de wijk.@Opeltje17 wrote:
@wim-v6 wrote:
Helaas zit er nog knap verschil in de Z18XE en Z16XE.
Ze draaien bijde op een heel andere Computer, zo is ook het inlaat en uitlaat spruitstuk anders.
Z16XE: GM Multec
Z18XE: Siemens Simtec 70 / 71Willem
Oke, wel jammer dat ze met een andere ECU inlaat en uitlaat spruitstuk zo weinig vooruit gaan kwa pk’s en nm’s
Z18XE heeft 125pk 167NM
Z16XE heeft 101pk 150NMDat is best wel een verschil.
Ik rijd met aanpassingen, intern is nog orgineel en zit aan 160 pk aan de krukas zit bijna aan de 2 ton en het is nog heel.
Gekocht met 79.000 km op de teller en vanaf de 120.000 meet dan 125 pk gereden.Ik zou aanhanger gaan. Voel ik me ondanks de kruiwagenwielen veiliger mee. Je rijd gewoon 90 niks aan de hand. Met zon dakkofer 120 130 dan denk ik altijd tis eigenlijk van de zotte. Je kunt beter zon anhanger op je auto hebben dan een dakkoffer. denk ik dan zomaar.
Anders moet je dolby hier op het forum even een pm sturen hij heeft zelfde probleem gehad met zijn diesel astra g. Aangezien zafira a en astra g zelfde zijn kwa electronica.
Het zal je fan van de radiateur zijn of je engine cooling module. Deze hoort de fans aan te sturen en zal dit te laat doen.
Waarschijnlijk heb je dus een foutcode gehad dat een van de fans niet werkt.Ik ga altijd naar http://www.pccautoschade.nl/contact” onclick=”window.open(this.href);return false; deze is wel een stukje rijden vanaf oirschot maar goed en niet te duur.
In best en son zitten er ook, maar die zijn wel redelijk aan de prijs en doen vaak moeilijk als ze orgineel niet gespoten delen moeten spuiten omdat dit niet kan hechten volgens hen.Dan zit er een soort ronde stekker ( voor je relaikast onder de kap) hiervoor vind je een vierkante grijze stekker hierin zit 1 zwarte draad dat is geschakelde +
Foto bekeken van je pomp ziet er ook wel beetje fokiejokie uit
Ik kan het je zo niet zeggen, moet ik thuis even in tis kijken, maar waarom wil je dat weten?
Toch als ik het topic doorlees denk ik dat de topicstarter geen defecte sensor heeft. Want als hij zoveel olie bijvult was zijn auto allang grijs wit gaan roken van het teveel aan olie of liep het er elders uit. Ik denk dat je ergens een lek hebt als hij zoveel verbruikt of hij is echt versleten, maar dan is die flink afgetrapt.
Brandstofpomp heeft niets met te warme motor temaken. Maar wat is de foutcode? want melding te hete is dr niet.
Verkeerde boegies? Brandstoffilter verstopt? katalysator verstopt?
Heb jij een z motor? Want dan is het niet zomaar een geschakelde + die word namlijk dan aangestuurd door de ecu en niet vanaf contact.
Er ligt voor je relaibox onder de kap een stekker daarin zit 1 zwarte draad dit is ook geschakelde + rechtstreeks vanaf contact (in de grote stekker) de drie poligestekker niet gebruiken is van de stuurpomp.Waterpom, looprollen distributieriem en spanner kunnen stuk gaan.
Heb je wel koelvloeistof erin en geen water?Compleet ander management systeem. Dus dat zou zomar kunnen. In jou geval zou die bij kapotte massameter en zonder stekker beter moeten gaan lopen als die stuk is. Blijft het gelijk is die niet stuk in de meeste gevallen.
Te strak gespannen gaat die ook stuk van.
Spuitwerk? Voglensmij is het een compleet orginele capri yellow coupe.
Draad van de geschakelde plus van contact naar radio en overige is denk ik gesmolten of je contactslot zelf is niet helmaal goed meer. Maar dan zouden radio en kiekert niet de enige twee moeten zijn.
Neejj das een veegwagen… zie je toch.. das toch nie om te rijden maar om te poetsen. :jerry
De slee waar de radio in zit geschoven is echt zo goed als dicht enige waar je dus tegen kunt duwen is de slee zelf.
En dat is niet de bedoeling.Dat zal niemand kunnen, dan moet je een foto van het lbok van de zijkant waar de rotor zit hebben.
Zit hier een soort gat / plug dan is het geen coscast kop als dit gat / plug er niet zit is het een coscast kop.Je kunt zelfs weinig zeggen van des taat, klepdeksel ziet er goed uit. Rest is niet zo goed te beordelen, kun je beter beluisteren / controleren op lekken ter plaatsen.
Ope en foto kan je dat bijna niet beoordelen. Waarschijnlijk goed gepoetst voor de foto.Ookal gedaan, maar helaas sluit de ncdr 2015 helmaal aan op het frame dus er is geen kiertje waar je wat in kunt krijgen.
-
AuteurBerichten








