Haasje17

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 5,851 tot 5,875 (van in totaal 8,592)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17566055

    Als ik je carterpan ontwerp zo bekijk zou het dan niet gewoon kunnen komen doordat je teveel onderdruk in je onderste deel van je carterpan krijgt?

    In reactie op: Opel Astra GESPOT #17343737

    Vandaag Rond 12.30 zwart astra G coupe met zwarte velgen met chrome rand bij Gm Tuningparts op de stoep.

    Rond dezelfde tijd een blauwe astra G uitgebouwd in oirschot bij de multimate, staat er vrijwel altijd als de multimate open is.
    Ook wel eens gezien in de wijk bij de friettent in oirschot richting spoordonk, volgensmij woont de eigenaar daar in de wijk.

    In reactie op: Ombouwen z16xe blok in een Astra G van 2001, #18154261

    @Opeltje17 wrote:

    @wim-v6 wrote:

    Helaas zit er nog knap verschil in de Z18XE en Z16XE.

    Ze draaien bijde op een heel andere Computer, zo is ook het inlaat en uitlaat spruitstuk anders.

    Z16XE: GM Multec
    Z18XE: Siemens Simtec 70 / 71

    Willem

    Oke, wel jammer dat ze met een andere ECU inlaat en uitlaat spruitstuk zo weinig vooruit gaan kwa pk’s en nm’s

    Z18XE heeft 125pk 167NM
    Z16XE heeft 101pk 150NM

    Dat is best wel een verschil.

    In reactie op: Ombouwen z16xe blok in een Astra G van 2001, #18154259

    Ik rijd met aanpassingen, intern is nog orgineel en zit aan 160 pk aan de krukas zit bijna aan de 2 ton en het is nog heel.
    Gekocht met 79.000 km op de teller en vanaf de 120.000 meet dan 125 pk gereden.

    In reactie op: Zomervakantie – Aanhanger of dakkoffer #18136988

    Ik zou aanhanger gaan. Voel ik me ondanks de kruiwagenwielen veiliger mee. Je rijd gewoon 90 niks aan de hand. Met zon dakkofer 120 130 dan denk ik altijd tis eigenlijk van de zotte. Je kunt beter zon anhanger op je auto hebben dan een dakkoffer. denk ik dan zomaar.

    In reactie op: Zafira A gaat in noodvoorziening, te hete motor #18154125

    Anders moet je dolby hier op het forum even een pm sturen hij heeft zelfde probleem gehad met zijn diesel astra g. Aangezien zafira a en astra g zelfde zijn kwa electronica.

    In reactie op: Zafira A gaat in noodvoorziening, te hete motor #18154124

    Het zal je fan van de radiateur zijn of je engine cooling module. Deze hoort de fans aan te sturen en zal dit te laat doen.
    Waarschijnlijk heb je dus een foutcode gehad dat een van de fans niet werkt.

    In reactie op: Spuitkosten sideskirts en wielkast randen #18154149

    Ik ga altijd naar http://www.pccautoschade.nl/contact” onclick=”window.open(this.href);return false; deze is wel een stukje rijden vanaf oirschot maar goed en niet te duur.
    In best en son zitten er ook, maar die zijn wel redelijk aan de prijs en doen vaak moeilijk als ze orgineel niet gespoten delen moeten spuiten omdat dit niet kan hechten volgens hen.

    In reactie op: Astra G MM lampje brand door DRI module ? #18153888

    Dan zit er een soort ronde stekker ( voor je relaikast onder de kap) hiervoor vind je een vierkante grijze stekker hierin zit 1 zwarte draad dat is geschakelde +

    In reactie op: distributieriem vervangen ( x20xev ) hulp nodig #18137452

    Foto bekeken van je pomp ziet er ook wel beetje fokiejokie uit

    In reactie op: lage druk ventiel airco Astra G #18154116

    Ik kan het je zo niet zeggen, moet ik thuis even in tis kijken, maar waarom wil je dat weten?

    In reactie op: merkwaardig olieverbruik vectr c Z18XE uit 2005 #18153796

    Toch als ik het topic doorlees denk ik dat de topicstarter geen defecte sensor heeft. Want als hij zoveel olie bijvult was zijn auto allang grijs wit gaan roken van het teveel aan olie of liep het er elders uit. Ik denk dat je ergens een lek hebt als hij zoveel verbruikt of hij is echt versleten, maar dan is die flink afgetrapt.

    In reactie op: Zafira A gaat in noodvoorziening, te hete motor #18154121

    Brandstofpomp heeft niets met te warme motor temaken. Maar wat is de foutcode? want melding te hete is dr niet.

    In reactie op: Gsi vermogensverlies…. #18153699

    Verkeerde boegies? Brandstoffilter verstopt? katalysator verstopt?

    In reactie op: Astra G MM lampje brand door DRI module ? #18153886

    Heb jij een z motor? Want dan is het niet zomaar een geschakelde + die word namlijk dan aangestuurd door de ecu en niet vanaf contact.
    Er ligt voor je relaibox onder de kap een stekker daarin zit 1 zwarte draad dit is ook geschakelde + rechtstreeks vanaf contact (in de grote stekker) de drie poligestekker niet gebruiken is van de stuurpomp.

    In reactie op: distributieriem vervangen ( x20xev ) hulp nodig #18137448

    Waterpom, looprollen distributieriem en spanner kunnen stuk gaan.
    Heb je wel koelvloeistof erin en geen water?

    In reactie op: Gsi vermogensverlies…. #18153695

    Compleet ander management systeem. Dus dat zou zomar kunnen. In jou geval zou die bij kapotte massameter en zonder stekker beter moeten gaan lopen als die stuk is. Blijft het gelijk is die niet stuk in de meeste gevallen.

    In reactie op: distributieriem vervangen ( x20xev ) hulp nodig #18137446

    Te strak gespannen gaat die ook stuk van.

    In reactie op: Ron’s Astra G #17886454

    Gister en vandaag aan het prutsen geweest.

    Eerst kabels maken (aangezien ik de stekker niet had)

    En orginele kabel aanpassen omdat 1 draad miste.

    Daarna vandaag door Gerrit Blue Dragon in laten bouwen:

    Toekomstmuziek:

    In reactie op: Het aanpassen/netter maken/upgraden van mij Astra G #18153279

    Spuitwerk? Voglensmij is het een compleet orginele capri yellow coupe.

    In reactie op: Astra g CV werkt niet meer na kortsluiting radio #18153547

    Draad van de geschakelde plus van contact naar radio en overige is denk ik gesmolten of je contactslot zelf is niet helmaal goed meer. Maar dan zouden radio en kiekert niet de enige twee moeten zijn.

    In reactie op: Show hier je Astra Deel 1 #18136041

    Neejj das een veegwagen… zie je toch.. das toch nie om te rijden maar om te poetsen. :jerry

    In reactie op: Radio Verwijderen Corsa C GSI #18153234

    De slee waar de radio in zit geschoven is echt zo goed als dicht enige waar je dus tegen kunt duwen is de slee zelf.
    En dat is niet de bedoeling.

    In reactie op: Coscast (Cosworth) of een Kolbenschmit kop? #18153495

    Dat zal niemand kunnen, dan moet je een foto van het lbok van de zijkant waar de rotor zit hebben.
    Zit hier een soort gat / plug dan is het geen coscast kop als dit gat / plug er niet zit is het een coscast kop.

    Je kunt zelfs weinig zeggen van des taat, klepdeksel ziet er goed uit. Rest is niet zo goed te beordelen, kun je beter beluisteren / controleren op lekken ter plaatsen.
    Ope en foto kan je dat bijna niet beoordelen. Waarschijnlijk goed gepoetst voor de foto.

    In reactie op: Radio Verwijderen Corsa C GSI #18153229

    Ookal gedaan, maar helaas sluit de ncdr 2015 helmaal aan op het frame dus er is geen kiertje waar je wat in kunt krijgen.

25 berichten aan het bekijken - 5,851 tot 5,875 (van in totaal 8,592)