Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Krukassensor, Nokkenassensor (vermoed ik) of startonderbreker.
Zou ook nog kunnen dat je een slechte massa hebt bij de ecu (meestal knipperen de waarschuwingslampjes dan ook voor het uitvallen als disco)Kun je prima doen. Word ook vaak gedaan.
Dat hoort als je lichten aan staan te dimmen.
Remschijven van de eerste Astra H modellen van de 1.4 1.6 en 1.7 diesels kunnen steek 4×100 zijn.
Later zijn ze allemaal 5×110 geworden. Let wel op diameter verschilt per motoruitvoering ook voor de 5×110 modellen.Weet iemand een kleurcode van gunmetal gray?
Inderdaad, maar ze zijn wel uitwisselbaar. Mits je je kat ook meevervangt.
Toeteren mag nie meer He, die van gister was trouwens wel op dezelfde plek ongeveer.
Zondag zo eind de middag kwam tegemoed heb nog aan mn lichthendeltje getrokken.
Remmen,
Veer,
Ashoezen,
Massadraad komen echt niet door onderwas in de wasstraat.Maar die waren waarschijnlijk al stuk bij aankoop. Of verselten.
Stuurpomp mag hiervan ook niet stuk gaan, maar dat zou kunnen, ik denk alleen dat deze niet stuk is maar dat het eerder aan je accu of dynamo zal liggen of sluiting door water.
Remklauw die vast zit?
Trek je LMM eens los en probeer het dan?
Ik denk dat alles weer moet werken als je je lmm hebt vervangen.Zondag en Gisteren ene capri yellow astra g coupe gespot in middelbeers.
Bedo Opel demontage waalre?
Maar meestal zijn het de drijfstanglagers en die zijn wel te vervangen.
@johanhummer9 wrote:
Motor?
Hiermee word bedoeld wat is het type motor in je insignia welke uitvoering enz?
Weet niet wat voor garage je bent geweest, maar de opel dealer hoort dit gewoon te weten.
Er zitten sensoren in de schokbrekers, of een van de sensoren of schokbreker stuk.Is niet orgineel gewoonweg geplakt. Maar orgineel is wel mogelijk die van de astra h passen namijk ook. De raamrubbers.
@DarkNL08 wrote:
Gisteren (vrijdag 12 juli) Haasje gespot in Eindhoven, rond 10:00 ’s ochtends! :thumb
Ben eigenlijk wel benieuwd waar aangezien ik meestal ook wel andere astras spot maar niet goed genoeg opgelet denk ik?
De tech 2 op dit plaatje zijn geen tech2 maar soort van simpele uitleesaparaten.
De opcom is veel geavanceerder. Deze zijn verkrijgbaar in chinaclone en MOETEN dan ook met chinaclone sfotware gebruikt worden.
Gebruik je ze met de orignele dan gaat het niet werken en kun je je chinaclone opcom weggooien.De chinaclone software kan diezelfde dingen als de echte opcom.
12 juli 2013 om 08:07 In reactie op: Motormanagement lampje brandt+auto begrenst tot max 90km/u?? #18158695Die gast wist vermoed ik wat het probleem was heeft het alleen wazig omschreven naar de klant toe.
Hebben ze zon universele lamda gebruikt? Want dan is het vaak ook niet verholpen.
11 juli 2013 om 07:55 In reactie op: Motormanagement lampje brandt+auto begrenst tot max 90km/u?? #18158692Als je luchtmassameter defect is en je trekt hem los zal hij enkel hiervoor veilige waarden nemen.
De overige sensoren worden nogsteeds gebruikt. Loopt die dan beter is die stuk. loopt die slechter is er iets anders of nog wat anders defect.Ik zou zeggen welke nummers staan er nu op je nokken?
Ik twijfel sterk als ik google dan zou je zeggen dat het gc nummer bepalend is voor het type nok.
In epc komt het R nummer niet eens voor. Daarin staat wel dat zowel de inlaat als uitlaat van de xer dezelfde nokkenas zijn.
En bij de xev verschillend.@marijnl1988 wrote:
Zou ik het nog apart vinden
Wie maakt er nu een mix van x20xer en x20xev
Ik zal voor duidelijkheid enkele foto’s maken
Van alles.Dat zal het ook niet zijn.
Er bestaat een nieuw type en oud type xev (verschilllen zijn, nokkenastandwiel en inlaatspruitstuk)Ik vermoed dat het een nieuw type xev is welke identiek is aan een xer op de nokkenassen en krukasboutgaten na.
En daarop dan een opc klepdeksel covertje.
Dan zou je denken dat het een xer is maar dan nog kloppen de nummers van de nokken niet met die van een xer.
maar de xev in de astra g heeft dezelfde kenmerken op de nokkasnummers na als het goed is.Voor de vroege vectra c is een modificatie voor de cim module. Waneer deze niet is gedaan krijgt men later vaak startproblemen. Wellicht heeft het daarmee temaken.
Bij de XER hoort de linker er een te zijn met ronde gaten.
-
AuteurBerichten