Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat wil zeggen dat je ergens lekstroom hebt. En dan gaat de auto geen 2 keer op slot om te voorkomen dat je jezelf buitensluit.
Toevallig nieuwe radio?Bedrading stuk in de slang bij de deuren.
Afstellen doe je in de auto onder de handrem hoes. Trommel hoef je niets aan af. te stellen in priciepe
Ik denk dat onderstuur wel mee valt omdat de versnellingsbak ook nog flink wat gewicht is. En dan denk ik dat het gewicht toch echt vrijwel boven de as goed verdeeld is.
De EGR klep kan nogsteeds problemen veroorzaken als deze vast zit omdat deze niet meer te redden is met schoonmaken. De dichte pakking voorkomt vervuiling van een nieuwe klep. Stotteren kan ook door bobinebrug of bogies komen. Maar ook luchtmassameter kan dit veroorzaken. Als je bij uitlezen egr krijgt zou ik deze vervangen en de dichte pakking er tussen laten zitten.
achterzijde opel nr 13237765
voorzijde opel nr 1323775025 juli 2013 om 05:48 In reactie op: Achter in auto klappert iets maar kan niet achterhalen wat #18159756Rammelen over een drempel kan ook nogsteeds het hitteschild zijn.
Sensor zit met 1 boutje vast dus is kwestie van losdraaien nieuwe erin vastdraaien. Ze komen lijkt met bosjes, maar soms is een kwestie van stekker en sensor schoonmaken ook voldoende. Zeker bij zo’n jonge auto zou ik het een kans geven.
Goed warmrijden luchtmassameter kan ook voor dit probleem zorgen. Welk motor gaat het om?
In denbosch zit een speciaal bedrijf voor dit soort problemen. Weet alleen niet meer hoe het heet. Die kunnen hem in 5 min eruit halen.
Er zijn 2 verschillende kabels met klauwen of met schijven welke bestaat uit 2 delen een voorste en achterste deel.
Vandaar dat er 4 zijn. Jij hebt dus het voorste en achterste deel nodig benodigd bij trommels.Trillen bij remmen kan zijn, kromme velgen, kromme schijven of schuin afgesleten blokken.
25 juli 2013 om 05:24 In reactie op: Helaas motorblok naar zijn kl.te x16xel[[UPDATE!!!!]] #18158095Gerrit bedoeld het motor serienummer dat is ook bij de rdw geregistreerd en is voor ieder motorblok uniek.
Inderdaad als de airco 8pk verbruikt gaat dat geen 7 of 6 worden na chippen maar blijft dat gewoon 8pk.
@arjontje wrote:
@Dr.Ed wrote:
Had een Civic op lpg-3, met een lege kat. Ieder jaar weer zeuren datíe op het randje zat, en 1 keer erover. Toen de gasinstallatie bij een specialist laten afregelen en zat hij weer keurig onder de norm. De gevulde kat heeft hier altijd spare gelegen (en is na de verkoop van de auto voor de hoofdprijs weggegaan). Als de rest van de auto 100% is kom je er vaak mee weg….
Een Honda is niet te vergelijken als een opel.
De opel motor haalt dat nooit.
Honda heeft dat gewoon goed voor elkaar. Heb hier een paar civics lopen die zonder kat ook door de co komen.
Maar ja er moet een kat onder hangen. alle auto’s van na 1995Zo ook een daihatsu zonder kat en lambda netjes waardes voor een auto van na 2001, terwijl hij uit 1997 is.
Ook opels komen op gas zeker wel door de keuring met een lege kat. Mits goed afgesteld. Mijn Z16XE haalt het zelfs met lege kat op benzine. Dus daar mag een z18xe zeker niet voor onderdoen helmaal al niet op gas. Moet wel zeggen dat die op het randje zit.
edit: Er moet wel een kat onder zitten voor de apk, maar vol of leeg maakt niet uit als die maar voldoet aan de uitstoot (of die leeg is kunnen ze toch niet zien).
Welke motor zit erin? Welke uitvoering is het?
@aldo0031 wrote:
@Haasje17 wrote:
weet niet hoe het in belgie zit, maar in nederland moet je in geval van pech bij de douane weer bijbetalen voordat je paketje thuis krijgt. En dan maakt dat prijs verschil niet zo heel veel uit.
ik heb geregeld uit China besteld maar nog nooit naheffingen of zo gehad. Kan een kwestie van mazzel of pech zijn misschien dat weet ik niet. Tegelijk als je het in NL/DE of zo koopt kun je wel nog s ergens naar toe voor garantie of klachten of zo
Bij bestellingen uit USA heb ik dit al vele malen gehad dat ik de douane aan de telefoon kreeg en dat ik bij moest betalen.
Vanuit China nog niet. Maar gaat door het zelfde poortje dus ik vermoed dat die kans wel aanwezig is. Dus gewoon geluk pech?
weet niet hoe het in belgie zit, maar in nederland moet je in geval van pech bij de douane weer bijbetalen voordat je paketje thuis krijgt. En dan maakt dat prijs verschil niet zo heel veel uit.
Je koppeling zal verbrand ruiken, maar echt een grote hoeveelheid rook gaat deze niet geven dus ik twijfel of deze het zal zijn.
Maak eens een foto van het pijpje. Oja er is helaas geen inspektieluikje dan moet je blok en bak van elkaar worden gescheiden en dat is veel werk.Bij de airco aan gaat je toerental omhoog, maar weer omlaag door het extra weerstand. Dus vaak blijft dat gewoon gelijk. Gaat die wel omhoog heeft je compressor niet zoveel weerstand meer en vaak moet die dan gevult worden. De airco eet ongeveer 10 tot 15 pk van het vermogen. Veelal ligt het beetje aan de versnellingsbak en verhouding ervan of je dan nog wel of niet vanuit 2 vooruit komt. Heb je lange bak of overbrenging zul je het meer merken dan.
Ik dacht dat ze hier mischien diezelfde radios verkopen http://www.navaudio.nl/?gclid=COP9kbHwx7gCFY_KtAod-mcAtA” onclick=”window.open(this.href);return false;
de astra j heeft 2 verschilllende steekmaten. 5×105 of 5×115 . De astra H is 5×110 dus past niet. Schuifbouten kunnen maximaal 3 mm opvangen dus dat is ook geen optie, wel zijn er spacers tekoop die dit kunnen opvangen. Enkel zijn deze bijna net zo duur als 4 stalen velgen.
De kwaliteit van orgineel opel is beter, maar het heeft veel meer functies dan orgineel opel. Wil je orgineel opel inbouwen reken maar als je het nieuw koopt en je wil dvd / cd / telefoon fucnties dat je over de 1500 euro kwijt bent. Maar het systeem werkt naar behoren en is van voldoende kwaliteit om te kunnen genietvan van films muziek en navigatie.
Krukassensor code krijg je altijd bij niet draaiende motor dus is vrij lastig uit te lezen. Tenzij deze code opkomt met draaiende motor.
ECU van een X18XE1, X20XEV, X20XER zijn gelijk en hebben allemaal met regelmaat een defect na verloop van tijd dus dat zou het ook kunen zijn. Krukassensor is bij niet starten en geen lampjes vaak de eerste die ik vervang en meestal ook de oplossing. Tenzij je startmotor stuk is natuurlijk.Er zijn diverse verschilllende remschijf diameters en waarschijnlijk dus ook verschillende remblokken.
In sommige gevallen kunnen 2 diameters wel gelijke blokken delen maar meestal is dat niet het geval. -
AuteurBerichten