Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb het ook gedaan en dat zijn een 12 tal ledjes die je moet solderen en je heel weinig plaats voor hebt.
En als mijn eigen bakje nog goed schakelt laat ik die altijd zitten en lepel ik enkel de motor eruit.
Dan hoeft dat ook allemaal niet los.Waarschijnlijk pookmeganisme uitgesleten. Waardoor hij niet meer goed schakelt.
Oja afdoppen van een EGR levert meestal geen pk winst op maar wel een schonere motor van binnen.
Das mooi hier de corsa c heb toch echt een subframe, ken een b niet zozeer. Maar ging ervanuit dat die ook wel subframe zou hebben.
Eigenlijk is het niet de kwaliteit van de lagers die slecht is maar is de lagerspanning niet goed genoeg.
Deze bakken worden ook bij fiat en alfa gebruikt haha dus vandaar dat ze daar ook stuk gaan.
De ruilbakken hebben dit meestal niet meer en gaan ook langer mee.Dat gat is een stuk van je bak wat is afgebroken. Gezien de caterpan denk ik dat je toch ergens over een stapel stenen hebt gereden ofzo haha. Want daar staan ook krassen op. Dat tandwiel zit niet in de olie, maar is gewoon droog normaal. Dit is enkel om de motor te starten. In princiepe kun je hier zelfs heel lang mee doorrijden en hoef je er niet eens wat aan te doen. Ik zou wel zorgen dat je weet waar al die olie vandaan komt.
15w40 en 5w40 zijn even dik enkel bij koude start niet. En geen geratel of getik, kunnen je klepstoters prima hebben ook in de winter.
Afhankelijk van het motor type bij de x16xe krijg je tijdens rijden soms wel mm bij afgedopte erg ook als de stekker er no aan zit. Bij de z16se en de krijg je weer geen mm lampje als je de stekker erin laat.
Dat kan inderdaad. Is niet zo bijzonder hoor zijn wel meerder hier op het forum te vinden. Althans dat denk ik.
stekker van de sensor zit in je wielkast je trekt de stekker eruit knipt de sensor af en soldeerd de 2 draden aan elkaar.
Als je ze goed kort afknipt dan is het een plugje meer niet. Krimpkous erover en klaar is kees.31 augustus 2013 om 17:10 In reactie op: bij laag toerental stationair lampjes aan dashbord #18154170Dynamo of te laag toerental, maar toeren lijken mij zelfs vrij hoog dus ik zou je dynamo controleren. Of slipt de riem?
31 augustus 2013 om 17:09 In reactie op: Kentekenpapieren: geen motorinhoud: Voordeel ervan ? #18170818Maar anders stuur je eens een mail naar de rdw met de vraag welk motortype er in jou auto hoort te liggen.
Dan weet je het antwoord31 augustus 2013 om 17:08 In reactie op: Kentekenpapieren: geen motorinhoud: Voordeel ervan ? #18170817Volgensmij ligt dat er maar net aan. Lijkt me dan toch wel sterk dat het niet op kenteken staat?
Is zonder turbo he die 160 pktjes. (krukas pktjes)
Scherpste nokkenassen (pk winst beetje afhankelijk van in en uitlaat traject) die je kunt krijgen voor hydro stoters.
Dbilas inlaatspruitstuk (30 pk winst) of powerbox van ander merk
Spagettie spruitstuk met groep n of group a uitlaat (groep n is 54mm) is al dikker dan orgineel denk dat je veel koppel verlies hebt met groep a uitlaat. En chip op maat. En eventueel ander luchtfilter of dergeljke (maar haal je bijna geen winst mee).
Kop flowen kan maar is niet noodzakelijk.oja aanzuigbuis zit meestal in het carter net wat in de weg en dan moet je het subframe eraf halen om hem eronderuit te krijgen.
31 augustus 2013 om 16:08 In reactie op: Kentekenpapieren: geen motorinhoud: Voordeel ervan ? #18170813ZOver ik kan zien staat er 4 cyl op kenteken zonder motorcode dus doe gek eigenlijk alle 4 cyl van 1.0 tot 2.4 al dan niet met of zonder turbo.
31 augustus 2013 om 16:06 In reactie op: Kentekenpapieren: geen motorinhoud: Voordeel ervan ? #18170812dan hoort het ook op zijn kenteken papieren te staan staat dat er niet. Is er geen inhoud en motorcode bekend bij de rdw.
Het is meer bieber te koop dan een kadett in iedergeval, haha meeste is dr uit.
Nee hoor hoeft zeker niet. Karterpan eronderuit en dan even de drijfstangen proberen te bewegen als de lagers zijn versleten kun je ze bewegen anders zitten ze strak om de krukas en is het wat anders.
Blijft lastig zo maar ik denk drijfstanglagers.
31 augustus 2013 om 15:32 In reactie op: UEC/PAS maakt geen contact met OP-Com Zafia B/Vectra C #18170849Ligt aan de opcom niet aan de software. ik heb het probleem ook gehad andere opcom geprobeerd werkte het wel.
De hardware van de china clones is niet allemaal gelijk en sommige kunnen de nieuwere modellen niet echt uitlezen.31 augustus 2013 om 15:00 In reactie op: Kentekenpapieren: geen motorinhoud: Voordeel ervan ? #18170809In jou geval staat er geen motorinhoud op en geen motorcode. Dat wil zeggen dat je er elke 4 cilinder in kan hangen zonder omkeuren.
Want het staat niet op kenteken.Vraag me nu toch wel af wat er allemaal aan mankeert. Want als je nokkenaswiel eraf moet?
Die hoeven er eigenlijk nooit vanaf ook niet met distributie wisselen ofzo.Jup als je een lager stuk hebt, dan en haalt er 1 los hoor je geen ratel meer dan is het die. Hoor je wel een ratel terugsteken en volgende los.
Blijft hij ratelen met deze truc is het wat anders of zijn er meerdere stuk. -
AuteurBerichten