Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zou toch denken schijven krom door overhitting, remmen van je groeven. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt dat de blokken boven en onder niet gelijkmatig afsleten waardoor ze schuin worden. Krijg je hetzelfde euvel.
Deze kun je toch prima uitlezen met een opcom en obd converter van obd1 naar obd2. Heb je geen obd stekker is het een kwestie van 1 diagnose draadje massa en constante stroom.
@turbo.d wrote:
keurig hoor. hoe heb je dat allemaal kaal gemaakt :?:
Met een roterende staalborstel op een boormachine.
Had eerst vrij grote borstels, nu wat kleinere dat gaat beter.
Al een black en decker boormachine in de soep. Die van de aldi die ik 10 jaar geleden hebt gekocht houd het (nogwel) langer vol.
Gaat het er echt niet goed af of is het erg extreem dan hier een daar de kleine slijptol met lamellenschijf.
staan de namen van de kleuren erbij? En zoja wat zijn de codes van de grijze kleuren? Dan hoop ik de kleur erbij te kunnen zoeken.
Ik weet dat het een grijstint is. Dus het zal denk ik een van de grijze kleuren zijn. En volgensmij is het levernummer 2115
zit er het nummer 2115 tussen?
Je kunt alles in blauw, achter de verwarming zit 1 of 2 lampjes afhankelijk van je kachel heb je behr dan kun je de middelste knop eruit trekken en zit daarachter het lampje. Heb je Delphi kan dit niet en moet je het bedieningspaneel demonteren en zitten er 2 lampjes in net zoals in de mid/tid.
Raambediening en verlichtingschakelaar kun je ook een andere kleur geven. Enkel moet je dan gaan solderen.Helaas kan ik daaruit niet opmaken welke kleur hij nu is. Ben bij een spuiter geweest, maar helaas komen daar op verschillende plekken toch andere kleuren naar voren. Dus zou graag toch de originele kleur vinden. Denk dat die van het dashboard het betrouwbaarste is die we hebben gemeten.
Als je behr kachelhuis hebt heb je deze klep een Delphi dan niet.
Z18xe is enkel uit te wisselen met z18xe ecu. Vianebay wel een vrijgegeven nemen anders moet je immobiliseer en transponeert ook over zetten en erbij hebben. Kunnen ze hem nu wel uitlezen? Anders zou ik eerst krukassensor toch maar eens vervangen. Als die uitvalt kun je hem dan meteen weer starten?
lamda sonde defect.
Meestal is dit de EGR klep, krukassensor of gasklep/stappenmotor.
Heb je een X18XE1 of een Z18XE? Bij de z18xe, is het de egr of krukassensor.Mocht je een x18xe1 hebben is de kans ook groot dat je ecu is overleden.
Laten repareren of een vrijgegeven zoeken van een X20XEV, X18XE1, X20XER.
Na veele pogingen eindelijk een rechter spiegel gevonden, die gelijk is aan de linker.
Tevens spullen besteld om zelf te gaan ontchromen / verchromen.Inmiddels ook een nieuw chromen deksel voor het reservewiel.
Vind dat wat netter ogen in de kofferbak als die af is.nee dan kun je beter gaan voor een x16xel of x16xe
Ben benieuwd is mooie manta als die zo moet worden.
Denk dat ik de bodem gewoon netjes zwart lak ook de bodem aan de binenzijde (delen die je niet ziet zeg maar) lak ik ook in de zwarte rx10.
Schutboard wil ik ook doen in de rx en dan rx10 op kleur laten maken. (zijwanden van de kofferbak ook in kleur).En Benzinetank ook in de zwarte rx10.
19 oktober 2013 om 09:04 In reactie op: mijne c20ne wilt niet starten hij krijgt naft en onsteking #18179873Ik denk alles van een 20NE (injectoren, ecu inlaat enz, de Kop, van een 18E en de nokkenas van een 18E en zuigers van een C20XE.
Zuigers zijn in iedergeval niet het probleem waardoor die niet loopt. Dat heeft echt iets met benzine, tijdstip, verhouding vonk temaken.ARP heeft hier wel oplossingen voor, zou ze even een mailtje sturen met wat je zoekt.
http://arp-bolts.com/kits/Product-list.php?PL=43″ onclick=”window.open(this.href);return false;
De bodem aan de binnenzijde van de auto ga ik behandelen met RX5 en RX10. Maar na veel lezen zowel goede als negatieve verhalen. Maar dat is eigenlijk wel over elk product te vinden. Dus ben nog niet helemaal zeker van wat ik met de onderkant ga doen.
Bitak is geen goede oplossing in ieder geval. Omdat er toch altijd wel ergens nog wat roest zit wat misschien niet zichtbaar is zoek ik een product wat toch echt geschikt is om roest te stoppen. Echt stoppen zal het nooit, maar toch zorgen dat het minder snel verder roest.
Voor de leeftijd valt het inderdaad mee. Maar ik heb hem gekocht met een idee hij heeft een harde bodem, maar keertje met een schroevendraaier en zat er doorheen.
-
AuteurBerichten



















