Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij Opel hoeft er niets ingeleverd worden hooguit aange,eld, maar dat hoeft enkel met ecuswelke worden gewisseld ofaudioapperatuur.
Komt van http://www.rdae.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; 2 kwadraat is in heel veel kleuren leverbaar. Andere in wat minder.
Interessant toppic zo. Maar op sommige fotos zitten er geen wielen onder en staan de autos dus niet op de grond geeft dit niet een vertekend beeld van de werkelijkheid? Gezien de situatie dan toch wel wat veranderd.
Maar het past!
Even een aanvulling, elke verbrandingsmotor met extreme vermogens gaat scheuren. Maar is echt niet omdat het blok slecht is. je moet het zo zien dat door de hoge druk die er ontstaat het blok eignelijk in de breedte uit elkaar wil. Hiervoor dien je dan ook een versteveningsplaat in het carter te monteren om dit probleem te voorkomen. En tja tot 400 pk zou dat toch wel moeten kunnen zonder versteviging.
Robert,
Het mailtje wat jij hebt gekregen gaat over wijzigingen aan de originele motor. Ja tegenwoordig moet je dus auto’s van na 1999 dus eignelijk omkeuren als je ze voorziet van andere turbo spruitstuk of wat dan ook. Alleen doen de meeste dat niet.
Niet een motorombouw, daar zit het verschil in.
Op de foto met de kap open ligt er lijkt het een Z16SE of een X16SZR in. Als hiervan de waterpomp stuk gaat en de riem eraf gaat gaat in iedergeval niet de motor in puin door breuk van de riem. Maar als koelvloeistof weg is gat die natuurlijk ook in puin als dat niet tijdig word gevult.
Ander luchtfilter levert meestal meer verlies dan winst op of gewoon geen verschil. Dus advies, gewoon laten zoals die is.
Ander uitlaatspruitstuk / diameter / inlaatspruitstuk / nokkenassen en chip op maat dan heb je heel wat meer vermogen.Maar luchtfilter gaat niet echt wat verandereren. Chiptuning is een optie, maar dan moet je rekenen dat als je 5 to 10 pk wint je heel veel wint. Ofwel pas doen als je andere aanpassingen hebt gedaan. Sportuitlaat met zelfde diameter en dempers gaat je geen winst opleveren.
Ik heb er momenteel ook nog maar twee. Maar daar komen er wel nog bij denk ik.
Dat word een aardig klusje Niels. Waarmee ga je de bodem straks behandelen?
Vandaag weer verder gegaan met het bodempje gaten zijn weer allemaal dicht. Alles blank. Nu aan het vertinnen.
Dynamo vervangen of reviseren of slechte massa
bij 5×110 is de ET 49 bij 4×100 is die 39
Vlotter voor montage getest met de multimeter. Na montage getest en werkt prima. Ik heb er weer standaard lagers in terug geplaatst krukas opgemeten en lagers vergeleken. Enkel op de 2e cilinder houd ik een halve millimeter speling op de andere iets tussen de 0,03 en 0,08 mm speling. Dus ben bang dat het wel een keertje slijpen wordt.
Alleen wil ik eigenlijk een 2e motor zien te vinden. Zodat ik die dan kan reviseren.
Sluitwerk ga ik anders doen, ik ga vulprimer gebruiken voor zichtbare delen zodat er geen putjes en deukjes meer zijn en het mooi glad en glanzend wordt.
Als je de juiste bandenmaat om de velgen hebt gaat je teller niet afwijken. 16″ moet prima passen zijn orgneel voor de gsi ook 16″.
Dat kan ook inderdaad, maar dan zou je toch denken dat die ook al eerder in toeren gaat sputteren. Mooi dat je het gevonden hebt. Ik zou een nieuwe kopen die gaat zeker een aantal jaren mee van 2e hans weet je niet of je dan na een jaar weer met zelfde probleem zit.
Staat die iedere dag inderdaad of zijstraten geparkeerd. Dan is de bestuurder aan het werk. Haha
Je kunt het ook met de opcom programmeren. Is een functie die je op aanwezig kunt zetten. Staat nu op niet aanwezig vermoedelijk
@nova…. wrote:
Vanmorgen een astra G zwart achterop een chrome strip op de achterklep. rond 8:30 uur
Ik denk Haasje17
Kans is wel groot, want gister ongeveer rond die tijd reed ik naar het werk.
Koppeling kun je bijstellen als dat nog niet isvgebeurd
Eigenlijk. Moet dat altijd naar wisselen lampen. Want lampen zijn nooitvgelijk aan wat erin zat.
Hoeft niet daar gaat het vaak ook fout als het niet uit te lezen is.
-
AuteurBerichten











