Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nokenassensor zou kunnen, maar dan zou je de toerenteller ook zien dansen in de meeste gevallen voordat die uitvalt of bij starten
Is dezelfde als een x20xev dus x18xe.
Je gebruikt dezelfde draad als de raamsluit module. Daar komt kortstondig stroom op te staan. Nooit getest maar werkt de claxon met contact uit? Anders een diode en draadje naar je stuurkolom. En aan de klaxondraad solderen.
Trek de stekker van de egrmklep maar los en rijd dan eens paar dagen rond.
Kunnen ook nog je stuurkogels zijn, maar dan zit daar veel speling op.
Gewoon vervangen, als die stuk is en je monteerde blinde pakking verandert je probleem niet.
EGR klep, uitval veroorzaken.
Als je nokkenas echt uitgesleten is kan deze ook het probleem veroorzaken van uitvallen en in hogere toeren niet goed lopen.
Als die op 3 cilinders loopt heb je al eens gekeken of je weet welke cilinder het is en is het steeds dezelfde?
Zoja, denk ik toch dat het iets met je bobine te maken heeft. Distributie timing staat die nog wel goed?Lukraak onderdelen wisselen lost meestal niet veel op. Zeker ECU wisselen niet.
Nette bak trouwens, vraagje dat opel logo, van hoe dik materiaal heb je die gemaakt?
Als die vrij dik is namelijk word het wel lastig met stofferen om zonder naden die netjes te krijgen.
Ik weet niet hoe handig je bent, maar denk dat je dit ook zelf wel kunt.Nee hoor de gril van de opc1 is een normale gril. Vaak enkel vervangen voor een opcII gril.
7,5
Als het plaatje 2 helften waren geweest had je 15 punten gekregen. :jerry
@Gsifreak wrote:
@Haasje17 wrote:
Er staan er hier vijf op de stoep, 2 van mij. De zwarte Astra en Olympia.
Maar omdat gsifreak ook die van z’n familie erbij telde. Andere 3 zijn van m’n pa.:thumb
Klopt maar ook om aan te geven wat hiet op 1 adres binnen de broers aan speelgoed staat :jerry
Als ik die andere van me ouders bij reken komt rr nog een swift van bj 2008 en een nieuwe golf 7 R line bijMooi olympia trouwens
Haha maar die staan hier ook op 1 stoep/garage. Wisselen enkel wel eens van plek.
En heeft de een probleempjes, of apk of wat anders pakken we gewoon de volgende.Inderdaad voor de apk maakt hetniks uit al heb je geen dempers. Enkel als het geluid teveel word kan de politie wel je kenteken invorderen en of je er een bekeuring voor uitschrijven.
Vraagprijs zal wel te hoog zijn, want dit zijn al oude autotjes, de meeste zijn gewoonweg redelijk duur en kopen dan liever een jongere.
oja en velgen natuurlijk.
@mrzuko wrote:
Late reactie. Maar de skirts van een g opc1 zijn zeker wel anders dan een gewone g.
Lager en de lijn die erin zit.Nee hoor zijn exact gelijk aan die van alle normale astra’s.
Aan de buitenkant is de astra opc enkel anders door de bumperlip, spiegels en spoiler op de achterklep.Goed te doen, deurpaneel verwijderen en dan vervangen. Let wel op met aandraaien niet te strak en niet je plaatwerk teveel ombuiten met het demonteren (zit op het plaatwerk geschroeft) dan zie je dat op de deur.
Haha maar de c16xe, is ook gewoon een ecotec hoor.
Kun je allemaal met de opcom. mits je de juiste modules hebt ingebouwd en deze zijn vrijgegeven als ze uit een andere auto komen.
Is in iedergeval nog prima te redden, mijn 55er olympia heeft veel roest, gaten dichtlassen en in de roestomvormer doet ook wonderen, nouja voorkomt dat het roest wat je niet meer ziet na een tijdje toch weer verder gaat roesten. (voor een aantal jaar dan).
Ik doe hem ook in delen, omdat ik niet de tijd heb alles in een keer te doen. Gewoon beginnen met de ergste schade, zorgen dat dat niet meer verder roest daarna de kleine plekjes.
En wat voor spiegels zitten erop? Want vaak worden de spiegels vervangen bij defect door spiegels zonder stelmotortje en verwarming.
En dan werkt dat ook niet meer.Toevallig een 6 bak? En danst je pook bij optrekken?
zou wel eerst je stotteren oplossen, anders heeft chippen niet veel zin.
2.2 bar stationair is prima hoor.
Zijn gelijk, enkel als je de linker achter moet heben, zal het lastiger worden, de meeste corsa’s en combo’s hebben maar 2 deuren en dus een gat in de linker aan de voorzijde voor de sleutel. Dichte voor links zal wat moeilijke te vinden zijn.
Anders bestel je er toch een bij de dealer?
KentCams, Dbilas, KATcams of Schrick hebben allemaal nokken voor verschillende doelen.
Pak je milde nokken hoef je niet perse andere klepveren en stoters te nemen. Veren is wel een aanrader.
Ofwel als je toch alles los hebt gewoon doen.Pak je hele scherpe moet je ombouwen naar mechanische stoters.
Stoters krom? Denk eerder je kleppen dan? Als je nokkenas eraf is kopen de stoters er soms zelfs vanzelf uitgevallen als je je kop omdraaid. Ik pak altijd de compressor om ze eruit te krijgen.
EGR gewoon een blinde pakking op de inlaat en dan de egr los naast je inlaat hangen ben je ook van de error af.
-
AuteurBerichten