Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je de auto een aantal keer start als die weer is aangesloten verdwijnt de melding vanzelf, meestal na 2 keer.
Zit een F17 bak achter, langen en korte bakken zijn door elkaar geleverd dus kan verschil in zitten.
Op de injectorrail zit een plastic zwart dopje als je deze eraf draait zit daaronder een ventieltje wat je in kunt drukken.
Als je deze indrukt (zonder draaiende motor) en zonder contact, moet er nog benzine uitkomen.Komt er helmaal niks uit, loopt je benzine slang leeg en duurt het lang met aanslaan omdat deze dus eerst gevuld moet worden.
Dat zou kunnen. Wat doet die als de lamda niet is aangesloten?
Prima toch.
Als je auto stil heeft gestaan en je drukt het ventiel op de rail in komt er dan benzine uit?
Krukassensor kan dit probleem ook veroorzaken als die stuk is.Die heeft die geen. De ecu stuurt de pomp aan en bepaald de druk.
15 november 2013 om 18:49 In reactie op: Rijdende Restoratie van een Kadett 1.2 Caravan 1979 #18037280@Kadett1.2 wrote:
@Haasje17 wrote:
Die chromen moeren waar heb je die vandaan? En zijn dan conische moeren?
Meeting Kadett C Club Sevenum standje, van classic Opel Parts, zitten in limburg en heeft webshop ook
Ziet er netjes uit, ik heb dr ook al het een en ander gekocht. Maar denk dat ze op,de Olympia dan niet passen. Want daar staan ze niet in de webshop
@rallyastra wrote:
Normaal had ik het liever stil gehouden en het met de “klant” afgehandeld. Maar aangezien werkelijk iedereen hier een mening had, ik voor rotte vis ben uitgemaakt door mensen die mij nooit gezien hebben. Wilde cowboy verhalen zijn er over mij de wereld in gestuurd door bepaalde sensatie zoekers. Ik wil nu dat dit gezeur voor eens en voor altijd klaar is, geen gezeur en gedram meer. Kinderachtige opmerkingen op het forum, ik ben altijd netjes en correct gebleven tegen iedereen. Dinsdag is de uitspraak van de rechtbank geweest, ik heb de zaak gewonnen. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, steun betuigingen en doodsbedreigingen graag in mijn inbox voor dat de dokter Andersen in de “ik weet het toch beter filosofie” dit topic weer vol spammen met onzin.
Mooi dat het nu eindelijk klaar is en afgerond, dat verhalen dat begeurd helaas overal op fora, facebook enz.
Success met de verdere projecten!Kan geen kwaad, maak hem wel even beetje goed vast dat je hem niet verliest onderweg.
15 november 2013 om 10:03 In reactie op: Brandstofverbruik ’95er Astra F Stationwagon x1.6sz #18191230Even kijken, lamda sensor die niet helemaal goed meer is vermoed ik.
15 november 2013 om 09:41 In reactie op: Rijdende Restoratie van een Kadett 1.2 Caravan 1979 #18037277Die chromen moeren waar heb je die vandaan? En zijn dan conische moeren?
Hoe bedoel je dat? Krukas had geen axiale speling, drijfstangen ook niet.
doe je het via je werk of een kennis?

Kijken of dit kontje wat is!
Gister andere krukas binnen gekregen voor het motortje. Oude was dermate uitgesleten op 1 cilinder dat deze niet meer tot de maximum overmaat kon worden geslepen. Nu een welke nog de orginele maten heeft, en lichte groefjes, deze laten slijpen tot 1ste overmaat.
Andre wordt terzijnertijd denk ik een keer opgelast.
15 november 2013 om 05:41 In reactie op: Rijdende Restoratie van een Kadett 1.2 Caravan 1979 #18037275ziet er allemaal heel netjes uit. Maar rijdend is die niet meer dan denk ik?
Niet echt, koud warm mag niet veel verschil maken.
Ontsteking zal het niet zo snel zijn, lijkt het alsof hij in de toerenbegrenzer gaat als het lampje gaat branden? (nokkenassensor)
Of wil die dan wel maar gaat die niet meer verder in toeren? (luchtmassameter)Dat inspuiten heeft meestal weinig of geen zin.
Is de UHP module wel vrijgegeven? Want anders kun je hem ook gewoon met de opcom inprogrameren.
Luchtmassameter zou het dan ook wel kunnen zijn, maar nokkenassensor is niet vervangen?
Ik vermoed nokkenassensor en eventueel krukassensor vervangen en je probleem is verholpen.
Zou ook nog een vacuum lek kunnen zijn of combinatie van problemen.Ook de bodem en achter helmaal hard?
-
AuteurBerichten



