Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die zwarte smurrie kan van de egr zijn, als het olie is zou ik denken dat het toch iets van een pakking is die lekt.
In dat geval onder garantie gewoon teruggaan.17 november 2013 om 07:04 In reactie op: na hard rijden de toeren van de motor is niet constant #18192457Ik vermoed een vacuum lek of stappenmotor welke niet goed meer is.
Zit je dan wel in het juiste menu, weet zo niet welke, maar je kunt dat op meerdere plekken aanpassen.
Je kunt niet zomaar iets van de sloop inleren mits het eerst is uitgeleerd. Dat geld tevens met een techII enkel kan de dealer dit vaak omzeilen doordat ze kunnen achterhalen waar deze in heeft gezeten.
Ik denk dat je radio het probleem veroorzaakt, deze blijft dan in veel gevallen iets sturen op de rds ingang van het display, rds werkt niet, maar er word door je radio toch een signaaltje verstuurt waardoor het display blijft oplichten.
Mooi ding in iedergeval!
17 november 2013 om 06:43 In reactie op: [Vectra C2 z22yh] Motorstoring en brandstofdruk vraagje #18192463Ik vermoed dat je brandstofpomp aan het overleiden is. Komt vaker voor bij de vectra c’s
Weet iemand een goed revisie bedrijf omgeving Eindhoven?
16 november 2013 om 21:01 In reactie op: remschijven + blokken achter vervangen astra station 2002abs #18192432En gewoon bij vervangen de handremkabel losmaken van de klauw.mdaarna remcilinder met een lijmtang terug drukken. Alles monteren en kabel weer vast maken 267mm schijven bij 5 gaars. 240 bij 4 gaats
Past gewoon.
Ben benieuwd, denk toch dat het dan eerder wat met de bAk is.
Dan is het niet je homokineet of aandrijfas. Laat je vliegwiel maar eens controleren, of je bak is nogsteeds niet goed. Hebben ze je motorsteunen ook gecontroleerd?
Zonder dat je rijd dus? Heb je tweemaster vliegwiel?
Tweemassa vliegwiel.
Wat voor olie zit erin, vind 3 tot 8 nu niet schrikbarend hoog.
Filter vervangen. Zou ook kunnen dat je een lek hebt waardoor er koelvloeistof langzaam lekt in een van de cilinders. Moet je wel eens bijvullen? Eigenlijk bij. Weinig gebruik altijd regelmatig volle tank. Voorkomt Roesten aan de binnenzeilde.
Is het ook in een bepaalde versnelling? Aandrijfas is meestal niet Nodig. Maar een knieën bonkt meestal maar ratelt niet. Zou eerder de bak of ABS ring verdeken van een ratel.
Die van motecht past niet goed in sommige gevallen Of uit balans, maar als dat zo is gewoon nieuwe vragen ter garantie. Doen ze niet zo moeilijk over.
Inderdaad dat denk ik dan ook.
Is het wel diezelfde cilinder kan het natuurlijk ook nog de bougie kabel of bougie zij natuurlijk, deze altijd eerst controleren.
Is een dis bobine, deze is zelf de ontstekingsmodule. Welke cilinder is het, ik wissel vaak even om met de andere cilinder welke dus 1 en 4 of 2 en 3 even omdraaien als dan nogsteeds diezelfde cilinder het probleem geeft heeft het niks met de bobine van doen.
Meestal is dan de injector verstopt, of stekker geoxideerd.
Voor:

Na:

Nieuwe meteen afdoppen is wel verstandig.
Heb je hem al eens laten uitlezen?
Omhog geskupt? Mende Gé de nauw. fkes zurge det wer bietje gebrukt ga wurre.
Als lamda slechter gaat lopen is die niet stuk beter zonder lam dus die is druk.
EDIT: lam moest lmm zijn.
Goede dealer vervangt hem in iedergeval onder coulance of garantie. Als het een M32 is met dit probleem.
-
AuteurBerichten