Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
18 november 2013 om 13:28 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192731
Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Mocht je je bak willen verkopen heb ik wel interesse en mag je me een PM sturen.
Of nog specefieker
1970 Dodge Coronet 500 RTDodge Coronet 500
F16 is in de eerste Fjes ook gelevert achter de c18xe en c20xe.
Past 1 op 1.Daat zitten diverse stelmotoren en kleppen welke kunnen bewegen.
Als het nu perfect werkt, zou ik zeggen ook nu niet laten oplossen, pas als het probleem zich voordoet anders is er geen diagnose te stellen.
Ik vermoed dan je condesor (in het kachelhuis) bevriest waardoor er geen koele lucht meer doorheen kan worden geplazen. Of dat de kleppen van het ecc systeem niet goed staan.
Zeker als het nu goed werkt heeft spoelen geen enkele zin.TJa effect op de waarde niet echt, omdat het ook altijd maar de vraag is of het onderhoud dan ook daadwerkelijk goed gebeurt. Het is meer en kwestie van geluk hebben.
Nette astra, ziet er goed uit!
Waar haal jij het papier waarmee je het heb afgeplakt?
Is een prima auto, heel simpel, zowel met de 1.6 als met de 2.0 turbo moet je gewoon geluk hebben.
Er zijn let’s waarbij veel kosten gemaakt moeten worden, kleprubbers vervangen, turbo vervangen en eventueel andere problemen, maar dat is heel erg afhankelijk van
wat er al aan gebeurd is en hoe de vorige eigenaar ermee om is gegaan.Maak een foto van de schroefset, dat is makkelijker adviseren.
Heb je gecontroleerd of je condensor niet bevriest?
Hoor je de pomp dan ook echt afslaan?
Heb je gecontroleerd of alle kleppen wel goed staan van de ecc?Dan zou ik verwachten dat een van de sensoren defect is, of je pomp niet goed.
Zeer slechte oplossing als boven op de foto, dan kun je hem beter doorvoeren ongeveer waar je motorkapkabel ook naar de ruitenwissers gaat.
Maar zo heb je veel te veel kans op doorschuren.
Al blijft de driewegklep open zou nogsteeds de airco moeten werken. Zit er niet gewoon teveel freon in?
Tip zorg wel dat die klipjes er weer op komen, heb zelf ook tijdje rondgereden zonder, maar regelmatig gaat die dan op 3 cil lopen omdat ze er toch af trillen op den duur.
@asconahobbyist wrote:
En zo zie je maar,tijdens de intocht in Amsterdam hebben wel 20 (twintig!!!) mensen met hun rug naar sint en pieten gestaan,tsjongejonge :puke
Maar om mijn mening te ventileren,Het feest moet blijven zoals het altijd is geweest,gewoon met zwarte pieten,voor mijn part met oorbellen,kroeshaar en rode lippenstift! Er wordt nu zo hoog van de toren geblazen maar er is geen kind die een link naar slavernij of discriminatie legt (en het is immers een kinderfeest) en ook 99% van de volwassenen (ouders) zal daar nooit over nagedacht hebben,dus het is gewoon weer problemen ZOEKEN!Tja dat zijn we toch gewend hier, problemen om niks, geld weggeven om niks en belasting betalen om niks. Welkom in het geweldige Nederland zoals het tegenwoordig gaat.
Vandaag aan het ontchromen gegaan van de lampkovers voor en achter.
En daarna verkoperen en verchromen, ben benieuwd of het gaat lukken.Injectoren verstopt? Zijn je bogies wel nat? Haal het vacuum van je drukregelaar eens los en loopt die dan wel goed?
Zitten beide CIMS nog in de auto? Want als het een CIM is die niet is uitgeprogrameerd denk ik dat enkel de dealer nog kans bied maar ook lastig word.
17 november 2013 om 12:02 In reactie op: remschijven + blokken achter vervangen astra station 2002abs #18192434Blokken zijn er in 2 type, voor lucas klauwen en voor bosch klauwen. Dat is het verschil. Dus even kijken welke klauwen je hebt.
@wim-v6 wrote:
Op de selectorschakelaar op de bak inderdaad (pizzapunt)
Willem
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Verkeerde toppic denk ik?
Bij de 2.2 is het van belang het oliepeil altijd op max te houden, omdat de ketting door de olie gesmeerd wordt.
wanneer hier niet naar gekeken word word de ketting minder gesmeerd waardoor deze extra gaat slijten.De ketting hoor je zowel bij warme als koude start als deze niet goed is. De kettingspanner hoor je meestal enkel bij koude start als deze naar de knoppen is.
Altijd vooraf voelen of de motor en koelvloeistof koel is als je gaat kijken. Is dit niet het geval mooi laten staan, dit word vaak gedaan om dit te verduizelen.
Hoeft dan niet uitgeprogrameerd worden zolang hij maar aan de stekker hangt en normaal functioneert.
Die dingen hebben nog een koppelingskabel, Een krakend geluid ik zou zeggen dat het druklager is welke problemen geeft.
Druklager dat kapot gaat met als gevolg dat er delen tussen de drukgroep en de koppeling komen en daardoor is gebroken?Ik bestel hem altijd bij olietekoop.nl gewoon de olien van gm zelf.
Andere merken zoals Castrol of ander goed merk zij ook prima.Let wel als je dunnere olie gaat gebruiken dan wat er altijd in gezeten heeft in de jaren kan je blok olie gaan gebruiken.
-
AuteurBerichten