Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
21 november 2013 om 17:27 In reactie op: Hmmmm iemand bekend met deze opc ? doorlopen bij deze #18190801
Sonde
21 november 2013 om 17:26 In reactie op: Bedrijfstemperatuur Z18XE – Gratis en Perfect gerepareerd! – #18194293Eigenlijk moet die 90 zijn. Is de thermostaat.
Kijk eens of er achter je zekeringkast een stekker hangt. Als dit het geval is kan het simpel door het originele realisme plaatsen hiervoor.
Dan zal je geschakeldevplusvniet meer vastzitten.
Je kunt ook de Z16XE, Z14XE, Z16SE erbij zetten naast de Z18XE enz.
Dan draai je hem denk ik niet vast genoeg, of je moet er gewoon wat loctite aan doen.
En zeker niet ff op zn staart trappen met koude motor dat kost je je koppakking.
@Juhroen wrote:
Kan de choke zijn. Door de kou. Even het gas een tel vol intrappen zou kunnen helpen. Doet die van mij ook regelmatig. De ene keer hoger dan de andere keer.
Je auto heeft geen choke, als die koud is hoort die ook niet met 3000 toeren te draaien, dan heb je toch echt een pakking of vacuum lek. Of je stappenmotor is niet goed meer.
@roberto1977 wrote:
ik heb zelf een c record uit 1971 en die heeft 4 versnellingen maar weet niet of het standaard is
Heeft die stuurversnelling?
Nouja, heel eerlijk iedereen die op gas rijd met zn oldtimer? Gebruikt die hem als oldtimer? Meestal als dagelijks vervoer anders, wat is in hemelsnaam het nut van gas op je oldie? Alle autos die 25 jaar zijn zijn die oldtimer? Nou nee. Autos die al meer dan 25 jaar nederlander zijn en waar er nog maar er echt nog maar weinig van zijn, dat zijn echte oldtimers. Autos waar het van stikt die al 25 jaar zijn? Tja, dat je daar belasting voor moet betalen is heel verklaarbaar. Iedereen de een tweede auto heeft ernaast, die mag je rekenen onder oldtimers en daar vind ik van die kunnen ze eigenlijk niet laten betalen, degene die enkel een oldtimer hebben en deze dagelijks gebruiken. Betaal dan gewoon belasting.
21 november 2013 om 09:10 In reactie op: HELP probleem met bedrading/dynamo met kadett 1970 #18194000Nou het is meer de vraag of het een gelijkspanning of wisselspanning dynamo is.
Is het een gelijkspanning moet er nog een spanningsregelaar tussen.21 november 2013 om 09:05 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193480Nou nee, als je er een print en je knip daar in het midden een gat in waar je sleutel in kan dan kun je het vrij nauwkeurig gebruiken.
21 november 2013 om 06:39 In reactie op: Rijdende Restoratie van een Kadett 1.2 Caravan 1979 #18037287Ben benieuwd, hoe hij eruit gaat zien.
21 november 2013 om 06:17 In reactie op: HELP probleem met bedrading/dynamo met kadett 1970 #18193998maak eens een foto van je dynamo. En de bedrading, zit er een spanningsregelaar tussen (vaak los bij oude autos).
Of je benzinepomp is stuk, of je tankontluchting werkt niet in dat geval trekt de tank vaccum.
Als je de rubber rond de vul opening van de tank loshaalt zit het daaronder vol met zant en troep denk ik.
Maakt dat maar eens schoon.20 november 2013 om 21:30 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193476ik doe eigenlijk graden altijd op het oog / gevoel. Als het er een met een veer is kan die best goed zijn, enkel niet vergeten terug te draaien bij niet meer gebruiken, anders klopt die na een tijdje niet meer.
Heeft een ketting, oliepeil op de max houden is daarom heel belangrijk!
Zoniet gaat vaak na een tijd de ketting of spanner kapot.Wat is de motorcode van de motor in je gt?
In geval van tunen gooi die iridium zooi eruit en de orgineel gm bougies en bobine gebruiken.
Tevens tempsensor vervangen denk dat dan je probleem al verholpen is.Waarom vervang je niet gewoon het motortje? Of kijk eerst eens of die niet losgegaan is na vervangen van een lamp in het verleden.
@nova…. wrote:
Nee geflitst worden zal me niet 123 gebeuren .. nog steeds afkloppen.
Ruilen? Ik heb er toch wel af en toe een.
20 november 2013 om 15:07 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192756Het is wel mogeijk, maar al maak je je drijfstangen zuigers en krukas nog zo sterk. Bij die vermogens wil het onderblok in de breedte voortaan uit elkaar dus ook zul je een verstevegingsplaat moeten aanbrengen aan de onderzijde.
@sjoerdie wrote:
als je de auto op het wiel legt bedoel je? :jerry :jerry :jerry
Ik bedoelde een velg met 65,1 op 56,6 naaf
Danku!
andersom kan wel, en dan koop je naafringen erbij.
ik bedoelde daarmee dan heb je het alsnog in delen in plaats van compleet.
Compleet is minder werk, maar op de sloop hier nog altijd duurder. -
AuteurBerichten