Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Niet, want je cid moet dus ook nog uitgeleerd of ingeleerd worden.
denk dat die dan wel grotendeels goed is aangeloten trouwens. dan zal scherm ingeleerd moeten worden of radio staat op safe.
Kode kun je ingeven door de aan uit knop een aantal seconden in te houden dan hoor je een piep toon. En dan kun je met de nummers de kode toetsen dacht ik.dan moet je de securtiy code van de radio invullen. Anders gaat die niet werken.
in hoeverre werkt het wel?
Kun je erinderdaad afschuiven.
Bij storingen die je hebt ga er NOOIT vanuit dat de nieuwe onderdelen wel goed zullen zijn. Altijd deze als eerste controleren.
Ik wilmremvloestof reservoir en hoofdcilinder vervangen voor iets wat lijkt op origineel. Weet iemand een goede optie?
@Stender wrote:
.
Ja helaas kan niet iedereen inhoudelijk discussiëren.
Ik snap jouw redenatie wel en ik ben het ermee eens. Ik vind wegenbelasting, of houderschapsbelasting, sowieso achterhaald. Betalen voor gebruik vind ik een veel betere oplossing. Immers, meer kilometers = meer gebruik van de wegen = meer betalen. Wegenbelasting zou dus via de brandstofprijzen moeten verrekend worden. Daarbij uiteraard wel de nuance dat de brandstofprijzen momenteel al hoog genoeg zijn maar dat is een ander verhaal. Het paradigma van betalen voor gebruik lijkt mij, ook in deze situatie, eerlijker in plaats van een systeem dat zich baseert op bezit.
Weet je wat het is dit is niet zon discussie als dat gedoe over zwarte piet. Hoe je het ook went of keert je hebt er totaal geen grip op de overheid en rechtspraak zijn bepalend.
De meeste die klagen zijn degene die een oldtimer als enige auto hebben en dagelijks gebruiken. Volgensmij zijn er weinig echte liefhebbers die er een probleem van maken.Twee redenen: Ze hebben een echte oldtimer en geen yongtimer en de hobby mag best wel wat kosten.
De autos die je ziet voorbijkomen op marktplaats als oldtimer die weg gaan zijn vaak ook echt uitgeleefde youngtimers.En als ik die dan bekijk dan is het idee van de overheid wat ze dan toch roepen om de import mercedes tegen te gaan toch grotendeels ook effectief.
Want die staan er nu met bosjes tekoop.het lijkt er wel op
groter
@theunm wrote:
lijkt de bak ook op de 4 bakken die achter cih motoren zit.
de pre getrag bak zeg maarHeb je een foto.
Ik wacht ff tot morgen dan met de tip.
Maar je weet hem dus denk ik he? Zal ik dane en tip geven?
je hoort niet te roken, als je het ziet roken lekt het erg veel, naar een warme plek.
22 november 2013 om 12:41 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193494Licht ook beetje aan de luchtsleutel, ik krijg ze dr makkelijk mee los. Ken je niet iemand die een beter luchtsleutel of electronische heeft?
ja dat klopt autocorrectie van de ipad.
Scheurtjes is dacht ik enkel bij de modellen voor 2000
@Freestyler wrote:
Je betaald geen wegenbelasting. Je betaald houderschapsbelasting.
Dat wil zeggen, dat je betaald voor bezit. Niet omdat je gebruik maakt van de wegen.
Het geld gaat dan ook in de grote pot, waar maar een marginaal klein deel uit komt voor het onderhoud van de wegen.Kan de senator wel weg doen, maar wat krijg ik er nu nog voor terug? Ding is nu niets meer waard. Plus wat komt ervoor terug?
Nu weet ik wat ik heb.Als men geld over wil hebben, zal men eens moeten gaan snoeien in de uitgaves (30 JSF ipv 35, om een voorbeeld te noemen)
Of ettelijke miljoenen NIET naar Afganistan sturen. Kunnen de oldtimers ook buiten schot blijven.Het schijntje dat ze hiermee denken op te halen, staat totaal niet in verband met de kosten die het met zich mee gaat brengen.
En ja, ik ben het gegraai hier inmiddels meer dan zat. Ben dan ook plannen aan het maken om te gaan emigreren.Ben ik met je eens, maar de overheid z’n excuses blijft hoe dan ook, wegenbelasting die ze niet betalen.
Tja grotendeels klopt dat, maar tevens, betaald de rest die autoreed en dus geen oldtimer heeft ook wegenbelasting en dat is niet enkel graaien. Maar ook voor onderhoud.
En in dit geval denk ik dan wat een gedoe, doe je oldtimer weg en koop,er een op gas die meer dan veertig is. Probleem opgelost.
Als een Nederlander z’n centen worden afgepakt door de belastingdienst op een andere manier komt daar ook niet zoveel gedoe over.
Omdat deze maatregel is bedoeld voor gebruikers die zo onder wegenbelasting uit proberen te komen. En dus daar de ander de dupe van is!
Plymouth valiant 1968
Zekeringen gecontroleerd?
Radio eruit en stekkers en kabels controleren
Kilometers zeggen weinig, je moet ervanuitgaan dat je toch 5 ton moet kunnen rijden door normaal onderhoud.
-
AuteurBerichten
