Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Pen verduwen todat je de pen kunt draaien, dan staat deze in zijn ver, gewoon even paar keer heen en weer schakelen, als je dat hebt gedaan kun je als het goed is bovenop de bak ook een pennetje vinden waarmee je kunt controleren of die in zijn vrij staat.
Bij de pook zit ook als je de pookhoes losmaakt een blokeer systeem, met schroevendraaier. Zodat je hem vast kunt zetten.24 november 2013 om 19:50 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193500Dolgedraaid? En waar in de kop zit de bout?
Vliegwiel koppeling en drukgroep overzetten, als je zelf nu ook een x16xel uit een g hebt kan dat, als je een f of corsa hebt ook kabelboom en inlaatspruitstuk overzetten.
24 november 2013 om 19:45 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193498Poelies goedzetten, riem er strak overheen leggen, gaat het niet, dan polie net niet op tijd en door verdraaien weer netjes optijd trekken. Dan krukaspoele vastzetten.
@midnight black wrote:
Zeker iets anders dan al die big americans ;) Maareh Janus 750 en hij kwam al in najaar 1956 in productie.
Wat mij betreft, mag je een nieuwe plaatsen,
Het was een zündapp Janus 250 uit 1956
Krukas ligt bij het revisie bedrijf. Even controleren of de drijfstangen niet ovaal zijn geworden. Zijn ze dat wel, korten ze ze wat in en maken ze ze opnieuw rond, Kop vlakken, en dan weer alles monteren.
En als je die dan gewoon afslijpt bij de uitlaat waar het 1 pijp is en een kwartslag draaid.
Ik heb nog een voorpijp met flens en kat liggen van een Xev
Vandaag kop gedemonteerd en drijfstangen eruit gehaald, gaan morgen ook naar het revisie bedrijf. Hopelijk eind van de week weer een bijna nieuw torretje.
@Freestyler wrote:
Wybe, niet iedereen heeft de luxe om 2 auto’s te kunnen onderhouden. Laat staan voor 2 MRB te betalen (wegen belasting hebben we allang niet).
Maar snap niet waarom het merendeel het zo normaal en vanzelf sprekend vindt, dat je belasting moet betalen, enkel omdat je iets bezit (los van of je ermee rijdt of niet).
Ik vind het gewoon schofterig, en pure diefstal.Toch blijft het zo dat er heeel veel geld in wegen zit, dat geld komt zoiezo van belastingcenten, of dat nu wel of niet van de wegenbelating centen komt, maakt niet uit. Het tekort ontstaat ook hierdoor en als het daar mee gecompenseerd word gaat het dus nogsteeds voor een deel naar de wegen.
Of willen we terug naar de zandwegen die door de aanwonende zelf onderhouden moet worden?
een xer past toch gewoon plug and play? Of wil je je huidige voorpijp behouden? Want als je dat doet heeft het geen of weinig zin om een xer spruitstuk te monteren.
haha ik dacht dat die bedoelde op zin tid/mid maar inderdaad als die ecc bedoeld kan die nie lager.
Ik doe het altijd via de achteruitreed schakelaar.
Nummer staat voor motor inhoud en die klopt nog niet? Weet je wat het nummertje moet zijn?
Meestal ABS ring los of gebroken. Ring zit op de homokineet.
Voor in de scandinavische landen, het relais kun je gewoon bestellen.
Dit omdat daar het verplicht is dat de verlicht automatisch aangaat bij starten.Dan is je buitentemp sensor kapot.
Heb je climatronic of gewoon handbediende airco, anders is het kwestie van op het sterretje drukken en op de gewenste koude stand draaien.
@RISL wrote:
@Haasje, ja ik ken ‘m, ik vind het een goede raadplaat!
keertje wat anders dan al die amerkanen die ik voorbij zie komen haha..
@midnight black wrote:
Dat lijkt wel een voertuig met 2 gezichten: is het een auto of een motor: het is een Zundapp Janus (Janus is god met 2 gezichten)
Er hoort nog een nummer en bouwjaar bij… En Wikipedia klopt niet.
Beide passen gewoon in de F13, F15 en F17 bakken.
Oja, je kunt meer dan 600nm per wiel aan de grond zetten met 4 gaats.
Goed afspoelen…
Adapterplaten van een 5×110 astra en klauwen en bloken en schijven nieuw Merriva A 4×110 schijf 267mm en orgineel wielnaaf.
Voorzijden zelfde klauwen en beugels blokken van merriva 4×100 308mm schijven fusee van 5×110 en origneel wielnaaf.Kijk zo heb ik het gewoon 4 gaats:

Houd er rekening mee dat je velgen minimum 16″ moeten zijn en indien er veel lood aan de binnenrand van de velg zit, passen ze niet.
Bij mij passen de orignele niet als er lood aan de binnenrand word geplakt. Raken de klauwen dan.22 november 2013 om 20:30 In reactie op: Wie kan foto’s posten van verlaagde G’s op 16” wielen #18194750
40/40 verlaagd orgineel 16″
-
AuteurBerichten