Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vaak het begin van defect aan de m32 bak.
Scherm kan geconfigureerd worden voor bediening met knoppen op ruitenwisser hendel. Moet je natuurlijk ook de hendel plaatsen.
Of een fatsoenlijke aftermarket radio plaatsen die ook display kan bedienen.
Welke motor?
Er is geen nieuwere kaart dan 2014-2015
Oja de 2.2 moet altijd getankt worden met premium brandstof e10 gaan ze deze problemen van krijgen.
Waarschijnlijk heeft de reparateur geen ervaring met de 2.2 motoren.
Deze foutmelding duid vrijwel altijd op een defecte hoge druk pomp. Verder doorrijden leid tot verstopte injectoren en nog hogere kosten post.
Vervangen bobine was overbodig. Overslaan komt door brandstof tekort.
Meestal komt het door sluiting in de rec. (Water van de kofferbakgoot loopt dan in de auto (Antenne voet rubber lek).
Staat er ook water in de reservewielbak?Geen vochtprobleem in de REC?
Kabel gebroken van de bedieningsknop (Werkt met staal kabeltjes zoals bij je fiets handrem).
Als je de motorsteunen van het oude blok gebruikt past en de startmotor / dynamo boom van de oude motor past het grotendeels plug en play.
Bedrading voor de ecu moet je zelf deels maken (Om dit dus aan je Corsa kabelboom te krijgen).
Ook de transponder / imobiliser moet overgebouwd / uitgeschreven worden.
Moet je het ook even configureren met techII of opcom
Veel plezier, fijne autos. Alleen denk ik dat het motortje wel wat aan de krappe kant is voor het formaat auto.
Voor deze motoren (Direct ingespoten) bestaat nog geen LPG systeem dat in Nederland is goedgekeurd. Er zijn een aantal systemen die in het buitenland zijn te krijgen, maar worden hier niet goedgekeurd in Nederland.
Je had beter een sloten set kunnen bestellen. Maar je kunt eventueel ook sloten uit elkaar halen en aanpassen totdat je huidige sleutel past.
Over welk motortype gaat dit en is dit een automaat of handgeschakelde auto?
En als je de waardes van de sensor uitleest wat geeft die dan weer? Kabel die over het blok heen loopt niet doorgesleten?
Nee, een van je twee bandenmaten is gewoon onjuist. Op een auto met kleinere velgen horen gewoon banden met dezelfde omtrek.
Het middelste getal is een percentage van de wanghoogte, gerelateerd aan de breedte.
Dus dat maakt verschil.
Verdiep je eens in bandenmaat verschillen.
Opnieuw inlezen tpms kan verschil maken omdat je hier ook de bandenmaat bij opgeeft en dus corrigeerd.
Maar vooralsnog is de maat van een gewoon 5cm verschil tussen rolomtrek van beide bandenmaten.
Winterbanden maat 195 breed pakken bij de volgende wissel. Dan is de rolomtrek vrijwel gelijk.
Nu heb je kwa omtrek 5 cm verschill.
Wat is de bandenmaat van beide banden? Wat betreft sensoren kunnen er volgens mij maar 4 worden ingeleerd. Dus zomer of winter.
21 november 2023 om 09:46 In reactie op: Astra H, Remlichten blijven branden totdat IDS+ zich inschakeld bij 85km/u #18548550Er zit helemaal geen remlichtsensor in de ABS pomp. Niet gewoon last van water in de REC module achterin de kofferbak?
Dit wisselen gaat niet zonder opnieuw inleren van de nieuwe teller.
1 op 1 uitwisselen is dus niet mogelijk.
De ecu van esp en abs zit in het abs blok.
Linksvoor onder / achter de bumper zit een ecu die de airconditioning en koeling regelt.</p>
Uitlezen is de enige juiste manier om erachter te komen wat het probleem is.Omtrek verandert omdat de hoogte een percentage is van de breedte.
-
AuteurBerichten