Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij een xel en de xe gaat die gewoon buitenom hoor. Zelfs bij de z16xe onderblokken zijn ook gelijk. Alleen kop is anders. Als je de carterpntluchtingspijp hebt van de oude xel past zelfs de inlaat.
Nog geen plaatje? Ik wil de nieuwe raden.. :jerry
Vandaag kop, krukas en drijfstangen weer opgehaald, Zijn geslepen en gevlakt. Dus moet er weer een tijdje tegen kunnen, nu morgen alles weer netjes in elkaar zetten. Daarna bedrading van de auto plaatsen, zodat ook dat weer helemaal nieuw is.
Binnenkant van het weekend ook spuiten.
Maar eeh dit is toch geen echte gsi?
@jethro wrote:
@Haasje17 wrote:
Een nadeel wie betaald de uitkering voor diegene die we dan dus ontslaan? 40procent van alle ambtenaren op straat kost dus ook een vermogen.
Is eigenlijk off topic!! -offtopic
Apart dat je net daar over valt, je bent dus een ………………….. ;) ;)
;)
In dat licht gezien, is het zelfs goedkoper om ze te ontslaan. ;):jerry :jerry
Ik ben geen ambtenaar hoor. Maar al die werkloze motte ook betaald worden, en loon dat ze nu krijgen wordt niet volledig door de overheid betaald, maar een uitkering en ww wel.








Een nadeel wie betaald de uitkering voor diegene die we dan dus ontslaan? 40procent van alle ambtenaren op straat kost dus ook een vermogen.
Legerkampen op zelfde volgorde gehouden?
Thermostaat kapot.
27 november 2013 om 07:23 In reactie op: aanhaalmoment voor stalen of lichtmetalen velgen hetzelfde? #18192640@bonitomeistro wrote:
wij zetten de wielen van een mercedes actros vrachtwagen met 930nm vast kut als je zelf 70kg weegt haha
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Dan moet je je spierballen gebruiken in plaats van je gewicht he :jerry
@@stracoupe wrote:
Haasje17 wat zou er dan versleten kunnen zijn van de veerpootlager waardoor die dan hoger ligt…. hoe herken ik dat dan precies?? Ik moet er wel bij zeggen ik heb een astra g coupé en deze veerpoten komen onder een gewone astra g vandaan…
Gr paul :agent
Dat maakt niet zoveel uit onder welke astra ze vandaan komen, de veerpootlagers zijn de rubbers bovenop de veren.
26 november 2013 om 22:38 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177516@wim-v6 wrote:
@ Omkeuren:
Ik heb zowiezo Gister met Arjan lekker aan het Schrobben en Borstelen geweest, en ben een van de belangrijkste delen niet vergeten,
heb gister het motornummer weer goed leesbaar gemaakt, dat moet ook voor de RDW.Tip: Deze motor is ook in het Type auto van Corsa_B_66 geleverd, deze kan omgekeurd worden middels een CVO, dan hoeft de auto niet gewogen te worden, en is een Rijproef niet nodig.
CVO kan je bij de Opel verkrijgen voor zover bekend.
Willem
Ik heb in mijn astra G een xer gehad, had typegoedkeuringspapieren, kenteken enzn van de opc. En kon alsnog algehele keuring doen. Dus het is nog geen vrijbrief.
Niks mis met de prijzen.
Sluit niet aan, maar lijkt wel heel hoog ten opzichte van origineel. Veerpootlagers. Nog wel goed?
26 november 2013 om 12:06 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177508heb je wel gedacht aan de omkeurregels hiervoor? Gaad je knap wat centen kosten.
dan gaat het nie passen.
Wat voor bak hangt erachter?
Deze is voor de bigblock motoren.Die americanen zijn toch makkelijker…
Ik hoef niet naar de APK en ook geen wegenbelasting voor m’n oldie. :jerry
25 november 2013 om 06:48 In reactie op: Waar op te letten bij aankoop van een Vectra B uit 2000?? #18193859@sw_reijnders wrote:
uuuuuh
ik zou dus NOOIT een auto kopen met mankementen.
wie weet wat er nog meer naar boven komt.als het makkelijk te verhelpen is, hadden ze het al lang zelf gedaan.
mijn advies is om die zaf te laten staan.
Beter een kopen waarvan men zegt dat wat mis is. Dan een kopen waarvan niks mis is, maar verzwegen is.
Meestal kun je dan beter een kopen waar een mankement aan is.25 november 2013 om 06:28 In reactie op: stuurbekrachtiging met inbouw c20xe. elektrisch of hydrauli #18195291Je kunt gewoon elektrisch behouden, is ook het verstandigst. Ook bespaart het wat ruimte wat je toch al niet al teveel hebt onder de kap.
24 november 2013 om 21:29 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193502Inderdaad, en weet niet welke bout het is, maar let wel op, want anders is straks ook je kop nog krom.
En met een helicoil, een pakken welke niet van alluminium of roestvrijstaal is.Dan ekel vliegwiel, drukgroep en koppeling overzetten, en je eigen ecu gebruiken.
-
AuteurBerichten



