Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andere kering gemonteerd nu alles nog dicht maken en monteren.
30 november 2013 om 21:09 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193556Denk dat je leiding bij je erg lekt, kan overigens ook zingend geluid veroorzaken en stotteren.
Ziet e veelbelovend uit!
30 november 2013 om 19:47 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193552Vacuem lek ergens denk ik. Wat heb
Je zoal los gehad? Lagerkappen moeten gewoon vast is vast zijn.Prima motoren mits niet afgetrapt. Let op olieverbruik komt welneens voor. Thermostaat is ook een puntje, maar simpel te vervangen.
30 november 2013 om 13:12 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193544In dat Gé val riem verkeert.
30 november 2013 om 05:06 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193540In tis gezocht naar stekker en draadkleuren, maar kom deze nergens tegen aan de ecu dus ik denk dat deze overbodig is.
Je probleem ligt dus denk ik ergens anders. Meestal is het ecu / imobiliser probleem bij starten en meteen afslaan. Dus dan word je sleutel om de een of andere reden niet meer herkent.Dan rijd er een dubbelganger. Ik woon bij de stoplichten achter die hoop zand met onkruid.
29 november 2013 om 21:02 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193533Welke draadkleuren zitten er aan de drie polige stekker.
29 november 2013 om 19:04 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193524En een map sensor, zit tegen je schutbloard
29 november 2013 om 18:58 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193521Kun je eens kijken of die van je klopsensor erop lijkt?
29 november 2013 om 18:49 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193519Dat is volgensmij een tweepolige, blijft die lopen of reageert die op gas geven.
29 november 2013 om 18:45 In reactie op: schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp? #18193517Klopsensor, mapsensor, stappensensor, nokkenassensor en krukassensoren gecontroleerd?
Zelf zou ik denken klopsensor, maar neem aan dat je die al hebt gecontroleerd, mapsensor trekker ziet er anders uit. Krukas lijkt erop, maar dan slaat die helemaal niet aan.Heb je opcom ofzo?
Starten en meteen afslijt lijkt ecu sleutelprobleem.
Nieuw gereedschap gehaald en onderblok ontvet en in primer.



Gister rond half 7 savonds een capri yellow coupe gespot, voor mij bij de stoplichten bij de klompenfabriek in best.
Ik seinde nog met mn licht..Klauwplaten zou ik persoonlijk niet van alluminium maken, omdat dit anders uitzet dan staal. En gezien je klauwen wel eens flink warm kunnen worden, zou ik bang zijn dat dat alluminium vervormt en dan bijvoorbeeld trilling in het stuur gaat veroorzaken.
En anders denk ik sensor stuk.
Ik heb hulkie gestemd.
Het makkelijkste is trouwens een uit een astra G of een uit een Vectra maar dan het nieuwe type.
Altdij je eigen ecu overzetten. Als je een Z16XE kunt vinden kan dit ook.
Dan moet je wel kabelboom en gasklephuis overzetten.Ander type xel is moeilijker passend maken dan een z16xe
Volt meter is gewoon – en + aansluiten. Als er geen geschakelde plus appart op zit, de plus van je radio / contact nemen.
Beetje afhankelijk van de ampere meter, maar in de meeste gevallen doe je deze in serie direct bij de accu ofwel + accu en + naar de rest zodat alle stroom hierlangs moet als ware. Maar er zijn er ook welke je op de + en – aansluiten, dit is welliswaar geen echte ampere meter.Netjes gedaan, een tip, soms komt die juist wel door de keuring als je de egr klep NIET afdopt.
Deze is bedoeld om de uitlaatgassen te circuleren om zo uitstoot te verminderen.Klinkt mij als een massa probleem of kapotte dynamo.
28 november 2013 om 21:26 In reactie op: Bedrijfstemperatuur Z18XE – Gratis en Perfect gerepareerd! – #18194303Nee dat is je thermostaat ook met koud weer hoort die warm te worden. Duurt wel langer.
-
AuteurBerichten













