Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Freestyler wrote:
Auto’s ouder dan 40 jaar blijven MRB vrij, en mogen het HELE jaar blijven rijden.
Jonger dan 40 jaar mogen trouwens ook het hele jaar rijden. Enkel betaal je dan wel de volledige MRB
Benzine Ouder dan 30 jaar om MRB vrij te zijn.
Gas 40.
Mijne is 58jaar oud :jerry
@mayakeano wrote:
staat een verdeelkap op nieuwe + rotor
Hoe moet ik de bonbine meten en de sensors aub
Waarom is deze vervangen? Iets wat nieuw is is niet altijd goed? Heb je je distributieriem ook gecontroleerd?
aan de bakzijde zit deze met een boutje op het motorblok gemonteerd.
Weet je dat zeker? Hoe heb je dat gemeten? Is een van de gaten in de schroefset dan geen sleufgat?
Laat hem even uitlezen dan weet je waar je moet zoeken.
je kunt hem ook van de brug af rijden, kan die in minder dan 4 seconden zwemmen. En zinkt die met een snelheid van wel 10 km/h
Fusees van de Aastra H, Zafira B, Astra G en Zafira A hebben allen dezelfde afstand tussen de boutgaaten fusees zijn ook uitwisselbaar.
Ontluchtingspijp zal wel dicht zitten.
Er zit veel verschil in afmetingen en impedantie. Gewoon bij de dealer halen.
9 december 2013 om 17:43 In reactie op: Robert’s Corsa – "Prof" roest behandeling – "Prof" spuitwerk #18197864Ik zou hem de kanss geven het te herstellen. Ga je naar een ander zal die toch alles eraf doen om het goed te krijgen.
Kabelbericht in de doorvoer vij de deuren.
Kan gewoon met de opcom en hendel plaatsen. Ook even controleren of je koppelingsschakelaar en remschakelaar de juiste zijn.
9 december 2013 om 17:32 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177563Ligt hij niet wat scheef, lager aan de bak kant?
Waarschijnlijk gaat een van je sloten niet goed opslot, even motortjes controleren en stroefheid.
Heb je ook geprobeerd om de allarmsensors binnen uit te schakelen zodat deze geen roet in het eten kunnen gooien?Mid is de boordcomputer, vermoed dat je dan toch ergens door de nieuwe radio een breuk in kabels hebt veroorzaakt of wat defect is gegaan aan de mid. (hoeft niet aan de radio te liggen) na accu los nogsteeds?
@hpp wrote:
Ik zou voor de 1.6 gaan, heb je altijd nog iets over. En al die fabeltjes over het verbruik !!! Alles hangt af van je rechtervoet, en of je veel korte ritjes maakt.
En aan eventueel chippen, bandenmaat, bandmerk, velgen, hoogte, vervoerd gewicht enz.
@rogerastra wrote:
Hallo. Ik heb een opel astra g met geen tussen demper maar wel een remus uitlaat (dat bevalt zeer goed). Alleen nu wil ik graag weten welke beugies je er in moet doen om hem nog sneller te laten lopen. Ik heb nu v beugies. Dus met 2 elektronen.
M.v.g
Roger
Geen, er zijn geen bougies waar je auto sneller van word. Enkel waar je meer of minder problemen mee krijgt.
Gewoon de orginele opel erin.9 december 2013 om 03:06 In reactie op: Robert’s Corsa – "Prof" roest behandeling – "Prof" spuitwerk #18197857Robert,
Op de site staan reacties, maar geen reactie formulier, dit wil dus zeggen dat ze door het bedrijf zelf worden geplaatst, ofwel de negatiever eruit. Heb je nog contact opgenomen met de beste firma na je constateringen?
Ben bezig met restauratie van een oldtimer, nu is roest heel lastig en de enige manier om het weg te krijgen is uitslijpen en nieuw stuk erin lassen.
Als je het behandeld met fertan of ander soort behandeling kan de roest omvormen of oplossen. Hierna houd je meestal een structuur van putjes over. Als je dit spuit krijg je ook een soort van bobbeltjes structuur.
Om dit goed weg te krijgen is het het beste om de gaatjes te vertinnen of met vulprimer te vullen.
De sinaasappelhuid achtige lak word meestal veroorzaakt door 2 soorten lak over elkaar te gebruiken welke niet uit de zelfde basis bestaan of slecht ontvetten. Te snel blanke lak aanbrengen kan ook dit probleem veroorzaken.
Spuitnevel is meestal er wel uit te polijsten, dus ik zou hem dat melden, wellicht dat hij dan je gehele auto polijst.
Moet daarbij ook zeggen, het spuiten op zich is nu niet heel moeilijk na enig oefenen, belangrijkste ervoor is het voorbewerken, is dit niet strak gaat je spuitwerk dat ook nooit worden.
een motor die te hoge temp kost gaat het hier om, das niet slecht voor het milieu, maar wel voor je portomonee, want dan loopt je blok in de soep.
8 december 2013 om 21:06 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177560Gewoon laten zitten kan ook, tenminste doe ik altijd, je kunt ook gewoon met beleid loshalen, het is maar beetje freon, daarna gewoon weer monteren en laten vullen.
er staan toch 3 filmpjes.
Flushen schoonmaken gasklep enz kun je zelf denk dat je dat ongeveer 20 euro + nieuwe olie kost.
En doe er na het flushen olie in van een goed merk of van opel zelf de voorgeschreven olie.
Vermoedelijk via de trekhaak gaten in je kofferbak. Wat ik heb gedaan is gewoon even aan de onderzijde en bovenzijde de trekhaakbevesteging afgekit.
de 1.4 turbo is geen aanrader, ik zou zoiezo voor een 1.6 gaan of groter.
-
AuteurBerichten