Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Hans AG wrote:
Interessant dat heb je vast gegoogled
Nee ik wilde graag een voorbumper, en de achterlichten. Heb me redelijk verdiept in demogelijkheid om er een naar nederland te importeren.
@Hans AG wrote:
Best wel een mooie grille eigenlijk van chevrolet.
De koplampen en achterlichten zien er ook goed uit van de chevrolet astra.Niet helemaal, deze is pas geproduceert later dan de astra g hier. Dit is namelijk het astra 2011 model.
Massa is –
@astra GT wrote:
ken je niet een 4 bak van een c rekord er aan zetten.
volgens mij moet die zo kunnen over zetten ( heb ik hier los liggen, mag je van mij wel kijken of die past ).
laat maar weten….groeten johan
Je hebt een PM
Mooi he, maar eeeh dis wel een chevrolet, welke orgineel geleverd werd met een c20ne erin…
zo ging het ook met de regelgeving voor xenon bij de apk. Regels waren te streng en zijn daarna weer versoepelt.
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
ik heb me er al bij neer gelegd. alle ouwe troep weg 1 jaartje door kaggelen met de tr c20ne turbo (die blijft als enige over) en dan bwm 330d uit 2006 of 2007 er voor terug oid.
Voor de liefhebbers, ik zou gewoon een jaartje betalen, omdat ik denk dat dit ook het idee is en dat ze het dan daarna gewoon weer terugdraaien.
Niemand?
interieurfilter is waarschijnlijk een deel van het probleem, maar dat je motor bijna wil afslaan bij hoog stroomverbruik is toch echt wel iets met je dynamo massa of accu. Al is een accu nieuw wil dat niet zeggen dat die ook goed is.
Een condensator, zorgt er juist voor dat je bij slechte voeding nog kunt spelen omdat die dippen in spanningen tegengaat.Volgensmij is dit gewoon voor het oog van het kerkvolk zoals wij dat hier zeggen. Ofwel leuk verhaaltje, maar verandert niks aan de regeling. Maar lijkt het alsof we meegaand en begrijpend zijn.
Nee tenzij je esp wil dan wel, maar anders niet. schroefset kun je gewoon behouden.
ABS is anders is wel uitwisselbaar dus dat maakt niet uit.
Hoofdremcilinder is gewoon gelijk. ABS pomp is wel verschillend.
Ik heb een gereedschapkar van Gedore, Ratels en doppen van Gedore, Schroevendraaiers van gedore.
BGS Ring/Ratels. Steeksleutels van diverse merken. Tangen van Knippex, boschman Torx sets.Alles van Gedore, geweldig spul, twee tangen van knippex kapot gehad, torx set al redelijk wat torx doppen afgebroken.
BGS goedkoop, je zou verwachten niet zo goed, maar ook van gedore een ring/ratel set gehad welke de ratels na verloop van tijd niet goed meer werkte.Alles wat er stuk ga ik dus waarschijnlijk voor BGS vervangen omdat het niet duur is en ervaring leert dat ze allemaal toch echt wel stuk gaan.
Werkbaarheid van de gedore is dan wel weer over nagedacht zoals handvaten en grip.
En dat uitvallen is vaak slechte massa dynamo of accu.
@Guntight wrote:
Heb net m’n koppeling en twee-massa vliegwiel in de prak gekregen met m’n gechipte antara 187Pk, 400Nm volgens ziptuning.
Vaak voorkomend ook zonder chopper. Dat chopper en koppeling is beetje tja, er zit best wat marge op, en ligt vaak ook aan hoe je hem gebruikt.
De klauw opzich van de 1.8 2.0 enzo zijn gelijk de beugel is anders. Achter bestaan er twee klauwen Lucas en Bosch.
Ik zou hem laten uitlezen, schokken niet harder dan 100 km/h zou ik dan eerder aan de nokkenas sensor wijten omdat die dan begrenst is op lager toerental. Of de egr is kapot. Afdoppen van een defecte egr heeft vaak geen zin. Beste is even uitlezen en kijken wat die dan aangeeft.
de bobine is niet de rotor he, – en + verkeertom?
vonkt de bobine wel?
Nokkenas en krukassensor niet vervangen voor imitatie, is meestal rommel die gewoonweg niet goed werkt.
Als de motor echt overslaat, zou ik distributie controleren, nokkenas en krukassensor controleren en tevens bobine.Vaak is de bobine bij wat jij omschrijft het euvel.
Compressiepoeder bestaand daadwerkelijk, en heeft toch echt effect. Bougies niet.
Zit er nog een veertje op de blokkeerpen. Wel eens gehad dat het veertje weg was en de pen blokkeerde.
Weet hoe ik de 6 volt Regelaar aansluit. Heb maar twee draden op mijn dynamo.
Verschillen zitten in de aansluitingen en de weerstand van de kabel.
-
AuteurBerichten