Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Weer netjes en politiek correct afgehandeld
Ik moet ook eens zon vaatwasser kopen..
16 december 2013 om 14:44 In reactie op: Slangetje waar koelvloeistof doorheen loopt kapot? #18199870Gebeurd vaker dat die afbreken, wilde ik zeggen in plaats van de slang.
Maar moooi dat het is opgelost.CIM module defect of modificatie niet uitgevoerd!
Elke astra G cabrio is een bertone, bij de f weet ik niet hoe het zit.
https://www.facebook.com/photo.php?v=622261177834154″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Weet iemand hoe ik de benzine toevoer het beste goed kan afstellen? Hoe ik kan zien of die te rijk loopt?
Hij klappert wat uit de uitlaat, maar heb geprobeerd ontsteking beter af te stellen, maar denk niet dat dat het is omdat het maar af en toe voorkomt.Dbilas tubo kit, maar dan ben je wel 4000 euro armer.
@reinier321 wrote:
@Haasje17 wrote:
Kabelbericht in de doorvoer vij de deuren.
kabelbericht?
wat bedoel je precies?
en waarom zou t zo opeens bij de deuren zijn?
auto corectie van de ipad, kabelbreuk bedoelde ik. Kables vertonen vaak breuken na loop van tijd door veel bewegen.
Kan ook speaker zijn die stuk is. Radio die stuk is geloof ik niet zo in.15 december 2013 om 06:04 In reactie op: nieuw motorblok c18xe vraagje wegslijpen klepgeleiders #18196569ik zou die van een moderne XEV LEx gebruiken en dan tevens het 2 delig carter monteren.
Ga je deze ook gebruiken voor de cross?Wat voor autogene motortype
Maakt niet uit wat voor merk imitatie. Voor lambda, nokkenas en krukas sensoren altijd origineel gebruiken!!!
Ik heb het zelf ook gehad (ben een beetje eigenwijs en wil dingen graag uitzoeken) 3 nokkenas sensoren gekregen via mijn onderdelen leverancier.
Alle 3 bleek achteraf dat het opname oog(magneet) verkeerd zat. Alleen bij de originele zat het opname oog goed.
het scheelde maar 1,5 mm, maar motor sloeg continu af.Heb je eens live data uitgelezen. terwijl de motor zo raar deed?
Vaak kan je daar een oorzaak uit halen.[/quote]Ik heb Opcom, zou het kunnen proberen. Maar als het waar is dat imitatie sensors het domweg niet doen, is de nokkenassensor niet de boosdoener. Er is nl. geen storingsmelding.
Blijft dus de ECU over. Zoals Vannos al aangeeft kan dat heel goed de oorzaak zijn. Ook op andere fora wordt melding gemaakt van een kapotte ECU als een warme motor allerlei vreemde kuren vertoont.[/quote]Geen storing wil niet zeggen dat een sensor niet kapot of niet goed is he.
En tevens ook al heb je een nieuwe bobine kan deze alsnog stuk zijn of niet goed.
13 december 2013 om 20:26 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177577Is die nu ook omgekeerd? Ben benieuwd wat je hiervoor nodig had en de kosten.
rem en handrem kan gewoon, http://www.jdengineering.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; zij hebben een rollerbank voor 4×4.
http://chiptuning.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; RICA hebben er dacht ik ook een.Als je echt een sportkoppeling koopt welke open vlakken heeft is dat anders rijden.
Drukgroep die sterker is merk je bij het koppelen. Standaard set van een LEH zal wel goed gaan.Ik zet hem altijd op auto in de winter en dan op 23 graden ongeveer.
Als je dan sochtends weg rijd lijkt het alsof die niets doet, maar als je auto op temperatuur is begint die dan vanzelf wat harder te blazen.
Zo word hij dus pas warm als je auto ook warm is.Klinkt mij als een defecte spanningsregelaar ook van de nieuwe dynamo.
Of een slechte massa. Controleer alle massaverbindingen en de laadspanning van de deynamo bij hogere toerentallen.Ik gebruik altijd hammerite en doe dit dan in 2 of drie lagen vervolgens blanke lak erover dan blijft het ook gemakkelijk schoon te houden.
Als je de fan uit draaid zou ook het display uit moeten gaan en dan staat die uit.
Op de stand HI gaat de fan fullspeed draaien, draai je deze terug zal die langzamer draaien, enkel waneer je auto koud is zal hier niet echt warme lucht uitkomen.
Is die gewoon warm moet daar ook warme lucht uitkomen.ECO betekent dat je arico UIT staat.
even et een multimeter meten of er ook daadwerkelijk stroom op de stuurdraad komt. Als dat niet het geval is is het niet je startmotor.
zoiezo bij koppeling altijd drukgroep vervangen, koppeling slipt vaak door maar niet enkel omdat de koppeling versleten is maar ook omdat de drukgroep niet meer genoeg kracht in de veren heeft.
Als het echt de koppeling is kom je gewoon een keer stil te staan en dan kom je niet meer vooruit. Dus advies gewoon vervangen.
@fluks wrote:
heb nog een 4 bak van een admiral a van ’65 liggen komt achter een 2.6 weg ,zelfde soort motor als jij hebt alleen dan met 2 cilinders meer
Heb je een foto?
-
AuteurBerichten




