Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
20 december 2013 om 06:28 In reactie op: nieuw motorblok c18xe vraagje wegslijpen klepgeleiders #18196574
Klepgeleiders door het rivisiebedrijf laten doen, en daar eens navragen, waarschijnlijk niet nodig.
in je inlaat zit een temp meter, denk eerder dat deze probleem geeft dan die van je koelvloeistof.
Maar het is eignelijk simpel, ondanks je cold air zal die toch warm worden (voel maar eens) hierdoor krijg je minder koude lucht en dat merk je.@Juffer1 wrote:
Als je alles origineel hebt ingebouwd dan moet er vanaf de ECU een draad gelegd worden naar de stekker achter de tacho.
Is verschilllend per ecu, er zijn er ook welke hiervoor geen signaal hebben.
@wim-v6 wrote:
Bij een Moderne motor als Deze, Neuhh die moet echt gereset worden..
Willem
Nee hoor, bij storing, hoort het lampje echt uit te gaan na meer dan 2 keer starten zonder hetzelfde probleem opnieuw te constateren.
Vandaag de hele draadboom erin klaar. Nu alle lampjes ook vervangen, wat nu opvalt is dat de dynamo niet bijlaad bij lage toeren.
Indicatielampje werkte voorheen niet. Hoort dit zo?
@turbo ja ik weet wel wat de toevoer is, maar wil deze zo afstellen dat die zeg maar super ontbrand, alleen hoe doe je dat?Ik heb ooit ergens gezien met een glaze bougie?
denk dat je je egr moet controleren.
een garagebox mischien wel, maar je moet hem gewoon tussen de caravans zetten kost stukke minder.
@AstraLimburgDriver wrote:
Haasje17 ik denk niet dat een herkend garage bedrijf prutswerk gaat leveren en het niet goed repareert….
AstraF23 geen idee lijkt inderdaad op en motortje die draaien blijft ofzo het is echt gek
Verzonden vanaf mij GT-I9300 met behulp van Tapatalk 4
Iedereen kan fouten maken he!
@Freestyler wrote:
@Kadett1.2″[quote=”kadscona wrote:
Het kaf wordt nu echt van het koren gescheiden. Ik keek gisteren even op marktplaats en gezocht naar Mercedes diesel. Gisteren alleen al werden er volop aangeboden, sommige worden bijna gratis weggegeven. En het is niet dat ik er zo vrolijk van word, want er stond bij de Opels ook een Monza voor heel weinig. Er zullen er bij de sloop eindigen die anders bewaard zouden blijven. Het is dat ik geen grote zescilinder kan rijden anders was dit wel het beste moment om een Monza te kopen.
Ik denk ook dat de oude grotere Opel youngtimers als Ascona en groter toch eerder afgedankt gaan worden. Die nu op gas rijden nog en te duur worden om uit te bouwen en op benzine te gaan rijden. LPG rijders gebruiken deze toch meestal als enige en dagelijkse auto. Dus als er wat mee is al het toch wel snel de doorslag geven om hem maar af te danken en iets moderners aan te schaffen.
Vervolgens raak je hem gratis nog niet eens kwijt en als het niet te moeite is om te schorsen voor later (?) is wel duidelijk hoe het zal aflopen.Of je doet net als ik, gas eruit, oude zwakke slurp motor eruit, sterkere zuinigere motor erin, en een auto van voor 1974 aanschaffen op lpg voor dagelijks woon-school-winkel verkeer.
Ik verdom het om iets moderners aan te schaffen. De staat verdient al genoeg aan mij, hoeft niet nog meer te zijn (is nu eigenlijk al te veel) :swear[/quote]
Ben ik volkomen met je eens, het is helaas niet anders, en er is nog nooit iemand in de politiek opgestaan welke waar maakt wat ze zeggen. Als dat eens zou gebeuren zou dat heel fijn zijn. Enige wat ze allemaal doen is grote mond klein hartje en uiteindelijk niks uitvoeren wat ze beloofd hebben, omdat ze samen moeten werken met andere partijen. En als ze het dan wel uitvoeren wordt het vaak verdraaid om het toch door de beugel te krijgen.
@soepkiepe wrote:
je hele verhaal kopt.. 1 zin niet denk ik.
“de echte liefhebber zou hem niet naar de sloop of export doen”
hoe zit het met de echte liefhebber die in een rijtjes woning woont en geen geld heeft om een garage/loods te huren om de auto de 3 maand te stallen?
die worden haast VERPLICHT de auto weg te doen.
dan kun je de grootste liefhebber zijn, maar als je het niet kan betalen houd het op.Stallen kan al voor 100 euro per jaar. Dus ook voor mensen met weinig geld moet dat haalbaar zijn. Is dat het niet zal het ook niet haalbaar zijn om überhaupt zo’n auto te blijven rijden, want ben je ook kwijt aan onderhoud.
En mocht het echt een liefhebber zijn, dan laat die wel wat anders staan hiervoor.
En wees niet bang ik weet echt dat er mensen zijn die het niet breed hebben, welke vele dingen moeten doen om alles te kunnen betalen.
@soepkiepe wrote:
eerlijk gezegd had ik verwacht dat er gezegd zou worden “de regel is er toch al door dus ze draaien hem toch niet terug”
en meer van dat soort opmerkingen.top dat er zo gedoneerd word, boven mijn verwachting haha
Haalt niet zoveel uit straks hele berg gedoneerd gaat er 1 naar de rechter voor iedereen word afgewezen, is het klaar.
In dit soort gevallen kun je beter meerdere zaken met zelfde aanspannen en hopen dat je andere rechter krijgt, zit wel eens verschil tussen. En dan komen er vanzelf welke winnen.@Aapje wrote:
Is wel makkelijk geld verdienen die Eerste kamer, einde van de pauze –> melding over een dooie –> effe stilte houden –> schorsing! en na de schorsing gaan ze effe uitgebreid lullen over een ipad app waar bewegende beelden inzitten.
Holly shit, politiek is simpel! Je krijgt zelfs hulp om een iPad app te installeren@!@!1212212112
Oh effe 5min wat bespreken, weer SCHORSING _O-
Had je ook ambtenaar moeten worden, das meestal makkelijk geld verdienen.
Nouja, dit is precies wat ze willen, alles wat dagelijks gebruikt wordt eruit. Ofwel missie geslaagd, we leven hier in een dictatuur bepaald door de stemmende democraat. Nog niet gemerkt?
Ofwel ik zou je auto schorsen, als de overige het allemaal weg doen. word de regel teruggedraaid op het moment dat het grootste deel op de sloop staat of geëxporteerd is.
En tevens geeft dit dus ook wel aan dat die maatregel zo gek nog niet is omdat de echte liefhebbers hem niet naar de sloop of export zouden doen.
Ofwel het misbruik wordt hierdoor toch echt veel harder gepakt dan de liefhebber.
De krukassensor is dat een imitatie? Zoja orginele kopen, maar krijgt altijd krukassensor als de motor niet loopt bij uitlezen.
Blijft die als je hem start en geen gas geeft of dergelijke wel stationair draaien?
En slaat deze pas af nadat je een keer gas hebt gegeven en gas hebt losgelaten? Zoja dan is het je egr klep.Begin bij de bobine zelf vonkt die zonder dat er wat aan hangt. Testen door bougie boegiekabel eraan te doen en dan iemand contact een paar keer om te laten draaien, dan moet die vonken. Startmotor hoeft niet eens.
Stappenmotor en gaslklephuis schoonmaken. Indien uitgesleten stappenmotor vervangen.
Honda Civic station 1972-1979
je kunt gewoon de bekleding van je stoel schuiven en de verwarmingsmatten erin zetten he.
Terug naar de garage en niet meer terug voordat het is opgelost, wil die dat niet koop ontbinden en ergens een andere kopen.
Enkel de pomp levert al schribarend veel op om die te verstellen. Andere turbo enz het is allemaal beetje tja wat wil je uitgeven.
Een diesel heeft geen injectoren maar verstuivers. En de mazoutpomp is volgensmij zoals de belgen brandstofpomp zeggen.Er is een speciale blokeerset voor welke dat netjes kan.
Heb je het gister nog geprobeerd? Onder bepaalde temperatuur valt de airco namelijk ook uit. Of waneer er te weinig in zit.
Klep niet goed gerepareerd of fan gebroken.
-
AuteurBerichten



