Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Lijstje van Vinci is denk ik een goede om te volgen, weet niet waar in het zuide die tekoop staat, maar als het bij een sloper is zou ik zorgen dat je als je hem niet kunt horen lopen, je toch iets in de richting van garantie kunt krijgen dat die goed loopt.
Leuk verhaalt, maar in eerste instantie zou de cascada geen cabrio worden. Dat is pas later besloten.
Denk niet dat een andere dealer hiervoor verantwoordelijk wil zijn , immers hebben zij hier ook niets aan verdient.
Gewoon motorkap eraf kan je het er van bovenuit uithalen, front is gedeeltelijk demonteerbaar, maar daar kan je blok niet door.
Ziet er goed uit, wat ga je met oude blokje doen?
25 december 2013 om 16:03 In reactie op: Abs inbouwen op een b corsa?? (bedradingsschema??) #18202373Je heb nodig ABS pomp, remleidingen is heel erg afhankelijk van hoe het nu zit, als het nu al 4 leidingen zijn die op de bekrachtiger uitkomen hoef je hier niets aan te doen. Zijn het er twee, dan moet je nieuwe leidingen, tevens moet je op elke wielnaaf een abs sensor en ring. Dus homokineten met abs ring en sensor op je lagers. En vervolgens draadboompje maken naar de abs pomp.
Het is wel te doen, maar kost je veel materiaal en tijd.
Een nadeel is dat de meeste c20xe’s toe zijn aan volledige revisie om nog een tijdje mee te kunnen.
afhankelijk van wat er in je e kadett zit en welke corsa motor je erin wil proppen, maar plug and play is het niet.
Even kijken of dat het echt is, kan ook wat anders zijn natuurlik, verantwoorde snelheid kun je wel gewoon rijden.
30 euro aan onderdelen.
Als ze kenteken of chassis nummer van de auto waar die uitkomt weten. Anders weggooien en uitgeleerde kopen. Of waarvan je kenteken weet.
Waar kom je vandaan?
Stuurkogel versleten of stabilisatorstang los of gebroken.
Aircopompspel welke de airco stopt (magneetspoel) die je hoort, niks mis mee.
25 december 2013 om 10:59 In reactie op: Motor swap X18XE1 naar V6? (RDW goedgekeurd yoepiee) #18177627Waneer laat je hem omkeuren? Gezien de winter eraan komt zou ik dat wel voordat het gaat sneeuwen doen, mocht er namelijk iemand achterop rijden. En schade expert ziet v6 ben je als je pech heb niet verzekert.
Vrijwel zelfde aanpassingen als een c20xe, xer heeft wat meer vermogen en minder koppel.
Ed gsi hier op het forum heeft een xev in een b corsa. Dat is gelijk aan de xer ombouw.Xer zijn minder tuning opties voor dan de c20xe.
Ziet er goed uit!
@RacesconaB204 wrote:
@Haasje17 wrote:
Gewoon bij de dealer die van een astra ofzo vragen.
Ahum..ik weet niet welke ervaringen jij bij een gemiddeld onderdelen magazijn van ‘de dealer’ hebt, maar een vraag op deze manier stellen resulteert meestal in een blik :shock: gevolgd door “heeft u het kenteken voor mij?” … en dan ben je al weer klaar.
Dan wil ik eerst wat beter beslagen ten ijs kunnen komen (GM- of Opel nummer).Ik kan me niet eens precies voorstellen hoe die dingen er uit zien.
Ik kom er vaak genoeg, dus mij vragen ze voortaan niet meer om het kenteken, maar enkel of ik zelf even het nummer opzoek en in het magazijn kijk. Er zijn hier dus nog wel dealers met klantvriendelijkheid.. haha.. voor de sleutelaar en tuner.
Bougie binnen, maar krijg het niet voor elkaar, heeft iemand mischien documentatie van de opel carberateur (zelf fabricaat opel).
Jawel hoor kun je in en uitschakelen, maar niet het allarm zelf, maar alle sensoren die kun je uitschakelen.
stappenmotor heeft die niet. Kan ook komen door slechte accu waardoor de dynamo flink moet laden. En er te weinig spanning over blijft om goed te lopen.
23 december 2013 om 20:32 In reactie op: uitvallen auto corsa b x16xe (GEVONDEN!! ZIE FILMPJE!!) #18201327Als je wil mag je langskomen met je opcom en laptop. Krijg het wel aan de praat bij voorkeur windows 7 maar op 8 lukt het me ook.
Niet gewoon een van de abs ringen los?
Is prima te doen, ik heb hem ook van mtech op mn f18 bak. Is wel wat werk om te monteren.
23 december 2013 om 15:02 In reactie op: uitvallen auto corsa b x16xe (GEVONDEN!! ZIE FILMPJE!!) #18201323@ivartje wrote:
dit is wat er gebeurt is met de multiriem-poelie aan de achterkant:

maar als me riem nog op tijd staat,dan kan toch onmogelijk dat me kleppen krom zijn?? en de timing staat ook nog zoals hij hoort te staan en zoals hij heeft gestaan toen wij hem erop legden en hij goed liep,of kan dat wel op de 1 of andere manier?
Mvg Ivar
Dan denk ik dat die van tijd geweest is en bij toeval weer terug op de juiste plek gekomen is.
-
AuteurBerichten