Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De dealer kan er zo de orginele software weer in zetten.
Anders terug naar de tuner die hem heeft gechipt.Ik heb ook een 4 armige, maar soms komt het gewoon echt niet uit en dan moet je hem zo ophangen

Als ik dan zie dat de ruimte minder wordt dus hij echt de 4e steun nodig is demonteer ik deze en klem ik de 4de steun ertussen zodat hij niet gaat verbuigen.
Je kunt veel meer autos gebruiken, maar dan moet je zelf beetje kuntselen met hoe je het in je corsa krijgt, je kunt ook ide van de astra f gebruiken, die van de vectra, zafira en omega kan ook, maar zijn veel groter en vierkant.
Is even testje of dat dat het is. Je lampje gaat branden, maar je kunt er wel een tijdje mee rijden, als het dan niet meer voorkomt vervangen, je kunt proberen schoon te maken, maar meestal haalt dat niet uit.
Alles wat niet de oorzaak is mag terug ook al is dat niet de oorzaak anders nooit meer terug naar die garage.
En eeh flexstuk is gelast waarschijnlijk is daardoor je ecu defect geraakt. (dat probleem wat je nu hebt had je vooraf ook al en is vermoedelijk egr) als flexstuk bij een garage is gerepareerd kosten van ecu bij hun neerleggen.Ruitenwisser hendel en de groote van het scherm. Ik zou daarom gewoon het alternatief uit polen kopen.
Je kunt gerust een wat zwaardere accu plaatsen in een auto.
In dit soort gevallen heeft afdoppen geen zin, is gewoon defect dan en dus vervangen.
Wat je kunt doen is de stekker lostrekken let op gaat wel een lampje branden en dan kijken of het probleem nog voorkomt.EGR zit onder de grijze kap op de motor aan de rechterkant bij de accu en dan wat naar boven. Is een soort potje met eens stekker hierop.
Tja, een ding snap ik niet waarom er lukraak van alles vervangen word. Laat een expert of garage er anders naar kijken.
En vele onderdelen welke je vervangt en niet de oorzaak zijn gewoon terugbrengen.Zeker geen vonk, is vreemd want dat is niet de oorzaak door de egr.
Drukpennen vind je aan de onderzijde, zon 30 cm on der de auto en 2 bovenin onder de grill zeg maar.
De schroeven vind je in de wielkuipen ongeveer bovenaan en een onderaan, kan ook zijn dat je wielkuip nog vast zit met een 3e deze vind je aan de onderkant tegen de wielkupen op de bumper.@ivartje wrote:
heb hier nu een mid liggen van een astra g (12 polig) dus daar heb ik dan niks aan en kan ik net zo goed weggooien??
Mvg Ivar
Dat is een tid.
Nee het is je egr die open blijft staan.
Geel/Goud of Wit/Creme.
@black_astra wrote:
@sjoerdie wrote:
Knipperlicht maar zelden…..
Dus jij bent die boer waar ik op sta te wachten bij een rotonde, maar vervolgens de afrit neemt..
Waarom nam je überhaupt de moeite een topic te openen?
Als er niks aan komt gebruik ik ze niet. Als er wel wat aankomt uiteraard wel voor een betere door stroming van het verkeerd. Maar meestal is dit niet het geval en zijn knipperlichten totaal onnodig op zulke momenten.
Ook tegemoedkomend, achterje rijdend verkeer (fietsers, voetgangers, bromfietsers) zien dat graag, als er iemand aan komt rijden op een afstand heb jij die niet gezien, iemand die dus vooruitkijkt ipv voor zich ziet dus een persoon welke geen richting aangeeft.
Ofwel altijd richting aangeven ookal komt er niemand want wat jij niet ziet zien andere mischien toch wel.
Het is een 1.5. Disdeksel eraf gehaald, vanavond even tandwiel demonteren. Zou de startmotor dit kunnen veroorzaken?
Hij is exact op bdp stil komen staan, dus je zou toch denken dat er wat mis is gegaan met de zuigers, maar als ik ze losmaak van de krukas kunnen ze naar beneden en boven en de krukas kan niet rond?Weet iemand of de benzinepomp bijv de oorzaak kan zijn? Deze zit op de nokkenas aangedreven met een soort veer welke steet een palletje terugdrukt.
zijn verschillende in de astra g, maar hebben wel allemaal zelfde functies, stekker moet een 32 polige zijn. Verder kun je niet zomaar de kabelvoom van de mid compleet eruighalen omdat deze verweven zit in de auto.
Dus enkel 32 pins stekker en stekekrs + sensoren en dan zelf boompje maken.
Dat kan, enkel kan het dan zo zijn dat je bepaalde functies zoals airco, abs, versnellingsbak type enz even via de opcom opnieuw aan of uit moet schakelen en moet instellen.
viewtopic.php?f=5&t=178945&hilit=mid
Zie dit topic voor opties van de alternatief voor de mid.
Verder pinbezetting is gewoon gelijk aan de originele mid.
@devil28 wrote:
Nou auto heeft bij aanschaf een grote beurt gehad. Heb toen voor de deur gekeken naar alle vloeistoffen en die waren allemaal keurig in orde. Dit is ongeveer twee maanden geleden. Mijn gebruik is net als mijn vorige auto’s en die hadden geen van allen olieverbruik. Flinke tegenvaller in iedere geval.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nouja, meestal te wijten aan de vorige eigenaar. Vaak afgetrapt in dit soort gevallen.
Voorbumper zit in de wielkuipen met 2 schroefjes vast onder met 3 drukpennen en boven met 2 drukpennen.
Voorbumper demonteren, vervoglens schroef je de lamp aan de bovenzijde en onderzijde los en kun je hem er zo uitpakken.
Helaas, motor vastgelopen, ik stuk aan het rijden, was eindelijk goed afgesteld.
Na paar kilometer over een drempeltje en poef uit. Ik denk accu leeg, controleren nee goed.Dan proberen ronddraaien krukas, muur vast niet vooruit of achteruit te krijgen.
Verdorie dacht ik er moet wat afgebroken zijn, carterpan eronderuit. Alles netjes vast, lagers gecontroleerd nog alelmaal goed.Zuigers kunnen allemaal nog heen en weer. Krukas gaat niet rond.
Vandaag distributie deksel eraf halen, vermoed dat er hier toch wat mis is gegaan of mijn nokkenas is vastgelopen.Aandrijving van de rotor en ruitenwissers is niet vastgelopen. Enige waardoor de nokkenas nog vastgelopen kan zijn is de stoters waarvan er vast zitten of de benzine pomp welke is vastgeslagen.
wat ik hiermee bedoel is als je auto er dus 225.000 heeft is dat de stand welke op je teller moet staan al leg je er een blok in met 0km
Let wel de km stand hoort bij de auto en niet bij de motor.
De mid van de astra g is slecht leesbaar vaak dus om nog een goede tevinden valt niet mee en die zal na een tijdje ook pixels laten vallen.
Het alternatief heeft iets meer opties en daarvan gaan de pixels niet stuk.Als ik zo lees zou ik verwachten dat er wat verkeerd zit Bij contactslot. Of kabelboom. Want hij loopt wel als je contact vasthoud of loopt die dan op startmotor?
-
AuteurBerichten