Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Toch heeft sjoerdie wel een punt, kan namelijk best zijn dat die gewoon een lekke kop heeft en geen druk op bouwt, maar wel weg lekt.
En er moet zoiezo druk ontstaan in het reservoir omdat warm water of koelvloeistof namelijk uitzet.@sjoerdie wrote:
De x12xe heeft een inwendig oliefilter/element.
Hoe wil je daar een sandwichplate tussen zetten?
Die past gewoon op het huis. Wordt enkel het oliefilter huis 20mm langer en moet je hem losmaken als je het filter wil vervangen.
@sjoerdie wrote:
Je kachel hoeft niet warm te staan met ontluchten, we leven niet meer in de jaren 80.
Er zit geen klep in de leiding, die is gewoon open.
Maar er komt GEEN druk ik je koelsysteem zeg je, dat hoort wel.
En je fan slaat aan, dus de thermostaat gaat in ieder geval iets open.
Maar je verliest KVS, dus ergens heb je een lek.
Na een paar keer goed warm te zijn geweest dan is de lucht er wel uit hoor.
Met een kapotte koppaking hoeft ie niet altijd te roken hoor.
En slecht lopen doen ze ook niet, tenzij ie heel erg door is.
Als je een Delphi kachelhuis hebt is die inderdaad openen, maar heb je een behr kachelhuis zit er wel degelijk een electronische kachelkraan in. Tenzij modificatie is toegepast en deze is verwijdert. (gaat vaak lekken)
Zit dus lucht in als het zover weg loopt of je koppakking lek of ergens een ander lek. Of je thermostaat blijft dicht staan dat kan ook. Maar dat vloeistof wat verdwijnt is dan vaak gewoon lucht.
dan als je voorbij de 110 pk wil zul je je pijp moeten vergroten, omdat je dan ongeveer aan de maximum zit wat er uiteindelijk uit kan.
wat is de diameter van de uitlaat? Want kan zomaar zijn dat het iets meer zal schelen dan 5 pk.
Is het alarm af fabriek? Haal de stekker van de kiekert eens los, maar ik denk dat het ook niet goed zit aangesloten of dat je module door fout aansluiten stuk is.
en ververs de bakolie ook maar eens voor orginele opel olie.
met perkeerlicht worden de stadslichten bedoeld.
Bij een maat van me ingebouwd en even met de opcom in alle modules waarnodig aangemeld en hij werkt (wel sec code nodig).
Eerst werkte het ook niet, had die een module welke niet was vrijgegeven, nu kan die gewoon via stuurwielbeding bellen nummers kiezen enz.
@Mattytrix wrote:
Zou idd kunnen patman, dan wacht ik wel af tot deze op 5 cilinders gaat lopen haha.
Dan heb ik de boosdoener dan wel te pakken, om nou in 1x 6 bobines te vervangen gaat mij wat ver aangezien het niet de goedkoopste jongens zijn.
Gelukkig is het niet veel werk om deze te monteren ;)
Ehhmm als er een niet meedoet kan dat tot moterschade leiden dus zou ze vervangen als het hieraan ligt. Laat de tuning van ziptuning maar ongedaan maken die romel veroorzaakt alleenmaar problemen.
Als het een 1.4 turbo is is er nog wel leuk wat aan te doen zoniet, zul je wat meer moeten schakelen en het nieuwe rijden wat je geleerd hebt over boord moeten gooien. Ofwel schekel eens een versnelling terug. Is dat de knop van airco? Of hoe ziet de knop eruit waneer je de vooruit wil ontdoen van vocht? Of kijk eens op de website van dbilas
@hobbie bop wrote:
tempo is er nu even uit meer ijzer in mijn oog dan aan de auto :swear
Brill gebruikt?
Inderdaad, maar ook hiervoor geld, iedereen die er een probleem mee heeft waarom zie je die niet in denhaag. Als je wat wil bereiken ga daar niet op het binenhof staan maar gewoon binnen bij de ministers. Voor hun huize liggen? Omdat je dan bang bent opgepakt te worden. Rechtzaak is leuk, maar wat denk je zelf, nederland is even corupt als ieder ander land, word gewoon afgekocht.
Waarom omdat er niemand is die daarvoor durft uit te komen. Hier in heta dorp werd burgemeester beetje hard aangepakt, je wordt opgepakt voor niks.
Heel simpel dit soort acties, ga dan gewoon andere werkgever of werk zoeken. En niet iederen lastig vallen, als ik in die file sta loop ik naar voren en krijgt die chaufeur die vooraaanstaat een pak rammel. Desnoots zet ik zn truck aan de kant. Stelletje :puke alleenmaar aan zicht zelf denken dat soort mensen.
@soepkiepe wrote:
Beste harjan,
Zoals beloofd komen we vandaag met het nieuws naar buiten omtrent de rechtszaak. Natuurlijk is het geen toeval dat juist Auto Motor Klassiek, waarvan wij reeds een jaar de volledige steun krijgen, gisteravond met het nieuws naar buiten kwam dat de rechtszaak definitief doorgaat: http://www.amklassiek.nl/definitief-stichting-autobelangen-spant-rechtszaak-tegen-de-staat-aan/2014/01/19/” onclick=”window.open(this.href);return false;. Langs deze weg spreken wij onze waardering uit voor Auto Motor Klassiek en Maarten Wilbers in het bijzonder, voor hun steun en adviezen.
Wij danken u allen hartelijk voor uw vertrouwen! Binnenkort valt de dagvaarding van onze advocaat bij de landsadvocaat door de bus. Natuurlijk hoort u van ons en onze advocaat op korte termijn meer over de zaak.
Met vriendelijke groet,
Wouter van Embden,
Namens Team VrijstellingOldtimerTja, en dan hoor je van ze op korte termijn dat ze nog geen reactie hebben gehad, dit word een 10 jaren plan de overheid kennende. Ambtenaren heb ik nog nooit iets snel zien doen behalve bekeuringen uitschrijven.
@soepkiepe wrote:
niet echt helemaal oldtimer gericht.
maar aangezien dat er hier weet ik hoeveel mensen grote commentaar hadden toen ter sprake kwam om eventueel de snelwegen dicht te gooien als protest..
dan kunnen jullie 7 maart beter thuis blijven ;)ff gekopieerd
Op vrijdag 7 maart om 3 uur word er een chaos in nederland georganiseerd. De chauffeurs pakken de macht in nederland.
Alle kosten moeten in nederland omlaag. We moeten nu het heft in eigen handen nemen. Bij deze word opgeroepen om op 7 maart 2014 om 15:00 s’middags alle rijbanen van de snelwegen in Nederland te blokkeren. Deze dag word uitgekozen omdat het een vrijdag middag betreft en de spits dan gigantisch is.
Deel dit bericht zoveel mogelijk. En laat heel nederland het weten. WE ZIJN HET ZAT OM KROM TE LIGGEN OM NORMAAL TE KUNNEN LEVEN!!!
En wat dacht je van de Polen, Roemenen, Hongaren, Duitsers en niet meedoende Nederlanders?
Die tuffen vrolijk door ofwel die paar die hieraan meedoen bereiken hierdoor niet meer dan ergernis.Golf gti en insignia met 1.6 tja tis maar een ligt motortje wat koud wat hikt was die zwaarder geweest had je probleem niet. Software updat helpt maar verwacht geen wonder.
Ziet er goed uit mario.
Sensor stuk, sensor meet oliepeil te laag, te hoog niet.
@TedMechanic wrote:
@KadAstra-EF wrote:
Ja, zelfs de kentekenverlichting staat naar onze lieve heer gericht :jerry
Rik :D
Ik reed vorige week achter een auto waarbij de kentekenverlichting onder de bumper uit bungelde :P
Dat was bodemverlichting.


Ik rijd al een tijdje met de rode koni’s achter en 40/40 verlaging. De koni’s achter zijn zeer stug, dus ga het een en ander aanpassen.
De verlaging word 40/00 en voor komen oranje koni’s onder. (hij komt dus hoger dan de sport van orgine staat achter) de reden hiervoor is om de wieldruk voor te verhogen. (veel wielspin bij rijden, vooral wegtreken vanaf rotondes)Tevens een steun maken om de AMR 500 te kunne monteren (compressor) zeer compact. Enkel voor soepeler rijden met lange bak, hoeft geen vermogen monster te worden. Tevens ligt vliegwiel monteren.
@Benjey wrote:
Goede avond , nu ik dit zo lees , gaat het niet meer over de vraag, nou ik ben laatst Nasr chiptuning in haaksbergen geweest , ze zeiden dat ik 15 pk meer zou krijgen en 30 nm koppel . Voor 400 euro , is dit een rendabele prijs ?
Ik zit nu echt te twijfelen of ik het wel ga merken , die 15 extra pk met zon zware auto 1245 kg ,Mvg
Er zijn er velen die het zeggen en chippen echt goede chippers zijn er weinig, degene die goed chippen zijn er zowel met als zonder rollerbank. Wil je echt goede chip ga dan naar http://www.tuningfactory.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; (schrijven de software voor EDS). Dbilas of Klassen motors. Zij schrijven de mappen kompleet opnieuw andere passen vaak enkel bestaande mappen aan.
-
AuteurBerichten






