Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@wim-v6 wrote:
Van voor naar achter bekabelen vanaf module.
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Tja dat zou ik niet doen, dan krijg je allemaal van die houtje toutje draadjes overal, gewoon netjes naar de zekering kast toe, draden van je module verlengen en de module ergens weghangen.
achter de zekering zit meestal gewoon een 2 tal draden in plaats van 1
Even tip als er meerdere draden aan de zekering zitten zorgen dat je enkel degene hebt waar dus de lamp aan zit.
Mistlampen
Prijs is bieden, althans ze vroeg wat ik wilde geven dus heb een bod gedaan.
Dan heb je dus een F10 4 bak waarschijnlijk in plaats van 5.
oja vergeten, karterpan moet je ook wisselen.
Maar dan is het toch heel duidelijk, dat een van deze een fout heeft gemaakt.
Blok van een omega past ook als je de aanbouwdelen en luchtinlaat overzet.@Master wrote:
Beste vrienden,
na lange tijd afwezig te zijn geweest ben ik er weer. Maar helaas met minder leuke nieuws. Mijn B2 v6 is dood. Dankzij de garage en de opel dealer. De garage heeft de distributieriem laten vallen en de dealer heeft deze gemonteerd en op tijd gezet. Terug bij de garage alles in elkaar gezet en geprobeerd te starten. 2x schudden het was over.
Allebei de partijen wezen naar elkaar als boosdoener waarop ik naar de rechter ben gestapt. De rechter heeft hun in het gelijk gesteld omdat ik het zogenaamd niet genoeg aannemelijk heb gemaakt.
Schade: motorblok naar de klote. Ik ben opzoek naar een ander blok. Ik kan dezelfde nemen uit 99 of 2000. Maar ik kan er ook 1 uit een omega overnemen van 2001 met 90.000 op de teller.De vraag is past de x25xe uit een omega in de Vectra b2? Of moet ik veel aanpassen. Ik heb er eerlijk gezegd geen tijd voor. Dus wil niet kabelboom of ECu vervangen. Het blok ziet er wel anders uit. Ik heb een ecotec X25XE
Ik hoor het graag.
Van de riem laten vallen gaat die echt niet stuk.
Gemaild voor de Rekord uit 53 zonder papieren. Als donor voor mijn 55 grotendeels. Andere laat ik staan voor andere geintereseerde sonde om ze te slopen met een kenteken erop.
die heb ik nog inderdaad.
zitten er meerdere draden aan moet je uitzoeken welke van de koplamp is en enkel deze doorknippen en als ingang en uitgang gebruiken.
Lichten achter zou ik zo laten zitten omdat ik denk dat de module het ook merkt als deze kapot gaan omdat deze volgensmij bij de astra ook hieraan zit.OJa als het goed is kun je beetje zien aan de dikte van de kabels of het klopt (die al aan de stekker zitten)
Inderdaad dit klopt beter
De module komt als het waren tussen de afgeknipte kabel.
Nee je moet gewoon de kabel die je afknipt aan bijde einde gebruiken!!!
Mischien een domme vraag he maar heb je ooit electronica gehad? Anders zou ik me daar toch eens in verdiepen.
Want wat ik kan halen uit je kennis dan vraag ik me af of het verstandig is dat je dit doet omdat je ook sluiting kunt veroorzaken.Is trouwens niet vervelend bedoeld, maar voor je eigen veiligheid.
Laat iemand met kennis van electronica het anders achteraf zeker controleren.
ik mis de opel logokes
Niet elke astra heeft bedrading voor een dakraam….
@Dantji wrote:
Volgens mij kun je de knoppen van het paneel aftrekken. – maar ik weet niet of dit bij alle modellen kan of alleen bij de airco.
kijk ook even : http://www.youtube.com/watch?v=uxOrs9MuqDU” onclick=”window.open(this.href);return false;Bij een behr kachelhuis wel, bij een Delphi zul je hem moeten demonteren.
je hebt maar 1 signaal vanaf je remlichtschakelaar.
inderdaad, maar het werkt zowel met uittrekken, zitten 2 lampjes in die gewoon aan gaan zoals nu en 2 extra die dan via knopje geschakelt worden, je moet een extra constante + en geschakelde + trekken.
gewoon losse xenon lampen H7 kopen.
dak moet niet gemodificeert worden, stekker aansluiting is compleet anders dus gaat pas werken als je er een aantal draden naartoe legt.
bij de remlichten heb je maar 1 in en 2 uit.
-
AuteurBerichten

