Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Astra G heeft geen mechanische maar elektrische stuurpomp.
Vandaar als je dynamo niet laad dat deze niet goed of niet meer werkt.Je dynamo is waarschijnlijk stuk. Letop die van een 1.7 diesel heeft wel een vacuümpomp volgensmij.
is afhankelijk van hoe de chipper de auto heeft afgesteld, moet gewoon kunnen op 95 alleen als de chipper die hem chipt de map op het randje schrijft zou ik 98 tanken.
Het is niet per definitie zuiniger, als je zelf het pedaal bediend en dan bij 120km/h het pedaal wat op laat komen en dan nogsteeds 120km/h rijd rijd je zuiniger. En dat gaat ook met een beetje goed gevoel in je rechter voet. Als je vacuum meter of druk meter in je auto hebt kun je zelfs nog zuiniger rijden.
Das net voor het industrieterrein in tilburg? Kwam ze toevallig ook daar vandaan? Dan zou je denken even snel richting de snelweg beetje ruime bocht genomen. Maar om het nu een circuit auto te noemen? Kan nu niet zeggen dat het een echter circuit auto is.
Vind ook de orginele wielen ook niet zo slecht staan toch.
Achter komen nog spoorverbreders op en voor moet die eigenlijk nog 2cm omhoog of achter 2 cm omlaag.
Dus ik zoek nog setje orginele sport veren.Project van baas j is afgerond met betrekking tot ECC inderdaad.
Zo te zien geen nieuwe kopbouten gebruikt bij revisie? Of hoelang is dat geleden?
Als je een zafira A hebt kun je ook enkel het bovendeel van de astra G gebruiken als je een behr kachelhuis hebt.
Heb je Delphi gaat dat niet.Kijk even of je genoeg ruimte hebt om zon ring tussen het filter te zetten.
Ben ook weer thuis trouwens..13 februari 2014 om 10:14 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094977Optijd teruggaan vervangen ze hem onder de coulance regeling anders niet.
De Z22SE is een motorblok wat ik niet direct op gas zou laten draaien. Maar er zijn er een aantal welke al bijna 150.000 km draaien op gas zonder enige problemen.
Dus kan prima, wel zorgen dat je altijd e olie op zijn max houd omdat anders je kettingspanner en ketting snel slijten.
weet niet wat je betaald heb voor je charger, maar dit is complete set:
http://www.ebay.com/itm/Cobalt-SS-LSJ-Supercharger-kit-2004-to-2007-Ecotec-Redline-2-0-2-2-2-4-/121253812740?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c3b4a5a04&vxp=mtr” onclick=”window.open(this.href);return false;Dat zijn degene die op een LSJ ecotec motor zitten met eaton. Zijn 440ccm.
– Engine: stock Z22SE (no changes)
– Throttlebody: 68mm
– inlet: manifold with laminova cooling
– Exhaust: Dbilas 2.5″ manifold + downpipe 200cell + exhaust
– Injectors: green lsj
– Rev limitter: 7000 rpm
– Cooling fan switch on temperature: 95
– Map sensor: 2 bar delphi
– Air temperature sensor: OEM
– Fuel pressure regulator connected to outside: boost
– EGR valve enabled: off
– Misfire check enabled: off
– Catalyst check enabled: off
– Main fuel alfa-n: Main fuel speed-density
– Supercharger: eaton M 62
– Supercharger pulley size: stdDat heb je nodig. Belangrijkste twee zijn de supercharger en de inlaat (watergekoeld).
De X18XE1 heeft veel kans op defecte ecu komt vaak voor en vaak door slecht onderhoud andere problemen.
De Z18XE ongeveer gelijk maar minder kans op defecte ecu.Wat bedoel je met contact dat blokeerd?
@Punch wrote:
Zo ver als ik weet is gm-tuning parts dealer van eds ,zou er eens een mailtje of telefoontje aan wagen :thumb
Zijn er veel meer, maar verkopen het niet onder de naam van EDS.
Chargertech ook eds software trouwens.10 februari 2014 om 21:50 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099765@teungts wrote:
@usbstick wrote:
Tp vraagt wat juist goed is, als jouw mening is dat ollie van de action net zo goed is en gerust een paar jaar in je motor kan laten zitten dan lok je het gewoon uit om bepaalde reacties te krijgen,
daar heb je gelijk in maar dan kan je nog normaal reageren of vind je dat niet
Heel simpel de action aldi gamma olie word allemaal met de grond gelijk gemaakt omdat de prijs en het merk.
Nu al zou er exact gelijke olie in zitten als dat ze in hun dure variant hebben zitten is die toch meteen slecht.Mooie van alles is wie van jullie weet zeker dat die slechter is? En waarom dan?
Ik ben van De orginele GM olie overgestapt naar Shell omdat de gm niet leverbaar was op korte termijn.
En raad eens welke beter is? De GM weet je ook waarom? Simpel, met de gm olie en zelfde rijdstijl zat mijn olie altijd rond de 100 graden. Nu met de Shell olie komt die over de 120 graden en er is verder niets verandert.De olie van shell koelt dus veel minder goed en geleid dus veel minder warmte, maar neemt de warmte op.
EDIT: oja helmaal de moraal vergeten, voorooooooordelen!
Ze hebben zelf niet getest of geprobeerd, ik durf niet te zeggen of die olie nu slechter of beter is van de action omdat ik hem daadwerkelijk nooit heb gebruikt. Maar ik durf gerust te zeggen dat die zeker niet slecht is.10 februari 2014 om 18:21 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099757@theunm wrote:
je bent 1 ding vergeten
rijwind heeft pas invloed als je thermostaat open gaat anders wordt er alleen
water in het blok en de kachel rond gepompt.Nee hoor ik heb het ook niet over de koelwater temp. Maar olie temp.
Al rijdend koelt je carterpan aanzinlijk af stilstaand niet.Voor de gene met olietemp meter probeer het maar uit.
Ze zijn ook zonder aico geleverd. De zwarte drap in je koelvloeistof is zeer zeker olie.
Waarschijnlijk van warmtewisselaar welke olie naar de koelvloeistof lekt.Volgensmij waaren baas j en ik de eerste hier. Je moet het complete kachelhuis hebben, maar op het kachelhuis zit een losse draadboom welke aan het bedieningspaneel komt en de stekker 32 pins die komt weer vanaf je huidige boom (wel solderen dan) aan het paneel.
Inderdaad eigenlij is een stekker van een mid of cid of ecc paneel al voldoende. Overige zitten op het kachelhuis en aan de stelmotoretjes.
9 februari 2014 om 20:22 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099744Een actross toevallig? Maar ook vrachtwagens zijn niet echt te vergelijken. Maar de meeste autos hebben de carterpan zo dat deze afkoelt met rijwind. En stationair gebeurt dat niet. Tevens pompt de waterpomp het koelwater minder snel rond op lager toerental.
9 februari 2014 om 19:34 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099738Een motor warmt stationair sneller op dan rijdend.
9 februari 2014 om 19:13 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099734Stationair warmdraaien is helmaal niet slecht en helmaal niet omdat de oliedruk dan laag is. BIj koude start is de juist hoog, pas als die warm is en dat duurt echt wel een tijdje zakt de oliedruk. Wat slecht is is gaan rijden en dan denken als het water warm is gaan trappen. Of starten en als het dan wat rammelt gewoon volgas weg.
En kwa olie, tja je hebt veel slechte en goede olie, maar het gaat eigenlijk erom hoe die zich houd onder bepaalde temperaturen.
En niet perse de dikte bij koude of warme motor.9 februari 2014 om 18:48 In reactie op: (on) gelukkige eigenaar zafira Z18XER lpg, koprevisie :( #18216176Of je koopt een CNG.
-
AuteurBerichten