Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Moet je even kijken, ik had een lexmaul op mijn Z16XE geprobeerd, onderste deel van een X16XE paste niet pijp kwam ertegen en heb deze toen afgeslepen en compleet rubber vervangen, maar als ik het nog eens moet doen zou ik hem gewoon lassen (bochtje eraan). En dan pijpje van rubber.
Bovendeel van een lexmaul past niet omdat deze niet over het klepdeksel past. Maar bij een mantzel heb je dat probleem niet.Moet gewoon werken, wel het juiste type goed gemonteerd?
@wim-v6 wrote:
Wat heb je moeten aanpassen??
Ik zal nooit zo’n stang plaatsennop een Vectra-b of Astra-g, gewoon om het simpele feit dat ik dan zou moeten gaan boren in de veerpoothuizen van de auto, en een vectra waar daar in geboord is zou ik laten staan, hoe mooi ze ook is.
Maarja, dat ben ik.
Willem
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Nou ik heb er een op de g inderdaad 2 gaatjes moeten boren, maar als je dan het voordeel merkt, en dat merk je echt goed.
Dan wil je nooit meer anders.Oja niet de kunststof pijp, maar de stale pijp aan de achterkant van je blok.
In jou geval zal er geen 15 pk bijkomen.
Je hebt al andere dingen ook aangepast.Het past, maar je moet ook de pijp voor carterontluchting aanpassen.
ik zou m goed laten nakijken bij de garage. ratel is lek spruitstuk of kleppen.
Op moment dat je olielampje heeft gebrand heb je te weinig druk gehad.
Ben je hiermee doorgereden is die rijp voor de sloop.
Als ik hoor koelvloeistof olieverbruik / hij heeft dus een lekke kop.
Sensor is zo vervangen. Vervang als je de koppakking vervangt ook maar meteen de ketting en kettingspanner.
Maar ik denk dat je veeeeeeel meer schade hebt en dat je eigenlijk ook je lagers al moet gaan vervangen.Zonder olie dan zijn waarschijnlijk je lagers al voor een deel verbrand.
Ik snap niet dat als je dit soort problemen hebt gewoon doorrijd met koelvloeistof en zeer hoog olieverbruik / lek.
is een Z12XE of X12XE vermoedelijk.
Zit geklemd, dus gewoon omhoog trekken voorzichtig, dan komt die vanzelf los, advies, nadat je hem los hebt gehad plak wat foam op de rand, anders gaat die later rammelen.
In princiepe niks aan doen gewoon grote beurt en kleine beurten optijd en vervangen wat stuk is dan gaat die het langste mee.
Of er hangt geen 1.8 maar ene 2.0 X20XEV in en die lijkt wel veel op de Astra F GSI C18XE of X20XEV.
@ricksmits wrote:
De auto van haasje king: toen ik kramachtig een manier zocht om door Best heen te komen ivm de optocht. Stond geparkeerd bij de kerk afgelopen zondag
Dan was dat denk ik een look @ like. want ik zat zondag in vessem. En savonds stond die thuis.
als het erop zit moet het werkten, zoniet afkeur. Zowel voor automatisch als voor verstelbaar met wieltje (in de auto).
je kunt ook zorgen dat die open staat en dan loshalen, kan ook zijn dat het tikken stelmotor is van de circulatieklep.
Danku, zal nog wel even duren voordat ik er echt mee ga rijden.
stelmotortje van luchtcirculatie is dan dus kapot of armpje ervan gebroken.
ik zou voor de 2de bbs gaan, lenso’s laat de lak snel van los bij vele kilometers en steenslag snel zichtbaar.
Sensor zit links bij de distributie onderin in het onderblok. kabel zie je wel.
Komt de auto ook op temperatuur of blijft die hangen.
Ik denk 2 massa vliegwiel, vervangen voor een gewoon vliegwiel zal wel het probleem oplossen. Of de manier van mottorophanging.
@CALIBRA4x4TURBO wrote:
Ik heb met inbus sleutel 6 zelf nu naar boven gedraaid! Ik ga geen geld hier voor uitgeven als het zo opgelost kan worden! Je kan langs boven het zelf afstellen! Zet je wagen voor de garagedeur of een muur, en je lampen aan, en je ziet zelf waneer ze gelijk staan!
Is wel apk afkeur als het niet werkt!
Denk dat Dr.Ed een iets andere cross bedoeld dan stoppelflieger.
Even vraag voor de topic starter, waarom moet de zuiger vervangen worden?
Wat is er aan de hand, misschien kunnen we je nog tips of advies geven.Komt je motor wel op toeren? Dan gewoon teller vervangen.
Blauwe Astra Coupe bij de gouden leeuw in vessem.
Dat zou ook nog kunnen, maar in dat geval zal de ketting meestal ook hoorbaar moeten zijn geweest, een ratel. Kettingspanner wil wel eens stuk gaan bij de 2.2
Ondanks dat de pomp vervangen is klinkt mij dit als weeral een defecte pomp of verstopte injecctoren.
-
AuteurBerichten