Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ziet er goed uit!
6 maart 2014 om 17:15 In reactie op: Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14) #18200251Wat voor kiekert zit er nu dan in voor centrale vergredeling?
Pakking zal wel het probleem veroorzaken vermoed ik.
6 maart 2014 om 17:10 In reactie op: Opel Astra Z16XEP motorolie vervangen> Castrol Magnatec? #18222663Uit ervaring, zou ik zeggen 5 w40 blijven houden, wisselen naar andere olien levert soms olieverbruik op als gevolg.
Ik rijd zelf met een group N rvs uitlaat van powersprint zonder middendemper enkel einddemper. Zelf ga ik er binnekort weer een middendemper onder zetten wegens het geluid.
Heb je foto van de leidingen die je bedoeld?
kijk hier eens: viewtopic.php?t=136782&p=1797349
Unipower GT
Edit: bowjaar 1966-1975
3,30 per dag gemiddeld voor ontbijt / drinken en avondeten. Middageten doe ik slim, gratis op het werk of gewoonweg niet.
Autoverzekering / Wegenbelasting / Benzine en zorgverzekering betaal ik van de zorg toeslag.Nu woon ik nog thuis dat klopt, maar ik heb dit serieus geprobeerd omdat ik wilde weten of ik alleen rond zou komen als ik een huis alleen zou kopen of huren. Dus inderdaad dat zit er niet bij.
Voor 2 euro kun je zelf veel pannenkoeken maken bijvoorbeeld. En daar kan ik bijna drie dagen van eten, maar gooi ze dus weg na de 2e dag. Drinken, een fles ranja en water. Een doos crackers kost 1,20 en daarmee heb ik meer dan 1 week ontbijt.
En twee pakjes smeerkaas 60 cent dus ook 1,20. Een doos pizza kost 1,10 kan ik ook 2 dagen van eten.
500 gram pasta kost 60 cent en een pot pasta saus 1 tot 2 euro. En weeral 2 dagen te eten.Wij Nederlanders zijn zoveel luxe gewend waardoor we gewoonweg niet weten wat prioriteiten stellen is.
Bij de eerste vectra’s zit er geen canbus scherm in en hoeft dat dus niet.
6 maart 2014 om 13:57 In reactie op: Corsa B 1.2 – Uitlaat? maakt herrie in bocht na autobaan #18222629Zie vaak bij dit soort dingen dat dan de uitlaat niet meer goed in de rubbers hangt of dat het hitteschild los zit.
Denk dat dat wel zal meevallen, ik kan er gewoon niet bij dat degene met 1 oldtimer vooral klagen. Omdat ze ineens moeten gaan betalen. En degene die er dan meerdere hebben veelal niet klagen en gewoonweg betalen.
Ik begrijp het niet gewoonweg omdat iedereen belasting moet betalen, iedereen moet werken, iedereen die werkeloos is gesteund word door de overheid. Hoe je het ook went of keert rijk of arm we krijgen en moeten allemaal hetzelfde.
Enkel degene die veel geld verdient heeft en gespaard kan ook een tijdje zonder ww, uitkering of wat dan ook.
Rijk of arm, elke Nederlander heeft dezelfde rechten en plichten.
Ik snap niet dat men over iets logisch eigenlijk zo moeilijk doet. En niet al het geld gaat in de wegenbouw, maar als je kijkt hoeveel geld er de laatste tijd in de wegenbouw is gegaan, dan snap ik het volkomen.
Bovendeel midden console demonteren, even luchtroosters eruit zitten schroefjes achter.
Dan naar voren halen stekker loshalen lampje eruit en erin.Ik beredeneer dit omdat ik zelf pas ben begonnen met mijn 15e met werken. Ik heb zelfs zonder diploma een baan aangeboden gekregen.
Kreeg van twee bedrijven een aanbod. Toen ik 16 was begon ik met het schrobben van de wc’s. Ook voor miniumum loon ofwel bijna niks.
Dit gedaan en daar mijn eerste auto van gekocht.Hoe ik het ook went of keer ik snap niet dat er werkelozen zijn in nederland. Ik zit nu in de IT en heb een goed loon, ik zal zelfs nooit om loonsverhoging vragen, ik zeg altijd als ik het krijg, enkel en alleen als het ook betaalblaar blijft, ik vind zelf al snel dat ik teveel verdien.
En ben ook daar begonnen met 350 euro per maand.Ik zal nooit werkeloos zijn nog geen dag, want dan ga ik gewoonweg tussen de polen asperges steken of weet ik wat. Iedereen die wil kan werken ook voor minder als minimum loon. Zeker als je gemotiveerd bent, nemen ze je overal aan voor simpel werk.
Ik ken mensen die rond moeten komen van heeel weinig en een auto hebben staan, ik heb soms met ze te doen als ze iets willen kopen iets kleins en er echt lang voor moeten sparen, maar zij komen er hoeven daarvoor niet belasting vrij te gaan rijden.
En zij zijn zelfs slachtoffer van gaten in de wet in plaats van ervan profiteren.
Is een beetje afhankelijk van de garage, het kan namelijk zonder dat de kop eraf moet maar de meeste halen hem eraf.
Dus het kan tussen de 300 tot 1000 euro zitten. (kop gaat er dan natuurlijk wel af als je over meer dan 300 gaat praten).Is het geen Mini Marcos?
Hoe bedoel je onder?
Welke motor zit erin? En welke carberateur? Heeft die vacuum vervroeging?
ze horen namelijk gewoon zo:

komen de schotels ook echt tegen de brug? Heb je ze dan wel goed vastgezet, zitten ze niet strak op de carrosserie vast (de veerpootbrug bevesteging)
@Fearless wrote:
Ach ja ik weet wel dat bij jou het gras altijd groener is als het gaat over auto’s wim. Ik heb dit nu voor de hand gehad. En na het vervangen bleef de boel droog en was het probleem opgelost.
Ik snap je reactie volkomen, haha maar weet ook dat meestal mooi groen gras wat het hele jaar zo is kunstgras is he!
Waarom zouden ze dan nat moeten zijn? Klepseal lekt dan vaak pas bij de inlaatslag en is dus al verbrand weer bij de uitlaatslag. Enige is dat je bougie wat verkoold zal zijn.
Waarom heb je de ontsteking omgebouwd, werkt rotor niet goed meer?
Ik ben nogsteeds van mening, dat het voor iedereen gelijk moet zijn, dus als diegene met oldtimer rondrijden en niet betalen, gewoon laten betalen. Diegene die maar een paar keer per jaar met de oldtimer buitenkomen die mogen wat mij betreft gerust belastingvrij.
En degene die dan beginnen te kwaken, maar ik kan de auto anders niet betalen blabla, die hebben zelf ergens in hun leven het gewoonweg niet goed aangepakt. Elke werkende nederlander kan een auto onderhouden en betalen, dan maar wat kleiner. Ik kan van 200 euro per maand eten, en de auto betalen.
Wat me dan vaak opvalt is degene die dan gratis een auto rijden, en nu klagen zie je dan dat ze weinig geld hebben nou dat kan, maar als ik dan in de boodschappen kar kijk denk ik tja. Kan ook minder.
Iedereen leeft naar wat hij of zij heeft en krijgt, degene die veel geld hebben hebben daar vaak ook wat voor moeten doen of gedaan. Dat is ook niet uit de lucht komen vallen.
Dus ik blijf erbij het is allemaal zo gek nog niet om zoiets gewoonweg af te schaffen want ondanks dat de reden niet is dat er geprofiteerd werd. Werd dat er dus wel. Profiteren van gaten in de wet. En die gaten zijn er niet om van te profiteren, die zijn er per ongelijk en iedereen weet dat deze eigenlijk ook niet bedoeld waren om op die manier ervan te profiteren.
Sterker nog als ik ervan zou profiteren, zou ik me schuldig voelen!
Als die rond 4500 toeren blijft hangen, vervang dan je nokkenas en krukassensor, kijk ook of die optijd staat. (slaat dus dan ook in de toerenbegrenzer rond 4500 rpm).
Blijft die hangen in toeren, maar niet alsof die in de begrenzer slaat dan vaak je luchtmassameter vervangen.
Computer bij de auto houden maakt niks uit zolang deze goed is. En is ook het makkelijkste. -
AuteurBerichten