Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gewoon langer maken en aansluiten.
Ligt aan de tuner, sommige die veroorzaken een beter lopende motor, maar ook eerder pingelen en dergelijke.
Dan is het WEL slecht voor de motor.Oja kleine slang is vacuum en een 2e kleine is ook carter ontluchting.
Oil catch can stop je tussen de carterventilatie.
Carterventilatie met zon filtertje niet doen, want dan werkt die ook niet goed meer!
Voorverwarming gasklep kan vervallen is inderdaad kwestie van doorverbinden.
Weet niet zeker, maar volgensmij moet de kabel lang genoeg zijn. Alleen komt die wat anders te liggen.Rede van het knijpen van motoren is voornamelijk milieueissen en de benzine kwaliteit die niet overal even goed is in europa.
is die waar die op de naaf komt nog wel vlak geen bramen of krassen daarin?
inderdaad, maar waarschijnlijk door 2e hansje of immitatie.
Egr klep die blijft hangen, maar dan zou die eigenlijk vaak ookbijna af moeten slaan.
Gaat prima naar boven zeker bij vectra c heb je meer ruimte, bij de astra g gaat het ook, wel motorkap eraf halen.
Weer een luchtmassameterverhaal waarschijnlijk.
10 maart 2014 om 06:22 In reactie op: Climate Control lampje defect en Airco defect. Samenhangend? #18223126Losstaand als de airco het niet doet moet auto wel nog werken.
Als je op eco zet en dan op auto werkt het dan wel?Goed bezig schiet al aardig op.
Er moet nog gebeuren:
Nieuwe schokbrekers en veren
Nieuwe bekleding
Nieuwe voorschermen
Kleine roestplekjes op het dak en rechter kokerbalk
Kokerbalken voorzien van roestomvormer en laklaag aan de binnenzijde
Nieuwe remmen / hoofdremcilinder revisie
Verchromen van bumpers en lampringen en covers.
Nieuwe achterlichten.
Volledig overspuiten.Er is al gebeurd:
Motor gereviseerd
Bodem compleet ontdaan van roest.
Bodem in de lak gezet en roestomvormer.
Bedrading compleet vernieuwd
Verlichting compleet vernieuwd (lampen)
Wieldoppen verchroomd
Nieuwe Accu
Deurgrepen verchroomd
Banden voorzien van witte rand
Logos gepoetst en opnieuw van de juiste kleuren voorzien.
Nieuwe voorknippers.
Velgen gestraald en gepoedercoaten behoud de ecu en boom van je oude blok.
Vandaag denk ik Rick gespot, kwam vanuit de richting van veldhoven, kruispunt in wintelre.
Olie verbrand ook gewoon, als er water/koelvloeistof in komt loopt die wel slecht, maar olie zul je wel merken maar olie verbrand gewoon.
jazeker, als je eerder nooit een warme motor hebt gehad zal het geen probleem geven, nu die misschien warmer is geworden door langere rit ofzo hogere temperatuur kan het probleem optreden.
maak er zelf een van universele uitlaatpakking ofzo.
Gewoonweg door mitatie romel thermostaat zou ik dan denken.

Geen F meer MR.F. ??
6 maart 2014 om 18:57 In reactie op: Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14) #18200256Ik zou dan gaan voor zoiets: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/857088/Waeco-Radiografische-afstandsbediening-MT-200-S20″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Of kiekert uit een van deze:
OPEL ASTRA-F
OPEL CALIBRA-A
OPEL CORSA-B
OPEL OMEGA-A
OPEL SENATOR-B
OPEL TIGRA
OPEL VECTRA-A
Met afstandsbediening, als deze er al zijn?Nouja, uitlezen heeft weinig zin als het de thermostaat is of de waterpomp.
Zat er nadien te weinig koelwater in?Inderdaad, binnenstad gaat prima, maar snelweg is toch wat teveel van het goede zo bij 3000 toeren begin je hem gewoonweg goed te horen. En dat is precies ongeveer waar ik dus rond de 130 135 rijd.
6 maart 2014 om 18:49 In reactie op: Opel Astra Z16XEP motorolie vervangen> Castrol Magnatec? #18222665Het maakt niet zo heel veel uit, maar ik zou wel gewoon vasthouden aan dezelfde olie, om overmatig verbruik te voorkomen door wisselen van olie type. Dus gewoon terug naar 5W30.
een X12XE kan hier prima op rijden.
-
AuteurBerichten