Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
weerstand moet parralel over de led ofwel een pootje aan de – en de andere aan de + kant bij de led.
Boom en ECU van de C18XE pakken en dan heb je hem niet nodig.
Vaak klapperen veroorzaakt doordat de speaker langdurig hoog belast is en daarna radio uit zonder dat de speakers hebt na laten spelen op wat lager volume. De spoel word dan soms zo heet dat de lijm zacht word vervolgens bij afkoelen zonder spelen zit de spoel niet meer goed.
Kortom vaak defect dan.
15 maart 2014 om 06:05 In reactie op: binnenverlichtingsvertrager conrad–hoe/wat weerstand?? #18223975Als je canbus leds koopt kun je ze ook gewoon dimmen.
Dat gaat niet passen nie…
De gasklep van een x16xe gaat volgensmij niet 1 op 1passen, ik zou de kabels er dus ook mee afknippen.
Dan weet je zeker dat je alles hebt.Borgward Isabella TS sedan
Mits uitgeleerd kan iedereen met een opcom en de sec code van de auto hem inleren.
14 maart 2014 om 21:52 In reactie op: Gas blijft "hangen" tussen het schakelen (Vectra B met Z18XE #18115751Hier staat ook een Z18XE een corsa C gsi en een Zafira A en beiden hebben dat toch echt niet hoor.
Waaaarom zou ineens de Z18XE dat hebben en de overige niet?14 maart 2014 om 21:02 In reactie op: cruise controle progemeren lukt niet wie kan me helpen #18224002Welke motor zit erin?
Dan is er wat anders mis als ze niet in de ecu kunnen.Vaak hebben de Z22SE’s die olie verbruiken distributie schade gehad en zijn de kleppen dus geraakt.
Of kleprubbers versleten.Toevallig open luchtfilter inlegfilter? Haalt hij nog wel het zelfde toerental? Bandenspanning gecontroleerd?
14 maart 2014 om 20:56 In reactie op: Gas blijft "hangen" tussen het schakelen (Vectra B met Z18XE #18115748@wim-v6 wrote:
De Z18XE blijft altijd ietsje hangen toeren, om vervolgens gewoon naar stationair te zakken, of gewoon in toeren te zakken bij overschakelen..
Willem
Weet niet wat voor Z18XE;s jij hebt gehad, maar dan zijn die allemaal niet goed, hij hoort gewoonweg niet te blijven hangen.
Waar in hemelsnaam haal je dat vandaan dat dat normaal is. Je koppeling slijt er onnodig van hij hoort direct terug te zakken.dat past.
14 maart 2014 om 19:09 In reactie op: binnenverlichtingsvertrager conrad–hoe/wat weerstand?? #18223969zoals op de tekening de zwarte draad moet aan het chassis. En de rode moet aan de – kan van je lampje oude bedrading moet ook blijven.
Niks inderdaad weer van die acties wat toch niemand intereseert. En wel andere last van hebben die er niks mee temaken hebben.
Neem aan een x18xe1. In dat geval uitgeleerde ecu kopen van een x18xe1, x20xev, x20xer uit zafira, astra g of vectra b2 modellen. Of compleet met transponder en imobiliser indien niet uitgeleerd.
Nieuwe solex carberateur gekocht, van het weekend plaatsen en afstellen.
Of een Cih 6 in lijn of 2.2 2.4
Even wat anders, het belhouse van de TH180 is als het geod is demonteerbaar, daarna kun je zelf een juiste maken. Was dat niet handiger geweest. Ik denk ook dat de X20XEV en X20SE voor het gewicht toch wat aan de lichte kant is. De 2.3 heeft volgensmij bijna een evenhoog koppel. Dan zou je voor een 2.2 of V6 moeten gaan.
En als je het gaatje opboord, zakt de olie druk in de kop, en dat is ook niet echt gunstig.
Kan meerdere oorzaken hebben, als hij slecht start en vaak lang duurt met aanslaan, duid dat vaak op kapotte of bijna kapotte krukassensor.
Heeft die moeite met rondgooien? Sputtert die bij stationair in het begin zoja, vaak benzine pomp of cilinder vol met koelvloeistof (lek koppakking). Startmotor die er niet goed uit komt rateld meestal over het vliegwiel. Accu defect veroorzaakt traag rondgooien in veel gevallen. Startmotors gaan meestal helemaal stuk en doen niks meer, maar half nog niet veel meegemaakt.Je verliest dus koelvloeistof, als het niet onder de auto ligt en niet zichtbaar lekt, verbruikt je motorblok het dus (koppakking lek of warmtewisselaar) Heeft deze volgensmij niet. Wat dan vaak het geval is is dat je wel degelijk een lek hebt in het systeem, er ligt dan vaak niks onder, maar in je auto. Controleer eens of het nat is aan de beirijderskant. Als dat zo is, vaak kachel radiateur lek.
Heb die van M-tech,
Friederich en van Supersprint een gehad.En allemaal was het voor mij gewoon net niet.
Dus als ik het nog eens moet doen laat ik hem op maat maken.De Z16LET heeft GEEEN EGR.
Zijn twee verschilllende gas en benzine is appart, is het dat niet zou ik vermoeden krukassensor. Komt wel eens voor dat deze warm goede waardes geeft en koud slecht of geen en dan start die ook moeilijk of niet.
-
AuteurBerichten