Haasje17

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 4,201 tot 4,225 (van in totaal 8,592)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: MID INBOUWEN IN NIEUWE AUTO CORSA V6 #18204414

    weerstand moet parralel over de led ofwel een pootje aan de – en de andere aan de + kant bij de led.

    In reactie op: egr verwijder x20xev #18224120

    Boom en ECU van de C18XE pakken en dan heb je hem niet nodig.

    In reactie op: trillen/klapperen ‘center’speaker #18224112

    Vaak klapperen veroorzaakt doordat de speaker langdurig hoog belast is en daarna radio uit zonder dat de speakers hebt na laten spelen op wat lager volume. De spoel word dan soms zo heet dat de lijm zacht word vervolgens bij afkoelen zonder spelen zit de spoel niet meer goed.

    Kortom vaak defect dan.

    Als je canbus leds koopt kun je ze ook gewoon dimmen.

    In reactie op: vx powerbox x16xel-II ** video ** #18220515

    Dat gaat niet passen nie…

    De gasklep van een x16xe gaat volgensmij niet 1 op 1passen, ik zou de kabels er dus ook mee afknippen.
    Dan weet je zeker dat je alles hebt.

    In reactie op: raad je het plaatje ? #17427568

    Borgward Isabella TS sedan

    In reactie op: Help…..ecu overleden! #18223942

    Mits uitgeleerd kan iedereen met een opcom en de sec code van de auto hem inleren.

    Hier staat ook een Z18XE een corsa C gsi en een Zafira A en beiden hebben dat toch echt niet hoor.
    Waaaarom zou ineens de Z18XE dat hebben en de overige niet?

    Welke motor zit erin?
    Dan is er wat anders mis als ze niet in de ecu kunnen.

    In reactie op: welke olie voor eenZ-22-SE #18219705

    Vaak hebben de Z22SE’s die olie verbruiken distributie schade gehad en zijn de kleppen dus geraakt.
    Of kleprubbers versleten.

    In reactie op: Inhouden op top #18223953

    Toevallig open luchtfilter inlegfilter? Haalt hij nog wel het zelfde toerental? Bandenspanning gecontroleerd?

    @wim-v6 wrote:

    De Z18XE blijft altijd ietsje hangen toeren, om vervolgens gewoon naar stationair te zakken, of gewoon in toeren te zakken bij overschakelen..

    Willem

    Weet niet wat voor Z18XE;s jij hebt gehad, maar dan zijn die allemaal niet goed, hij hoort gewoonweg niet te blijven hangen.
    Waar in hemelsnaam haal je dat vandaan dat dat normaal is. Je koppeling slijt er onnodig van hij hoort direct terug te zakken.

    In reactie op: achterbank corsa b 3d in een corsa b 5d? #18223808

    dat past.

    zoals op de tekening de zwarte draad moet aan het chassis. En de rode moet aan de – kan van je lampje oude bedrading moet ook blijven.

    In reactie op: landelijke protest actie 7 maart, wie gaan er heen? #18219270

    Niks inderdaad weer van die acties wat toch niemand intereseert. En wel andere last van hebben die er niks mee temaken hebben.

    In reactie op: Help…..ecu overleden! #18223937

    Neem aan een x18xe1. In dat geval uitgeleerde ecu kopen van een x18xe1, x20xev, x20xer uit zafira, astra g of vectra b2 modellen. Of compleet met transponder en imobiliser indien niet uitgeleerd.

    In reactie op: Olympia Rekord 1955 #18176360

    Nieuwe solex carberateur gekocht, van het weekend plaatsen en afstellen.

    In reactie op: iemand ervaring met een X20XEV en een TH180 bak #18222216

    Of een Cih 6 in lijn of 2.2 2.4

    In reactie op: iemand ervaring met een X20XEV en een TH180 bak #18222215

    Even wat anders, het belhouse van de TH180 is als het geod is demonteerbaar, daarna kun je zelf een juiste maken. Was dat niet handiger geweest. Ik denk ook dat de X20XEV en X20SE voor het gewicht toch wat aan de lichte kant is. De 2.3 heeft volgensmij bijna een evenhoog koppel. Dan zou je voor een 2.2 of V6 moeten gaan.

    In reactie op: Meer olie naar stoters? #18223627

    En als je het gaatje opboord, zakt de olie druk in de kop, en dat is ook niet echt gunstig.

    In reactie op: startproblemen zafira a `99 x18xe1 #18223634

    Kan meerdere oorzaken hebben, als hij slecht start en vaak lang duurt met aanslaan, duid dat vaak op kapotte of bijna kapotte krukassensor.
    Heeft die moeite met rondgooien? Sputtert die bij stationair in het begin zoja, vaak benzine pomp of cilinder vol met koelvloeistof (lek koppakking). Startmotor die er niet goed uit komt rateld meestal over het vliegwiel. Accu defect veroorzaakt traag rondgooien in veel gevallen. Startmotors gaan meestal helemaal stuk en doen niks meer, maar half nog niet veel meegemaakt.

    In reactie op: Koelingprobleem #18223569

    Je verliest dus koelvloeistof, als het niet onder de auto ligt en niet zichtbaar lekt, verbruikt je motorblok het dus (koppakking lek of warmtewisselaar) Heeft deze volgensmij niet. Wat dan vaak het geval is is dat je wel degelijk een lek hebt in het systeem, er ligt dan vaak niks onder, maar in je auto. Controleer eens of het nat is aan de beirijderskant. Als dat zo is, vaak kachel radiateur lek.

    In reactie op: Welk uitlaatsysteem ? #18222784

    Heb die van M-tech,
    Friederich en van Supersprint een gehad.

    En allemaal was het voor mij gewoon net niet.
    Dus als ik het nog eens moet doen laat ik hem op maat maken.

    In reactie op: EGR klep Astra H 1.6T (Z16LET) #18223167

    De Z16LET heeft GEEEN EGR.

    In reactie op: Vectra b slaat op benzine niet in 1x aan [OPGELOST] #18219553

    Zijn twee verschilllende gas en benzine is appart, is het dat niet zou ik vermoeden krukassensor. Komt wel eens voor dat deze warm goede waardes geeft en koud slecht of geen en dan start die ook moeilijk of niet.

25 berichten aan het bekijken - 4,201 tot 4,225 (van in totaal 8,592)