Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
TJa, kan dus alleenmaar zeggen dat dus juist de kwaliteit van demping van een fox dus 100 keer beter is dan een remus.
Signaal is geen speciaal signaal maar een normaal puls signaal welke je ook vanaf een bobine of dynamo kunt nemen.
Heb je imitatie, orginele of 2e hans bobine?
de A14NET is wel degelijk op basis van de Z12XE. Dus ga er maar vanuit dat ze het zelfde euvel met de ketting hebben.
Achja weer zon geldklopperij ding, waar de overheid dan ineens geld voor heeft om tegenin te gaan, de grootste kostenpost zijn de niet werkende, en werkende popiejopie figuren welke geld kosten. Maar die zitten op zijn 25ste al achter de geraniums.
En weer euro’s in iets wat voor de meeste Nederlanders niks oplevert.
Onderblokken van de C20XE, C20LET en Z20LET hebben zelfde bevestegingspunten, ombouw hiervan is nagenoeg gelijk.
Bij de Z20LET heb je een balansas removal kit nodig om de karterpan passend te krijgen volgensmij.Wil je electronisch gas behouden en kabelboom zul je je kabelboom hier en daar moeten aanpassen, wil je met meganische gasklep rijden zul je naar een vrijprogrameerbaar systeem moeten.
Lamda die stuk is gaat het lampje branden, verkeerde waardes dan niet hoor.
Als je temp niet omhoog komt ga er maar vanuit dat je thermostaat open blijft staan.Ik dacht dat dat gewoon de benaming was in joegoslavie
Als je de knopjes van cruisecontrol ingedrukt houd omhoog of omlaag hoef je niet steeds te drukken en gaat die ook sneller en langzamer. En heb je geen last van de hikjes.
Te vroeg opschakelen veroorzaakt ook hoog verbruik, kapotter termostaat of tempsensor, of lamda.
Dan moet je nog wel steeds zon module kopen anders gaat het niet werken volgensmij.
Normaliter verbruikt een 2.2 vrijwel geen olie, degene die verbruiken hebben allemaal kettingspanner of ketting kapot gehad en kopschade opgelopen, of zijn te heet gelopen.
Even voor je gekeken, die ondersteund inderdaad geen remote control.
Dan moet je een JVC hebben die remote controll ready is. Dan een speciale module voor opel bijkopen en het werkt.En vele JVC radios welke stuurwielbediening ondersteunen, wel een module voor nodig.
Mijn advies terug naar de garage en geldmterug. Eigenlijk heeft je koppakking en andere delen een flinke optater gehad. Dus is wel een risico auto geworden op dat moment.
Als je hem in zn neutraalmzet ookmals die niet loopt moet je hem gewoon kunnen slepen.
Dat stuur is geen irmscher stuur maar een orgineel sport stuur, is zowel in de turbo als niet turbo gelevert.
11 april 2014 om 05:20 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227359Ehhhm waarom gebruik je dan niet gewoon xp mode, je gaat toch niet van andere partijen VMWare player enz. gebruiken als het al in windows zit. Beter nog dan kun je de snelkoppeling ook nog op je bureablad plaatsen en runnen vanuit windows 7.
Mocht je hulp nodig hebben, stuur me maar een pm.
De dealer houd je voor de gek, onderdelen voor de astra g zijn ook allemaal nog leverbaar.
7 april 2014 om 16:59 In reactie op: Stemmen fotowedstrijd 24: "Laat die snotneus maar eens zien" #18226634Mantadevil gestemd omdat het om neusjes gaat en niet om auto’s. En ik niet op mezelf mag stemmen.
Moet ook zonder kunne hoor is alleen even wat pielen. Gewoon goed op de markeringen letten en paar keer rond draaien voordat je hem start en de timing dus paar keer controleren als je met de hand draaid.
Een trage auto, maar wel distributie ketting.
Maar kwa snelheid zal deze wel net zo snel zijn als een 1.6 szr.Niet sport veren monteren, komt die achter omhoog te staan 2 cm. Of hulpveren voor aanhangwagen.
Of getrokken banden. Stuggere dempers is geen pretje.Poelie aangegeven met nummer 4. Ofwel waar de multiriem op ligt.
Daar zitten tanden op welke door een sensor worden geteld.Inderdaad oliefilter zit juist dicht bij de pomp dus als je daar meet meet je prima, de tempmeter in het carter geeft nooit goede waardes en dan gaat die zeker schommelen. Olie hoort rustig op te lopen en daarna rond de 100 te blijven.
Inderdaad, meters en sensoren van hetzelfde merk type paken anders kan het zijn dat er verschil in zit omdat deze op andere weerstand zijn afgesteld. Geld ook voor druksensor, koud kan oliedruk soms echt wel hoog uitkomen, als je gas geeft en je geeft veel gas, zie je dan ook dat de meter abrubt stopt en niet verder gaat? Of rustig. Want hij hoort abrupt te stoppen.
-
AuteurBerichten