Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je wat gas geeft veranderd het dan met het toerental mee?
Dan zou ik zeggen lager dat eruit ligt.7
De warmtegraad van de OPC bougies zijn anders. Omdat je turbo druk vulling hebt.
Aantal massa pennen aan een bougie, tja gm bougies hebben er twee.
Maar een of 4 kan ook.ECU wisselen maakt niks uit, maar als het lampje knippert en je omschrijving dat is de startonderbreking, dan start hij gaat het lampje knipperen en slaat die af. Lijkt erop dat je dus juist niet de oude ECU maar die van het nieuwe blok hebt gebruikt.
@Sense wrote:
Ik wil de kachelaradiateur gaan vervangen, ik kom er alleen niet goed bij. al die luchtkanalen en het dashboard zitten in de weg. Moet ik het hele dashboard demonteren of hoe zit dat?
Weet iemand ergens een instructie voor het vervangen van de kachelradiateur?
Als je een Behru kacelhuis hebt kunt je het demonteren door je middeconsole en handrembak te verwijderen.
Dan zit het onderste deel vastgeklikt met klemmetjes. Let op aan de buitenzijde ook afvoer van de airco demonteren!Dan kun je het onderste deel loshalen en zo de radiateur wisselen.
Heb je een Delphi kachelhuis moet je het gehele dasboard, kachelhuis en handrembak uit je auto demonteren voordat je erbij kan.
Injectoren gecontroleerd?
Fouten worden vaak veroorzaakt door bedrading welke van binnen is gebroken. Ook gaan hierdoor de stelmotoren stuk.
Dus als je motor stuk is tevens bedrading laten vervangen!27 april 2014 om 20:17 In reactie op: Corsa C/D naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #18230883M-tech verkoopt gewoon schakel ombouwkits voor de Crosa C. Corsa D zou ik niet aan beginnen, corsa c is kwa omkeuren ook al een redelijk prijzige stunt.
Zo remmerij is er nu helemaal onderuit. Wielen aan het stralen, maar wilde hem rollend houden, dus ff tijdelijk wat oude velgjes eronder.
Achter nieuwe trommels en voeringen besteld, tevens nieuwe ankerplaat. Als die binnen zijn de achteras compleet reviseren.
Daarna vooras reviseren, maar ombouwen naar kadett b schijfjes. Kan namelijk geen trommels meer krijgen en aangezien de rechter vrijwel helmaal op is maar een andere oplossing gezocht.
Gewoon bij de dealer.
Brandstof ontluchtingsklep.
27 april 2014 om 09:23 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227397Zit onder bij die 4 heb je een foto geappt.
27 april 2014 om 09:12 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227395bij de astra hangt de negatieve kant aan pin 33.
En de constante plus komt van pin 2 (85) van het k155 relais die ook weer aan de multitimer zit.
pin 8 (87) en 4 (30)is constant 12volt op het relais, pin6 (86) is pin 22 op de multitimer.deur switch is negatief geschakeld dus hangt aan de massa andere kant aan pin 14 op de multitimer.
Dus relais heb je ook nodig.
Zou iemand voor mij van zijn A, B of C kadett een foto kunnen maken van de fusee aan de voorzijde? Vanuit meerdere invalshoeken?
Ondanks dat velen weten wat het lampje dan zou moeten zijn, kanhet nogsteeds heeeeeel veel zijn.
Als je de foutcodes wist en je krijgt hem terug wat krijg je dan?
Dit lampje kan ook gaan branden bij overlaan van de bobine / slechte bougies. (klopsensor fout krijg je dan).
Vaak komt dat lampje dan pas als je wat hoger in toeren rijd.27 april 2014 om 07:53 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227393Lampje is niet heel moeilijk, de negatieve kant dus de min kant van de lamp moet je naar je Multi timer leggen en dan werkt het.
Multitimer pin 33. Schakelaars in de deuren moeten constante plus schakelen.Bij mijn JVC radio met stuurwielbediening lichten de knoppen op, dus vermoed bij jou ook.
In vectra’s zijn soms ncdc en ncdr radios 2 din geleverd met cid. Deze werken ook in de astra G.
Heeft de cid een aparte rgb aansluiting dan niet.Waar hebde die aangeschaft, ik zoek ook nog een nieuwe…
Ken je niemand met een dremel?
CD kun je gewoon een kopie van de meest recente kaart 2011 gebruiken, mits die verder niet stuk is. Is bij de dealer wel leverbaar maar niet betaalbaar. Handremhoes is gewoon nog leverbaar.
In jou astra g zit een GID met oude type stekker, daar kun je gewoon een CID aan hangen en dan moet het werken.
De boordcomputer functies zitten in de radio. En die ben je dus kwijt als je hem vervangt.Wil je dan toch de opties hendel monteren en een MID aanschaffen.
Kijk even of die ook niet bij de waterpomp lekt, vaak valt dat niet op omdat die achter de distributie kap zit en het verdampt is voordat het beneden is.
of het lekt ervoor weg, haal je vloerbedekking maar eens omhoog en de isolatie.
Haal je interieurfilter er maar uit, als er een plasje in het kachelhuis staat weet je meestal genoeg.
-
AuteurBerichten
