Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ge kunt ook altijd wat te zeike hebbe. :puke
Beetje normaal graag, ik zie het kwaaie niet zo
Nee, trommel is gewoon vlak.
Ik was bezig met mijn oldtimer, velg aan de achterkant gedemonteerd. En toen dacht ik meteen hieraan.
Zie hier, de manta, kadett, rekord en gt oldtimers hebben dit als achterste wielnaaf:
Als er dan nog een trommel in dit geval of schijf overheen komt heeft de centreerring ook geen enkel functie.
Deze worden dus niet gecentreerd middels de uitsparing maar gewoon door aandraaien van bouten op juiste volgorde en sterkte.Of aandrijfas kering.
Ja maar zie ook dat je bak wel wat nat is van de olie, en kan nu niet echt zien, maar als de olie rood van kleur is is het mischien wel je bak welke lekt.
Zou kunne had het bij scherpe nokken bij mijn Z16XE ook, gewoon even uitfrezen.
assen en leidingen passen gewoon, achter moet je ze wel wat verbuigen om ze passend te krijgen.
Draadboom aan het solderen zijn, dan even blind voelen waar je je soldeerbout ook weer had liggen.
Of even iets demonteren, wegleggen op de auto, dan vergeten rondje rijden en denken waar had ik dat ook alweer gelaten?KM signaal komt van de abs naaf af en blijft gewon gelijk, je kunt enkel nu een hogere snelheid zien op je teller.
Ofwel werkt gewoon!30 april 2014 om 22:03 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227404Inderdaad verhaal wat betrefd lampje klopt,
Wat je ook kunt doen, volgensmij heeft jou corsa geen safe lock is de safelock functie gebruiken voor je ramen.
Dan sluiten de ramen pas als je hem voor een 2de keer op slot doet. heb ik ook bij de astra zonder comfort module.30 april 2014 om 15:45 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227398Bij oudere astras zit het anders geschakeld,
Daar hangt de lamp aan constante plus, de andere zijde hangt aan pin33 (grijs) van de multitimer.
De deurschakelaar hangt aan pin14 (grijs (schakelaar pin2)) en 15 (blauw (schaklaar pin1)) van de multitimer.Denk dat er wel meer ingevoerde zijn.
Zoek je nu een kap voor een Z20LET, X20XEV?
Ballasten kun je prima van goedkoop merk kopen, koop dan wel lampen met het jusite wattage.
Lampen van een goed merkt, ik heb diverse ballasten gehad, al die jing jang troep werkt beter dan de pilot balasten.
Lampen daarintegen zijn weer minder.Heb je foto’s onder mijn Rekord Olympia zit 1 as met aan de voorzijde en achterzijde en kruis koppeling. (met pen welke in de bak en dif gaat)
28 april 2014 om 17:18 In reactie op: rammelen bij starten en schakelen vectra 1.9cdti dth #18228884Vliegwiel kan je gewoon ook voor een niet 2 massa vliegwiel vervangen, bakken gaan zowel met als zonder 2 massa vliegwiel stuk.
oja deze stekker heb je nodig (wel solderen). http://www.ebay.nl/itm/NEU-Xenon-Scheinwerfer-Adapter-Kabel-Set-Opel-Astra-G-/130831949719?pt=DE_Autoteile&hash=item1e76311f97″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Als het een stekker is http://modifystreet.com/ebay/P/D2-ADP-001-2PC.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
zoals deze. Moeten er d2s lampen in, neem aan dat je de orginele opel xenon koplampen hebt.Stekker met draad zijn los tekoop, zijn meerdere die deze ook bij de depo hebben gebruikt.
Depos zijn namelijk ook leverbaar met multistekker.Jij hebt d2s lampen nodig, zijn ook te krijgen met aftermarket aansluting voor op een losse ballast.
zijn voor en achter even groot, meen 16,5.
Tja, wat wil je berijken met versterker en speakers, zou tevens flink demping aanpassen.
Inderdaad, je weet zeker dat het de oude ecu is heb je hem niet verwisselt?
Controleer anders eens de bedrading naar de ecu.
Was de kabelboom en sensoren wezelijk anders?ALs je de ecu wisselt wel ja, maar of je hem wisselt of de oude gebruikt maakt niet uit hoort niet per defenitie bij die motor. Tenzij je natuurlijk compleet ander blok erin hangt met andere inhoud enz.
-
AuteurBerichten












