Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ziet er goed uit zon kadett je.
Rooser wat er in zat is een db killer, zit erin om te voldoen aan bepaalde type goedkeuring in bepaalde landen.
nieuwe dynamo zal om en nabij de 100 euro kosten, garage kan dit controleren, maar kun je zelf ook met een multimeter. Uren ja afhankelijk van de garage dus voor 200 zou je wel klaar moeten zijn. Niet bij de dealer een dynamo kopen maar een ruildynamo halen anders kost het je een vermogen.
Waarschinijk toch niet goed geballanceerd of gemonteerd, met luchtsleutel.
Anders pomp je banden eens een keer op op 3 bar.
Ik vermoed dat je gasklep problemen veroorzaakt, dat deze stuk is of je nokkenas sensor.
Controleer ook even je slangen van en naar de turbo op lekkage.
Uitlezen zal weinig effect hebben, je accu lampje brand, omdat je elektrische bekrachtiging hebt word deze uitgeschakeld, bij een defecte accu of dynamo.
Meet eens het voltage op de accu bij draaiende motor. Als dit niet boven de 13 volt uit komt is je dynamo stuk. Lieftst 14,4 volt.
17 mei 2014 om 18:28 In reactie op: remmen voorzijde vervangen van massief naar geventileerd? #18234285En je mag inderdaad maar 130, maar een sportief rijder trekt sneller op als de gemiddelde, en wil dus ook sneller kunnen remmen. En wat een zever van de verkeerde auto onder je kont, niet alleen audi’s zijn snelle autos.
Ik heb nu opc remmerij onder mn auto, en vergelijk je dat met standaard remt het vele male beter en voel ik me een stuk veiliger op de weg.
Laatst ontstond er file, ik moest flink in de remmen, maar ik stond stil, links en rechts kwamen de autos voorbij omdat ze niet optijd stil stonden.
Advies, ga niet enkel je schijven vervangen voor geventileerde, maar ook voor groter, anders gewoon orgineel houden.
http://www.exhaustvideos.com/faq/how-to-calculate-muffler-size-pipe-diameter/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je hem uitleest in de ecu zie je dan wel een km snelheid? Zoniet lees de abs unit uit zie je daar een snelheid? Nee lees de sensoren uit, ziet je daar snelheid?
De netwerkkaart is wel gigabit, maar de driver ondersteund het niet om dit geforceerd in te stellen. Let op met routers of accespoints met veel zendvermogen, want op moment dat je laptop hem ziet, wil dat nog niet zeggen dat het werkt, hij moet namelijk ook terug kunnen zenden. En je laptop heeft geen zendvermogen van 1 watt.
Met een opcom kun je de ecu ook inleren kost je 3 tientjes.
Waneer de krukas en nokkenassensor niet goed werken kun je dit beide krijgen. Geen imitatie rommel kopen werkt ook vaak niet goed.
Tevens je distributie timing controleren, als deze niet goed staat zelfde fout.
Het niet reageren van de km teller komt door een defecte abs sensor.
Het stroef schakelen, zal ontstaan zijn door niet juist monteren van de schakelstang na revisie, dus opnieuw afstellen zal het probleem oplossen.Licht sturen is vrij normaal, vooral omdat het motortje ook niet veel weegt, banden niet erg breed zijn en velgen niet erg groot.
@wim-v6 wrote:
Ja een Revisiemotor kan en wil nog wel eens olieverbruik vertonen, ligt aan de rede waarom deze motor gereviseerd.
Willem
Waarom zou een revisie motor dat nu doen? Goed gereviseerde motor is als nieuw!
draadje vergeten? Of met monteren wat aan gedtrokken en gebroken?
en adapters ook rekening houden met dikte en dus je et waarde die weer veranderd.
Ow haha, komt vast goed!
Motor is niet geschikt voor gas, zelfde problemen als van de astra H met Z16XER en Z18XER.
7 mei 2014 om 23:25 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227407Of heb je hem aan de safe lock hangen, het sluiten van de deuren. Dit werkt niet als er een grootverbruiker is, dat wil zeggen je kiekert meet het stroomverbruik op moment van sluiten en gaat dan niet op slot omdat je er anders niet meer in kan.
maar dan zou je twee maal moeten drukken op de sluit knop.
Wat mij lijkt is massa probleem als ik de omschrijving lees, dan krijg je ook motoren die niet willen omdat er te weinig spanning over de motoren komt te staan.7 mei 2014 om 10:36 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094986@ginodem wrote:
Hier ook het zelfde probleem, ik rij met een Insignia 1800 Nafte
Ik rij met een Opel Insignia van iets meer dan 4jr oud en slechts 45.000km op de teller.
Recent hebben we de versnellingsbak Type M32 moeten laten herstellen, layers moesten vervangen worden.
In Garage Vanneste te Harelbeke vertelden ze ons dat we niet de enige waren met dit probleem, de layers
worden te nauw gemonteerd waardoor ze niet genoeg plaats meer hebben als ze warm hebben.
Doordat we helaas geen kilometervreters zijn komt dit na zijn 4jaar zijnde pas aan het licht en hebben we
geen garantie meer. Opel Vanneste adviseerde ons om naar de klantendienst te bellen en hebben dit dan ook
gedaan. Volgens de klantendienst hebben we geen recht meer op garantie en dit omwille van het feit dat het
probleem met Type 32 geen gekend probleem (nogthans hier al verschillende berichten gelezen) en omdat we voor onderhoud naar
een andere opel garage zijn geweest, nml Opel Steeland te Deerlijk die volgens Opel geen erkend hersteller is.
We hebben, en dat is ons zo letterlijk telefonisch medegedeeld onze ‘good-will’ niet getoond en dat mensen die
een nieuwe auto kopen bij Opel Steeland en hem daar laten herstellen en/of onderhoud heeft geen recht hebben op een mogelijks tussenkomst van Opel als blijkt dat er
een fout is aan de auto.
Dit is echt absurd voor woorden en zijn dan ook diep teleurgesteld in de Service van Opel.Toch gaat er hier wat mis,
op moment dat er problemen zijn buiten garantie, dient de klant pas contact op te nemen met opel nederland waneer de dealer niets meer doet.
De Dealer hoort contact op te nemen met opel nederland om een coulance regeleing te treffen niet de klant.
Ook opel nederland levert geen service, de service hoort afkomstig te zijn van de dealer die dat dan weer moet verhalen bij opel nederland.Veel dealers zijn geen orgineel merkdealer meer wegens de crisis, in dat geval is het gewoonweg de dealer zijn probleem om het op te lossen en niet opel nederland.
Had hem gemaild voor de complete as, maar was me te prijzig, heb hem nog een mailtje gestuurd.
@2000 wrote:
Bij mijn weten verbruiken bijna alle 2.2’s een aardige slok olie.
De Z22SE hoort GEEN olie te verbruiken doen ze dat hebben ze meestal kopschade gehad of warmloper.
Iemand een idee waar ik aan wiellagers, pakking en komplete remset (voering / cylinder) kan komen?
Die van een Manta A passen ook, maar dan moet ik ook de ankerplaat hebben. (200mm trommels)
Volgensmij zijn beide nodig, inlaat en uitlaatkleppen verschillen dacht ik.
-
AuteurBerichten

