Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Goed bezig, wat zijn we toch wel een stelletje gekke willen allemaal die oude rommel op de weg houden. :wors
distributieriem wel optijd?
OJa en er zitten hiervoor dus geen draadjes in je steunen ofzo he.
De astra g heeft in princiepe active hoofdsteunen zover ik weet:
Opel op de zogenaamde actieve hoofdsteunen. Dit zijn geen hoofdsteunen die de hele rit met de bestuurder babbelen of zich met de rijstijl bemoeien. Het is een systeem waarbij de druk van de rug, in geval van een aanrijding van achter, de hoofdsteunen naar voren duwt om het hoofd op te vangen en nekletsel voorkomt.
Dit bebeurd overigens gelijktijdig met airbag en gordelspanner.
meestal heb je meerdere blauw rode.
EDIT: sommige autos hebben ook een soort relais wat tussen de pulsgever en de tellerbak zit en gaan niet via de ecu.
Vervang je remschijven en blokken maar. geheid schijven krom geremd.
Advies, ga eerst maar eens op de rollerbank en laat hem daar afstellen. Letop net naar zon chipper gaan welke met de kap open en zonder lamda chipt. Want meestal schrijven die wel wat op maat maar weet je nog niet of het nu goed is, vaak loopt die dan veel te rijk in bepaalde of arm op bepaalde momenten. Kom je er dan achter dat je benzine druk tekort komt ga dan kijken naar een andere drukregelaar.
Voor en zijkant passen, achter niet.
Denk echt dat het in het contactslot zit. En niet in de sleutel.
Ik heb het eens in mijn astra g ingebouwd, ik had de orginele radio behouden. En tevens een ernaast ingebouwd. Hiervoor moet je een 2e iso stekker maken. Dan kun je twee radios voorzien van spanning. De orginele radio monteer je een high low converter aan en dan gebruik je de input kanalen van de 2e radio om je geluid van de orginele over te sturen (letop de radio moet dan wel een tulip ingang hebben).
Zoniet kun je ook nog een carkit achtig apparaat zoeken wat je geluid over je speakers kan afspelen van de navigatie.
De cim module hoeft niet vervangen enkel cruise control ingeleerd! Stelletje sukkels daar bij de dealer (of heel slim door veel geld te verdiennen).
Ik weet niet wat bij jou klokveer is, maar ik denk dat het tot aan de knoppen is voorbereid. Zoniet, zal waarschijnlijk de bedrading van de cim naar de knoppen nog gelegd moeten worden.
3 juni 2014 om 12:46 In reactie op: Astra G Coupe trekt raam niet altijd goed naar beneden #18236951Ik zou verwachten dat het slijtage is van mechanische delen.
Zeker omdat het aan de andere kant niet zo is.Raammeganischme of dergelijke. Doet de raam bij openen en sluiten er langer over links als bijv rechts?
Heb je een comfort module voor sluiten van je ramen?
Motoren zijn prima motoren, gebaseerd op de eerdere Z12XE motortjes, hierbij komt het met regelmaat door waneer olie niet goed op pijl gehouden word dat de ketting en kettingspanners slijten en op den duur vervangen moeten worden. (vaak hoor je dit door een lichte ratel tijdens starten en of rijden).
Ketting is niet per definitie onderhoudsvrij en moet ook gecontroleerd worden!!
X20XEV is net zo goed als een C20XE enkel vermogen wat minder, met nokkenassen van een XER of aftermarket leveren ze zelfs meer vermogen.
C20XE heeft een aantal koppen welke vele malen slechter zijn dan die van een X20XEV.
Onderblkken van de X20XEV zijn beter, drijfstangen zijn bij de C20XE beter.Ofwel kortom maakt geen fluit uit.
Verder is de ombouw fysiek gelijk aan de C20XE. motorsteunen en dergelijke zijn uitwisselbaar met een X20XEV versnellingsbakken ook. kabelboom en ecu niet. kabelboom van een X20XEV is wel weer uitwisselbaar met die van een X18XE en een C18XE(L).
Ik zou verwachten van niet als die geen vonk geeft. anders even uitlezen.
Ziet er goed uit, zitten je fans zo niet wat ongelukkig? Achter de balk? Of was er onder geen ruimte meer?
@Knoxxio wrote:
@Haasje17 wrote:
Vertel eens welke dealer je bent geweest, alles waar je over klaagt moet toch echt duidelijk zijn bij de dealer.
En word als het goed is ook vermeld. Overigens zijn er wel memory seats verkrijgbaar in de cascada.De dealer is Broekhuis.
Helaas echt geen memoryseats; dacht eerst dat ik me, of de dealer zich vergiste.
We hebben het duurste interieur. De UK versie heeft dit wel, maar de EU versies (ook Duitse) hebben dit niet.
Vanaf productie 2014-2 is veel gewijzigd; zelfs geen reservewiel uitsparing meer, terwijl dit gewoon besteld kon worden en ook op de lijst stond.Denk toch dat de dealer je bij de neus heeft genomen.
Had het gezien, haha maar mn orginele velgen moeten nog passen he en das nu al krap.
En dan moet ik mn naven ook veranderen.Goed bezig!
Denk niet dat het rammelen een motorsteun is.
Motorsteun kun je makkelijk controleren zet de auto in zn 1 niet op de handrem en duw en trek even aan de auto, je ziet snel hoever je motor openeer gaat en welke steun er mischien stuk kan zijn.Zitten 4 steunen voor onder, achter onder. onder de accu op de bak en en onder het luchtfilter.
Rammelen kan ook druklager of waterpomp zijn.
Het easytronic systeem even laten controleren bij een expert, afstellen en storingen hieraan komen vaak voor en vaak niet ervare dealers krijgen het niet of niet goed opgelost.
Ik zou verwachten een vaccum lek of lekke pakking.
In princiepe kun je op elk motorblok ongeacht hoe hoog de compressie is een turbo bouwen. Enkel moet je dan de laaddruk niet te hoog maken. In geval van een c20ne of seh kun je best ver gaan aangezien de compressie niet al te hoog is.
Er is niet zomaar te zeggen hoever je kunt gaan je moet daar goed over nadenken, dus als het kapot mag lekker experimenteren en ervaring op doen. Mag het niet stuk moet het gewoon rijden. niet aan beginnen.
Er zullen wel mensen zijn die zeggen, waarom houd je het niet origineel. Nou ik heb de origineel trommels en ankerplaten nog bewaard.
De ankerplaat van de rechterkant is dermate rot dat die vervangen moest worden en remmen was niet echt naar mijn zin dus ik heb het gedemonteerd en aan de voorzijde schijven gemonteerd:

Achter blijft origneel, enkel heb ik daar nu nieuwe voering en remcilinders voor liggen.
-
AuteurBerichten
