Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarschijnlijk brand er ook een lampje? Dit duid op een probleem met het koelsysteem en dan springen ze als veiligheid aan.
Kapotten temperstuursensor of koelmodule.Ik heb nu een aftermarket, maar baal ervan, pasvorm is niet geweldig.
Deze heeft geen Electronisch gas, maar wel een stappenmotor voor het stationair toerental. Een scheur in de facuum slangen ofzo of bij wisselen koppakking pakking van het inlaatspruitstuk ofzo niet vervangen en wel losgehad bijv.
Vervangen is zelf te doen mits hij echt goed lek is, dan is het systeem toch al leeg. Wel even laten afperssen na het monteren.
Let op er zijn 2 type bij de astra g. En deze zijn niet uitwisselbaar.
Als de temperatuur dan hoger oploopt, zit ik beetje te denken dat ze de koppakking niet goed hebben vervangen.
Toetental zou ik dan eerder denken aan een vacuum lek. Maar kan ook de stappenmotor zijn welke vuil is of aan vervanging toe is (uitgesleten)
maar de 1.6 16v heeft toch een dis bobine?
Choke heeft die niet echt. vaak vacuum lek. Of gasklep postie sensor.
ik neem aan ene X16XE dus nee denk dat je klepdeksel pakking lekt.
Advies als je weet wie het is en je weet het zeker. Gewoon zelf terughalen, politie van tegenwoordig vind het toch pas terug als het vernield is of kunnen toch niet meer bepalen van wie het is en laten het zo.
Een bobine lekt geen olie, maar veroorzaakt wel het stoteren zeker als hij onder olie zit. Los je lek eens op maak de bobine schoon en kijk dan eens.
14 juni 2014 om 17:39 In reactie op: Stuur huis Astra G begint met lekken Wat is wijsheid??? #18238465Gewoon repareren, nieuw of van de sloop alletwee een optie, zeker als hij nergens rot is.
Een powerbox op een gechipte auto is niet verstandig, je gaat dan 2 keer chippen als het waren.
Dat gaat niet werken of het gaat je je motorblok kosten.Zoiezo is een powerbox geen goede manier van chippen.
Zou inderdaad even langs een revisie bedrijf gaan, maar scheurtjes daar zorgen doorgaan niet of nauwelijks voor problemen.
Het is vooral voorkomen dat het verder scheurt.
Op je benzine rail zit een zwart dopje, als je deze eraf draait zit daar een pennetje achter. Druk deze in en kijk of er met druk benzine uit komt gespoten. Zorg dat je niet knoeit op warme motor dus dek het even af ofzo. Als je test na doorstarten en na een paar uur stilstaan en je ziet een groot verschil is waarschijnlijk je drukregelaar stuk.
Is er niet of nauwelijks verschil, zal het een van je toerental sensoren zijn of wat wel eens voorkomt bij de vectra c een defecte benzine pomp.
De rede is vooral om te kunne constateren dat er wat mis is. Als je distributie te slap staat of verspringt voorkomt deze hiermee dat het stuk gaat.
Ligt aan de hardhei van de dempersvan de schoefset. Uitleinen zal enkel ervoor zorgen dat je stuur niet gaat draaien bij putjes, maar de stugheid zal zo blijven. Schroefset kopen welk in hardheid instelbaar is. Ken blue line niet, dus heb geen idee of het een goed of slecht merk is.
Zonder krukas signaal slaat die zoiezo niet aan.
of je tellerunit als ik de foutcodes moet geloven. Sleutel en transponder veroorzaken andere melding en storingscode.
Krukassensor stuk, geeft die niet aan als die stuk is omdat deze steeds weer bij starten word gereset!
Dan kun je beter het systeem van de astra G pakken welke geen abs heeft.
Deze heeft linksvoor een sensor op het wiel, welke het signaal van de teller genereert.of merriva, zelfde manier:
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=39&t=18671″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Volgensmij moet jij een pulse converter hebben, een soort relais. even goed zoeken bij welke auto’s die zijn gebruikt.
Ik denk dat de zekering van je continu spanning defect is. Als je het dan op de geschakelde spanning aansluit allemaal werkt het, maar dan verlies de radio het geheugen.
Het vermogen verschil is goed merkbaar, kosten op het moment voor autos varieren nogal, het hangt er maar net van af hoe goed de staat van de auto is.
Heb je al geprobeerd om spanning op de draad te meten?
gaat er bij remmen mischien een andere lamp oplichten?
Massa draad (bruin) gecontroleerd? -
AuteurBerichten


