Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
25 juni 2014 om 14:58 In reactie op: Z22se Motor verbruikt olie update. (Z22se Olie verbruik) #18239474
Jos, de autos die ik ken met Z22SE motor met orignele ketting hebben 0,0 olieverbruik. Degene met vervangen ketting meestal niet meer, omdat die gebroken is geweest of gerekt waardoor de kop beschadigd is geraakt.
Zorg dat je pakkingen in huis hebt als je je inlaat gaat loshalen.
Denk dat je veer te zwak is waardoor die vroegtijdig open gaat. Sommige kun je strakker stellen weet niet of dat ook kan bij deze.
De Opel Omega V8 zou ook nog kunnen.
De Astra OPC Extreme?
Let op om schijven 280 te plaatsen moet je ook je klauwen en fusee voor vervangen omdat je remklauwen nu deel uitmaken van de fusee.
@z20leh wrote:
@Stephano wrote:
[quote=”z20leh”waarom oplichting?
koppel is belangrijker dan pk.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
Uhm, koppel + toerental = pk. Dus hoezo is koppel belangrijker dan pk? Het is onderdeel van. :angel
jha weet ik.
je rijd toch bijna altijd op koppel, ik dan toch. pk ligt dan ook helemaal vanachter in de toeren.
het is nu juist dat het koppel een auto snel maakt.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4[/quote]
Je rijd niet op koppel of pk, wat een auto snel maakt zijn nog altijd de pk’s.
Koppel is de kracht welke afgezet word, pk is de tijd (toerental) waarin die kracht word afgezet.@jraaf wrote:
@Haasje17 wrote:
Toetfilter verwijderen helpt ook.
Beste MOD tot nu toe aan mijn vec :puke
Groet jraaf
Tja, geen idee hoor, maar dan is de vraag dus waarom wel waarom niet?
En beargumenteren, dan heeft de topic starter er misschien ook wat aan.Normaal gezien levert het verwijderen ervan namelijk geen enkel probleem op.
Roetfilter verwijderen helpt ook.
Koppakking is nog goed vind ik raar, want als je dat kan controleren is die dus niet meer goed.
Hoelang stond die stil? Zonder olie op de zuigers lekt die altijd een beetje.Toerental is die echt niet van stuk gegaan.
Denk dat je gewoon een defect blok dr in heb gehangen vooraf al.22 juni 2014 om 21:03 In reactie op: Z22se Motor verbruikt olie update. (Z22se Olie verbruik) #18239470Z22SE zijn eigenlijk blokken welke normaal gezien helemaal geen olie horen te verbruiken.
Vele die olie verbruiken hebben vaak een kapotte ketting of kettingspanner gehad waardoor ze intern schade hebben opgelopen waardoor ze gaan gebruiken. Ook kan het met de carterontluchting temaken hebben, maar in dat geval zou ik je gasklep eens inspecteren, als die goed zwart ziet zou dat het kunnen zijn. Er hoort dus geen olie in het inlaat kanaal te zitten dan werkt je carterontluchting niet goed.22 juni 2014 om 16:51 In reactie op: Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda! #18211160inderdaad die bedoelde ik.
22 juni 2014 om 16:34 In reactie op: Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda! #18211158@Juffer1 wrote:
Vanmiddag ook even de Astra aangeslingerd richting Breda en met wat leden van de Astra Tuning Club de meeting bezocht.
Erg leuk opgezet, mooie plek en ook erg goed weer.
Mooie diversiteit van auto’s met erg mooi spul :thumbup@wim-v6 wrote:
Uit mijn Jaren Ervaring van diverse merken meetings bezoeken ben ik tot de Conclusie gekomen dat waar ook in Europa de Civic Rijders op wat voor meeting dan ook, en ten aller tijden, in staat zijn een Streep rubber neer te leggen, ook al is het tegen de Regels in.
WillemVandaag 3 van die “Jappen” aanwezig, en raad eens Haasje ?….
Ik heb ze gezien, en raad eens, was enkel wat onschuldig speels geluid, maar er was er één die spande de kroon. En raad eens er zat een opel badge op en was oranje van kleur en had 4×4 :jerry
29 tanden, maar diameter buiten is 79mm.
Volgensmij een vectra.
Dan denk ik toch defecte sensor of kabelbreuk van de sensor, massa probleem kan ook nog.
Niet meer aan gedacht, net wel over een aandrijfas gestruikeld dus ik zal eens kijke zometeen.
Lees dit eens door als je wat over weerstanden en vermogens wil weten:
http://www.popschoolmaastricht.nl/college_luidsprekers_parallel_serie.php” onclick=”window.open(this.href);return false;ik zal morgen avond eens voor je kijken.
19 juni 2014 om 16:30 In reactie op: Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda! #18211129Voor mij is het even een twijfel geval of ik kom. En anders maar even.
Remvloeistof controleren, of schakelaar van de handrem niet goed meer. Anders uitlezen dan weet je waarom het brand.
Dat past van een 3 deurs helemaal, van een station ook, de achterbank van coupe moet wel wat aangepast worden om te passen.
Nee dat zit alleen bij de oude type motoren waar de carterpan niet op de bak aansluit.
Overigens die naafdoppen die men bedoeld zijn niet je kapjes, maar die zitten er bij in belgieë gebouwde autos vaak ook niet op dus gewoon weglaten.
-
AuteurBerichten

