Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zat die niet ergens los in de sleutel? Anders gewoon compleet nieuwe print bestellen.
Het hoort te passen, ligt er beetje aan welke koppeling er aan de x14xe hangt, kan een 200 en 215mm zijn.
1 juli 2014 om 05:13 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240891Ze hebben maar één keer gechipt bij ut he. En het gaat mij niet om vermogen winst, maar de gehele koppel kromme zoals ut gechipt heeft en zoals dbilas hem zonder bank gemaakt heeft. Het verschil hat moeten zijn dat die van UT beter zou zijn geweest in plaats van slechter.
Motor loopt in beging veel te rijk en aan het eind te arm. Wat dus eigenlijk met chippen gecorrigeerd zou moeten zijn.
Nette manta, maar vind het altijd jammer dat de klassiekers dan met een c20xe worden uitgerust.
Tip bewaar het orgineel blok, orgineel levert die meer op dan verbouwd. Goed bezig verder hoor! :worsHeb je dan wel een MM lampje watwerkt?
Opbouw lijkt wat op die van een Corsa A of B zoals de motor er in hangt.
Als er nu een 1.3 in hangt en je hangt er een 1.3 in van een d kadett is het helemaal plug and play.
Steunen van de 1.3 passen dacht ik ook op de 1.4 en 1.6.Ziet eruit alsof het zou moeten werken.
Hij zal niet veel last hebben van het tanken van E10 maar E10 is wel wat schraler als benzine dus ik zou het gewoon op benzine houden.
30 juni 2014 om 20:09 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240889@pixels66 wrote:
Wat een discussie.. Ik kan me best voorstellen dat mensen dit op het forum kwijt willen, maar feit blijft dat de klant niet tevreden is met een product. Dan zul je als klant contact op moeten nemen met de verkoper.
Zal ff mooi zijn, dat ik een TV bij media markt koop, ik zet op internet dat hij kapot is, en dat zij MIJ eindeloos moeten bellen voor een oplossing? Zo werkt het niet in het bedrijfsleven. Zelf komen, dan is bijna IEDERE leverancier van producten bereid je te helpen, in welke vorm dan ook. Een antwoord krijg je sowieso. Ik zou ook echt niet achter mijn klanten aanlopen, dat staat het bedrijfsleven niet toe.
Ik ben persoonlijk erg tevreden met mijn chiptuning van UT. De auto rijdt beter, trekt beter. Alleen het zuiniger rijden verhaal gaat bij mij niet op. Dagelijks op cruise control naar werk, en stadsritten gaan precies hetzelfde. Verbruik is gelijk gebleven. Oja, en ik heb de stickers nooit gekregen ;-)
Al met al prima. Ik had een kleine vraag achteraf over noodloop. Netjes antwoord gehad, en hou het in de gaten, zodat als er iets gebeurt, ik gelijk bij UT terecht kan.
Eehm de media markt staat niet voor service en kwaliteit en is in principe enkel een dozen schuiver. En het gaat niet over reactie op het forum, ik heb vooraf ook pm gestuurd maar ze komen niet met een degelijke oplossing. Kleine bedrijven horen achter klanten aan te lopen doen ze dat niet kunnen ze niet blijven bestaan.
Johan heeft het hier ook nooit over, weet je hoe vaak ik al bij ut ben geweest om vervolgens weer naar huis te kunnen zonder dat er wat was gebeurd (ja oke een vermogenrun omdat ik er dan toch was tegen betaling) omdat de tools er niet waren, omdat vervolgens de huidige software niet gechipt kon worden en zo verder? Ik ben nooit tevreden geweest, maar heeft me veel tijd en moeite gekost.
Communicatie is er voldoende geweest, heb enkel lang gewacht met deze reactie in afwachting van wat beters.
Nou niet het issue, maar om je problemen vast te stellen van bijv koppakking is het nodig dat je het oplost. Alles wat stuk is maakt diagnose moeilijker.
Los eerst je koelvloeistof lek dan eens op. Als hij die niet verbruikt is het geen koelvloeistof wat de witte rook veroorzaakt, enkel olie veroorzaakt ook wit grijze rook als het genoeg olie is.
Klinkt mij als een probleem met de EGR, probleem met de uitlaat staat er los van.
als je opcom hebt even testen dan staat erbij welke pin die gebruikt.
Je stekker moet van diagnose signaal, constante, geschakelde + en massa zijn voorzien30 juni 2014 om 16:57 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240887@Unlimited Tuning wrote:
Laten we het hierbij houden. Ik wacht op het telefoontje van de 2 jongens.
Bij uitkomst laten we jullie dit meteen weten.Wat mij betreft einde discussie.
Beste Johan zo werkt het niet he, jij bent degene die met een oplossing zou moeten komen.
Ongeacht of ze je via mail, pm, forum aanspreken als je het op zou willen lossen.Als ik een klant krijg die klaagt en ik meld bel maar voor een oplossing dan gaat die echt niet bellen.
Dan verwacht die dat ik contact opneem om over een oplossing te praten. Doe ik dat niet zal die naar de concurrent gaan.Wat mij betreft is het ook einde discussie.
Waarschijnlijk was de rook tussen je accu en motor verbrande olie of koppelingsplaat.
Als er geen olie bij de koelvloeistof zit en het peil blijft gelijk is de kans niet heel groot op lekke koppakking, maar het zou ook kunnen dat die olie naar de zuigers lekt en dus benzine naar het olie kanaal en dan krijg je ook zoiets.30 juni 2014 om 04:54 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240862Beste Johan,
Ik heb contact met je gehad hierover een tijd terug via de PM en de reactie was dat ik altijd mocht langskomen om de originele software terug te laten zetten. Voor zover ik weet schiet ik daar dus ook niks mee op.
Beetje jammer dat je enkel telefonisch of via PM kritiek mag leveren.
@astraboy, wat ze ook beloven zuiniger van chippen word het nooit, ze vertellen je meer vermogen in elk toerental.
Dat wil dus zeggen dat dat ook ergens vandaan moet komen en dat komt niet uit de lucht vallen. Ofwel meer verbruik.
Enige optie is om het ongedaan te laten maken of door een andere chipper te laten beoordelen en eventueel aanpassen.
Het zal namelijk best zuiniger kunnen maar waarschijnlijk ook met minder vermogen winst.Harley Earl had wilde een van de eerste Amerikaanse sportwagens ontwerpen.
Omdat hij veel respect had voor zijn Duitse collega’s en de concurrentie op een verkeerd spoor te zetten noemde hij het project “Project Opel”.29 juni 2014 om 21:23 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240860@theunm wrote:
wil je dit publiek gaan aanvechten ?
lijkt me niet de weg naar een oplossing
Ik denk niet dat hij dit publiek wil aanvechten. Enkel zie je hier veel positieve reacties en vrijwel geen negatieve.
Nu durfde ik dat in eerste instantie ook niet op het forum te vermelden uit angst van commentaar van tevreden klanten.
Maar nadat het topic waarop ik had geregeerd was verdwenen dacht ik, hier klopt iets niet.En ik denk dat de topic starter dit ook dacht. Wanneer negatieve feedback word verwijderd word de klant hier niet mee geholpen.
Dit vind ik ook vreemd gedrag want waarom zou je een ontevreden klant niet tevreden willen stellen?29 juni 2014 om 21:18 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240859Inderdaad en daarop had ik geregeerd.
Ik ben zelf ook al een aantal keren bij UT geweest, op de bank om te testen, dat is leuk en je word vriendelijk onthaald.
Enkel de laatste keer dat ik ben geweest was voor chippen, wilde eerdere keren al laten chippen maar dat was onmogelijk.
Dbilas heeft beveiliging in de software waardoor dit niet mogelijk was.Dus ik naar de dealer en daar orginele software terug laten plaatsen. En terug naar UT om mijn auto te laten chippen.
De vermogen runs zagen er goed uit echter in de praktijk bleek dat de software van Dbilas vele malen beter was.
Je zag ook dat de runs vooraf geheel andere vermogenskrommes hadden dan de orignele software, de runs van ut leken heel veel op de orginele. Enkel haalde ik hier wel een hoger piekvermogen.Niet tevreden wat nu, ja ze kunnen de orginele software terug zetten. Rara welke zal dat zijn? Je raad het al die van de opel dealer.
DBilas heet gechipt op afstand via teamviewer aan een laptop zonder rollerbank en chipte vele malen beter dan op de rollerbank bij UT?Nu vind ik nog het meest vervelende dat toen ik daar kwam voor het eerst ze niet eens een Z16XE konden chippen. Ze hadden niet de benodigde tools. Ik heb daar terplekke staan mailen, whatsappen bellen om te achterhalen welke software door DBilas was gebruikt. Toen ik dat wist vermeld en bleek dat ze de tools hadden dus konden ze het proberen. Rara het werkte. Had op ze minst een bedankje verwacht.
Maar goed snap ook wel dat ze denken tja het is voor jou auto van belang dus zoek dat zelf maar uit.
Verder niks te klagen over de service, maar had er meer van verwacht.
Volgesmij is een van de stadslichten en een van de acherlicht met 1 zekering gezekerd.
En dan kan het ook nog de lichtcontrole module zijn.Bij GM bestond er een “Project Opel” enkel was het resultaat geen opel, welk merk en type was het resultaat van het project opel?
Controleer eens of een van je stadslichten het aan de voorzijde ook niet doet.
Emelba? Was ook een 4 zits cabrio.
Ik dacht dat in spanje enkel 1 corsa cabio is gebouwd een 4 zitter door general motors zelf.
hij heeft twinport systeem volgensmij hoort dat zo.
-
AuteurBerichten