Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb op mijn g redelijk veel steenslag, maar die roest na 10 jaar nogsteeds minder. dan op de fotos. als je garantie hebt naar de dealer ermee dit mag ook door steenslag niet tenzij je Mercedes rijd natuurlijk.
Zal geheid bobine zijn.
Bedoel je aan de voorkant of? Want de lip aan de zijkant hebben zoals de coupe als opc2 die aansluit tegen het carrosserie. De station heeft die niet. Kapje aan de voorkant hebben ze alletwee.
Meet maar of er spanning staat op de motor geen spanning, spanning meten op de weerstand. Wel spanning op de weerstand motor kapot.
Geen spanning op de weerstand toch iets met zekering of bekabeling.De Coupe en OPC skirts zijn gelijk, de opc station skirts zijn iets anders maar zien er hetzelfde uit en passen ook.
Ik heb 1 OPC en 1 Coupe skirt op mijn auto geen verschil. Behalve links en rechter versie dan.Staat gewoon in je handleiding. Schemas zijn niet zo makkelijk te vinden, kachel is waarschijnlijk de weerstand, doet deze het wel op de hoogste stand?
Waar heb je de lichtcontrole module vandaan? Niet toevallig het verkeerde type?
Dan is je tempmeter waarschijnlijk gewoon stuk.
strips erafhalen en dan poetsen en weer terug monteren.
Waarom heb je dat nodig? Wat is je bedoeling?
In sommige gevallen als je ABS hebt een een Motor ECU welke het ondersteund kun je het ook inschakelen.Assen zijn uitwisselbaar, je kunt ook die van een X20DTL, Y20DTH, Z22SE, X20XEV gebruiken (zowel Astra als Zafira).
Haha, tja nu de rest eromheen nog he.
Als ze hem dan uitlezen is het niet zo moeilijk zoeken, zowel in de motor ecu als koelmodule kunnen ze de temperatuur uitlezen in een van de ecu’s zal het signaal niet aanwezig zijn, dan weet je welke draad je moet zoeken. Zou naar een andere garage gaan dit kan niet zo moeilijk zijn dat ze het niet kunnen vinden.
Valt wel mee, drukgroep van een x14xe, x16xe, c16xe zijn allemaal t zelfde. die x18xe1 gaat daar in iedergeval niet door slippen ook niet met wat meer vermogen.
Maakt niks uit volgensmij. Is allemaal meer werk dan je zou verwachten.
Gewoon de 1.2 versnellingsbak houden heb je ook geen probleem met je teller.
Kabelboom moet je wel aanpassen.Ik zal er eens over nadenken? We hebben al zoveel gehad, dus zal morgen even wat verzinnen.
@okkie-001 wrote:
heey ron
ik zie jou altijd lekker bezig aan je auto
maar wat heb je nu nodig voor de remmen die jij nu voor rijd 288?
en ik heb trommels achter net wat jij had wat heb ik daar voor nodig ?wand ik wil zelf ook groter remmen en het bekt gewoon iets beter dan wat ik nu op mijn 17 inch heb
ik hoor het graag van jemvg michel
en zie je 6 september vast wel king:
Heb ik hierop al geantwoord? Enne slecht geheugen of agenda maar wat is dr ook weer op 6 sep?
Schakelmegeniek gewoon van een astra f of e kadett gebruiken, tunnel is anders dus je zal mischien wat aan moeten passen.
Maar volgensmij is dat wel te doen. Je moet in iedergeval de pook en het schakelmeganischme in de auto ook aanpassen.
Dit zul je dus uit een donor moeten slopen maakt niet zoveel uit of he een D E of F is.Ik weet niet of die test wel klopt, denk niet dat autos van voor 1990 opgenomen zijn. Tevens klopt de uitzonderen ook niet omdat er meerdere typen zijn welke niet geschikt zijn voor E10. Z20NET ook niet en nog meer van die Amerikaanse motoren.
gewicht maakt niet uit dat dat lichter is, diameter van de koppeling moet passen. Als dat niet past koppeling monteren welke bij het vliegwiel hoort.
Als dat werkt kun je met paparclip uitlezen, ik zou verwachten dat die brand of knippert als je bak niet goed schakelt.
Overigens heeft die wel een snelheid signaal nodig althans de ecu er van.Links en rechts misselen, maar er zijn ook banden welke geen draairichting hebben omdat beide helfte links en rechts dus andersom water afvoeren.
dat ziet er netjes uit.!
-
AuteurBerichten


