Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zakt je koelvloeistof pijl?
Dat poeder is gewoon zeg maar roest, aluminium dat oxideert is wit dus niks aan het handje.
Heb je airco? Zoja dan is dat plasje waarschijnlijk gewoon condens water.
Tja een drupje dat blijft hangen is zweten een drupje dat valt is lekken.Dat naar links trekken is niet goed. Controleren of je stuurinrichting nergens krom is of stuurkogel versleten.
Ik heb een nieuwe bedacht ik heb er lang over nagedacht.
Volgensmij shakelt hij op oliedruk. Niet op toerental.
@RISL wrote:
@Haasje17 wrote:
En het bouwjaar, en ben ik benieuwd hoe je die zo snel hebt gevonden. Ik dacht echt dat ik nu een onbekend merkt had. Omdat ik zelf thuis ben in de styer tractoren dacht ik dat deze wel uniek was. Haha.
Je hebt een “e” teveel.
Vanuit mijn interesse voor auto’s ben ik op een gegeven moment van alles gelezen en ben daarbij begonnen met de automerken die ik kende uit het dagelijks leven en veoeger reed een buurman van m’n ouders een Steyr-Puch Mercedes G-klasse.
Van mij mag Thaitanium de volgende plaatsen hoor, bouwjaar had ik niet geweten zonder het op te zoeken.Steyr bouwt nu nog motorblokken voor dit soort gevaartes. Enkel zonder Puch. Wat tracktoren betreft vallen ze tegenwoordig samen met d Case familie.
Inderdaad. Mag je met RISL uitvechten wie de nieuwe gaat doen.
De insignia heeft tegenwoordig ook steek 5×120.
Overgie modellen varieert afhankelijk van motortype tussen 5×105 en 5×115.En het bouwjaar, en ben ik benieuwd hoe je die zo snel hebt gevonden. Ik dacht echt dat ik nu een onbekend merkt had. Omdat ik zelf thuis ben in de styer tractoren dacht ik dat deze wel uniek was. Haha.
Je hebt een “e” teveel.
Canbus enzo valt allemaal wel mee alle elende is bij de meeste H’s in het begin geweest dus inmiddels al verholpen. In de g is een 68, 75 en 80 pk 1.7 geleverd. chipje doet wonderen op de 80 pk versie.
Sonde het is en blijft een auto van meer dan 10 jaar oud he.
@Famempeters wrote:
ik ga nu Opel bellen Haasje ik kom er op terug.
inmiddels gebeld en je hebt gelijk kunnen ze bestellen zijn nog paar op voorraad bij Opel.
wees echter iets terug houdende met een prijs neer zetten !!!
hij kost en dat is nou echt weer Opel hou je vast 107.50€ ex de BTW 130€ voor een stalen velg
zie velgen land met z,n stalen velgen van inderdaad gem 50€ per velg echter met die steek en midden gat niet te leveren.
dus svp ff voorzichtig met de prijs gert-jan gaf aan dat het hun inkoop prijs is dus let op Opel pakt gemiddeld 50% op de onderdelen
Weet niet hoe dicht je bij de duitse grens zit?
Maar ik zou ze bij de duitse dealer halen daar kosten ze echt maar 50 euro.ik denk dat die darmee een 394 bedoeld mr niet goed heeft afgelezen.
Die bestaat niet zover ik weet is de laagsmogelijk 355
Ziet er goed uit, maar denk dat als je hem laat taxeren zo de dagwaarden iets hoger is dan 500 euro.
Alle fiat diesels eigenlijk weg bij blijven is vaak elende.
@joop1970 wrote:
Dan is de zinklaag eronder gewoon niet beschadigd geraakt. bij de corsa B hen je onder de daklijsten ook vaak zat dat de kit weg is na 16 jaar en de zinklaag zichtbaar is, dat gaat in principe niet roesten.
Op het moment dat je daar een kras in maakt is het raak.Inderdaad, en een deel van de fotos daar is de lak er wel af, maar de zinklaag zou vreemd zijn omdat het echt maar een heeel klein puntje is. En dat roest ook.
Ow oke, ik dacht dat de diplomat 5×115 had.
@joop1970 wrote:
Niet dat ik hier nou keihard Opel ga lopen verdedigen maar dit is gewoon door invloed van buitenaf gebeurd. Ik geloof er niks van dat dit onder de lak vandaan komt, de laatste foto op de eerste post is duidelijk een plek waar iets hards de lak heeft geraakt.
Noem me veeleisend, maar ik vind het waardeloos. Dit demotiveert toch gigantisch om ooit nog een opel aan te schaffen?
Veeleisend, neuh. Onrealistisch vind in het wel. De auto is 4 jaar oud en er word mee gereden. Verwachten mensen nou echt dat zon ding zonder schade de rest van zijn leven meegaat.
Mensen denken echt dat nieuwe autos onsloopbaar zijn; het blijven gewoon geverfde mechanische machines die uit duizenden onderdelen bestaan en dat slijt door gebruik. Denk je dat dit bij andere merken minder is? De peugeot 208 van een maat van mij heeft na 2 jaar ook al roest plekjes op zn motorkap zitten.Als je kijkt naar de auto’s 10 jaar geleden en die met nu vergelijkt, trek dan de vergelijking nog eens. Toen was het de normaalste zaak dat je een lakstift had om beschadigingen bij te werken.
De plekjes zijn in ieder geval nu goed opgevuld. Het idee is eigenlijk dat je het in hele kleine beetjes doet. Bij Carclean.nl kun je setjes schuurpapier kopen (korrel heel hoog ~ 2000+) waarmee je de lak af kunt schuren om deze vervolgens te polijsten. Heb bij mn eigenauto zo een heel stuk van een kras weg gekregen.
Leg mij maar eens uit waarom ik nadat ik mijn astra al 6 jaar rijd er geen last van heb. Die steenslagdutsen roesten niet.
Naar de dealer gaan, zit volgensmij 10 jaar garantie op.
Of wim mischien kan het wel een olie koeler zijn. Dit is vast een A16XER volgensmij heeft die wel een oliekoeler.
Je moet even kijken bij sommige verkopers staat de powerband erbij vermeld. Als je die vergelijk met de duratie en spreiding op andere sites kun je het beste bepalen wat je nodig hebt.
Ow das een makkie das een elektrische sportauto de Venturi Fetish volgensmij gepresenteerd in 2006 had zon 300 pk. Hij kon ongeveer 340km rijden voordat die leeg was. 0 tot 100 in 4 sec.
Een kapotte EGR ook afgedopt geeft problemen die lijken op jou omschrijving.
Nee steekmaat komt niet overeen.
-
AuteurBerichten
