Haasje17

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 3,576 tot 3,600 (van in totaal 8,592)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: astra f lpg G3 geeft problemen #18244114

    Oorzaak is vaak luchtbellen, waterpomp of te weinig koelvloeistof in je systeem.

    In reactie op: astra f lpg G3 geeft problemen #18244112

    En dan start die wel op benzine? Verdamper zal wel bevriezen denk ik.

    In reactie op: Vul het verhaal aan…. #17839180

    lachte

    heeft je astra 4 of 5 gaats naven en de wielen? ET van de 4 gaats is namelijk ook anders.
    Ik heb namelijk rondom ook 205/55/16 liggen en voor 40mm verlaagd en achter 20 (affabriek) geen aanlopers ook niet met drempels enz.
    ET39 overigens. Orgineel opel velgen.

    In reactie op: behoorlijk snelle e-kadett #18198890

    Enne een keer geen c20xe tjes dr in…

    In reactie op: voorbeelden achterklep cleanen Astra G #18243966

    In reactie op: Z1.6XE Toerenteller.. #18243431

    Ik denk dat je dan een vacuum lek hebt. Hij regelt het zo ver mogelijk bij als hem dat lukt. En vaccuum slangen willen wel eens bij scheurtjes ook de scheurtjes dichtzuigen dus dan lijkt het alsof die niet lekt.

    In reactie op: stekker los #18244032

    temperatuursensor voor de buitentemperatuur?

    Niet gewoon banden velgen probleem? Dus niet goed gebalanceerd?

    In reactie op: Airco stopt er opeens mee #18244019

    Bij de meeste is de spoel gebroken en meet je helemaal geen weerstand meer.

    Boutje op de top erafdraaien daarna de riem eraf spoel eraf schuiven. en monteren in omgekeerde volgorde.

    In reactie op: x14xe moeite met blijven draaien #18243744

    Overigens de 1.2 8v is een heel degelijk blok, degelijker dan een x14xe. Ik weet niet wat voor rally cross je precies doet. Maar anders zou ik je auto gewoonweg lichter maken.

    Of een X14XE en de auto lichter maken.

    Heb je nu een C12NZ? Want dan zul je de kabelboom wel wat moeten aanpassen om het werkend te krijgen.

    In reactie op: Groeven remtrommel #18244001

    Ik weet niet om wat voor auto het gaat, maar als de lager in het trommel zit geperst. Zou ik deze meevervangen. Anders gewoon het lager wat je hebt laten voor wat het is als er geen speling op zit. Als je nieuwe voering monteert zou ik tevens de trommels vervangen.

    In reactie op: Met een schroefset onder je auto door belgie rijden #18243851

    @2000 wrote:

    @Haasje17 wrote:

    Waar denk jij dat ze in de rally sport mee rijden? Daarvan is het comfort echt beter dan orgineel. En zul je ook niet met je kop door het dak zitten bij een drempel.

    Het comfort of het rijgedrag? Kan me niet voorstellen dat een rally setup comfortabeler is dan standaard. Daar komt bij dat bij een schroefset de zooi serieus laag moet kunnen. In mijn beleving moét alles dan wel stug zijn want anders hou je geen bodem over. Natuurlijk zal een duurdere set beter en soepeler zijn, maar niet te vergelijken met origineel.

    ALs je stuiterend op je stoel zit kun je de auto niet meer onder controle houden. Dus zowel betere wegligging als comfort.

    In reactie op: Probleem met Opel Astra motorstoring #18237566

    zelf ecu opsturen naar een bedrijf die dat kan repareren, ben je ongeveer de helft of minder kwijt.

    In reactie op: Astra G pollenfilter #18243194

    dat komt omdat jij dan waarschijnlij keen Delphi kachelhuis hebt. welke niet vaak voorkomt.

    In reactie op: Wanneer distributieriem vervangen? #18243911

    120.000 km of 4 jaar. Inlcusief waterpomp

    In reactie op: Astra G pollenfilter #18243192

    Voor de astra G bestaan twee versies en die zijn verschillend. Voor deen Behru en een Delphi kachelhuis namelijk.

    In reactie op: Met een schroefset onder je auto door belgie rijden #18243843

    @Shane_Astra_g wrote:

    Ja, ben ik met je eens. Ta technics is niet bepaald een kwaliteits schroefset. Sommige schroefsets meer comfort dan orgineel? Dat geloof ik echt niet. :wtf

    Waar denk jij dat ze in de rally sport mee rijden? Daarvan is het comfort echt beter dan orgineel. En zul je ook niet met je kop door het dak zitten bij een drempel.

    In reactie op: ombouw X16XEL -> X20XEV #18243698

    XEV van een astra G en vectra B2 zijn nieuw type xevs
    van de Vectra A Astra F zijn oude types (hiervan moet je de censoren en ecu hebben)
    Of je kunt ook een kabelboom sensoren en ecu van een C18XE/X18XE(L) gebruiken.

    In reactie op: Volkswagen radio in Corsa C plaatsen #18243804

    Hoezo een corsa heeft gewoon dubbeldin gat. Dus het zal wel passen, front zul je wat aan moeten passen.

    In reactie op: Met een schroefset onder je auto door belgie rijden #18243838

    Toch grotendeels te wijten aan je schroefset, er zijn ook schroefsets welke zorgen voor een betere en comfortabeler wegligging dan origineel. Stug zijn vrijwel alle goedkope schroefsets.

    Scheelt toch bijna 100km op een tank met of zonder airco aan. Het freet 8 tot 15 procent vermogen weg.

    In reactie op: Vectra C: ECU & CIM reset: niet starten #18241247

    oeioei oei, heb je de modules via de tech 2 gereset zonder eerst uit te leren?
    Dan denk ik dat je zelf het niet meer geprogrameerd gaat krijgen en je de garage eens moet laten proberen.

    Wat komt er bij uitlezen?

    In reactie op: Astra software dingen veranderen #18243591

    denkt dat het wel te programeren is ben al tijdje aan het klooien met software, ik heb vie van een opc ingepromt en dan gaat mn teller ineens tot 240 en rpm tot 8000 natuurlijk niet in tekst maar wel zelfde schaal. Het is gewoon stukje software wat erin zit. Als er een onder de opel leden kan plc programeren denk ik dat dat gewoon kan.

25 berichten aan het bekijken - 3,576 tot 3,600 (van in totaal 8,592)