Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
das wel vreemd want onderstel van de opc en coupe zijn nagenoeg gelijk. Zou denken dat dat aan de uitlijning / banden ligt bij de coupe.
Onderstel van de Turbo’s is tja gewoon zoals de rest. Overigens heeft de LER 200 pk. de LEL 170PK en de LEH 240pk (OPC).
De LER en LEL zijn zoals baas j al zegt gewoon astra G OPC blokken dus kunnen ook gewoon de leh evenaren met chipje.Standaard maat is 86,00
Eerste overmaat is 86,50Kun je wel doen, maar da moet je het niet al draaiend hard laten worden, maar even met de verfstripper erover en een dagje wachten.
Luchtmassameter en of toerental sensor(s)
Het was iets veel simpler wat je niet kunt uitlezn. Toch ivar? :jerry
Dat is niet echt heel raar, waarschijnlijk is een van de diagnose draden niet goed bekabeld en maakt die kortsluiting. Aangezien er verschillende diagnose draden in de stekker zitten zullen er mischen op een aantal penen een of meerdere zijn welke sluiting hebben gemaakt.
Ik vermoed dat bijv pin 7 nog wel werkt maar bijv pin 12 van de opcom niet meer.
Overigens denk ik dat je de bedrading van de radio dus niet goed hebt aangesloten. Bijvoorbeeld de bruin witte draad verkeert. En de groene draad verkeert.
De feesttent
Wil je comfort en laag kijk hier maar eens ze maken ze naar wens. http://reigersuspension.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Enkel ongeveer drie keer de waarde van de auto. Maar verder maken ze super spul.Gas en olie demping in de schokbreker is bijvoorbeeld al een heeel groot verschil. De lengte van de zuiger in de veerpoot maakt ook een groot verschil.
En als het een cilinder met twee zuigertjes dan drukken ze pas als ze beide weerstand hebben
Oja stugger worden door lager zetten komtbomdat de demper dan gewoonweg al verder in de veerpoot It. Dit stugger worden is overigens niet echt een functie die ergens voor bedoeld is. Er zijn dempers waarbij je de hardheid ook kunt instellen.
En het zijn 2 delige klauwen toch?
Nu wilde hij
24 juli 2014 om 06:31 In reactie op: Twee lampjes branden van de tracking en die met sleuteltje #18243601Ja dus er is wat mis. Uitlezen en kijken wat erin staat.
Kijk anders ook even in het topic van Vinci, die heeft veel geschreven en uitgezocht over de geometrie van het onderstel.
Voor een deel snap ik de reactie. Dat er niet aan geklooit moet worden.Hardheid / comfort is per persoon verschillend, wil je echt verlagen comfort en veiligheid zul je meer moeten doen dan enkel een schroef set.
Als je bosch klauwen hebt, vervangen voor lucas. Bosch klauwen hebben wel eens problemen met handremhendel.
23 juli 2014 om 20:29 In reactie op: Twee lampjes branden van de tracking en die met sleuteltje #18243598Welk bouwjaar astra want als tc er in staat zou het ook de bak kunnen zijn.
Semi of volautomaat?KW is beetje afhankelijk van welk type set je eronder hebt. Maar dat is echt stukke beter als wat je nu hebt.
ga eens bij sjoerdie langs hier op het forum. Die wil je vast helpen en denk dat die wel iets krijgt gevonden.
Dan is het bijna met zekerheid een probleem met je EGR. Maar als het lampje gaat branden moet er een foutcode zijn!
kan vanalles zijn, dus uitlezen.
Weet je trouwens of het gas gedempte dempers zijn of olie gedempte? Een olie gedempte dempt maar gaat langzaam weer terug naar zijn positie, maar een gasveer wil meteen weer terug naar zijn positie. Hoeveel dempweg heb je nog over? aantal mm dat de glimmende pen nog uit de demper steekt?
Overigens mijn advies, goedkoper zooi eronderuit. En orgineel terug of dure zooi eronder.
@Shane_Astra_g wrote:
@mayhem wrote:
2 zaken..
Je kan niet rijden en je hebt een baggerset.
Ik ben met van alles en nog wat door diverse landen gereden, op allemaal lage standjes. Anticiperen is het sleutelwoord.
Sorry hoor. Jammer dat ik bepaalde berichten moet lezen, waarvan ik denk waar gaat het over.
Je hebt het over anticiperen. Ik rij in een land waar ik hoogstens 1x per jaar door heen rij. De lokale inwoners zelf lukken het niet altijd om te anticiperen. Over anticiperen gesproken, ik kan niet elke hobbel of elke gat gaan ontwijken of goed inschatten, er rijden nou eenmaal andere weggebruikers. Als ik de gehele rit moest gaan letten op het wegdek dan had ik allang al ongelukken veroorzaakt.
Ik vertel enkel mijn ervaringen. als je dan zo een kansloze figuurtje krijgt zoals mayhem die zegt dat ik niet kan rijden, dan vraag ik me wel is af of jij mij kent laat staan samen met mij in de auto gereden hebt. Rotterdam kun je niet vergelijken met België. Ik snap zowizo die achterlijke vergelijking niet. Blijkt maar weer met wat voor achterlijke figuur ik te maken heb. Ik woon in Rotterdam dus op een gegeven moment ken ik zowat alle kuilen en hobbels en noem het maar op.
ps. Reageer de volgende keer gewoon niet als je niet iets nuttigs te zeggen heb.
alvast bedankt.
Mvg.
Ondanks dat vind ik het van jullie beide toch niet helemaal correct. Want voor een deel heeft die een punt. Anticiperen en als je daardoor ongelukken veroorzaakt. Ehm dan denk ik niet dat je weet wat anticiperen is.
23 juli 2014 om 19:01 In reactie op: Twee lampjes branden van de tracking en die met sleuteltje #18243595Wat stond er aan codes in? Als er heel veel onverklaarbaars in staat vaak slechte massa of kapotte ecu.
-
AuteurBerichten